حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ GPS آیفون ۱۱ توسط کاربران گزارش شده است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که از باگ GPS آیفون ۱۱ خبر دارد. برخی کاربران اعلام کرده‌اند این مشکل عملکرد اپلیکشن‌های ورزشی مانند Strava را تحت تاثیر قرار می‌دهد. عده‌ای چنین مشکلی را برای اپلیکیشن Waze گزارش کرده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره باگ GPS آیفون ۱۱ صحبت کنیم.

باگ GPS آیفون ۱۱

باگ GPS آیفون ۱۱

باگ GPS آیفون ۱۱

 

یکی از کاربران اپلیکیشن Strava در وب‌سایت ردیت به این موضوع اشاره کرده که توسعه دهنده آن چنین مشکلی را مربوط به گوشی آیفون 11 دانسته است. صحبت‌های این کاربر به شرح زیر است:

من یک ورزشکار هستم و اطلاعاتم را توسط اپل واچ ردیابی می‌کنم. از گارمین Edge برای دوچرخه سواری و از آیفون 7 پلاس، 8 پلاس و هم اکنون آیفون 11 پرو برای اپلیکشن Strava و دویدن استفاده می‌کنم. از یک ماه پیش که آیفون 11 پرو خریدم، سرعت قدم‌های من بسیار بالاتر از گذشته محاسبه می‌شد. پس از مدتی شروع به بررسی اطلاعات خود کردم.

به صورت مستقیم با Starva ارتباط برقرار کردم و آن‌ها به عدم ردیابی درست اطلاعات افقی توسط آیفون 11 پرو اشاره کردند. با جستجوی آنلاین تنها به دو پست برخورد کردم. مهندسین Starva به مشکلات GPS گوشی من مخصوصا در زمینه جمع‌آوری دقیق اطلاعات اشاره می‌کردند، در حالی که در سایر برنامه‌های نیازمند GPS مشکلی نداشتم.

نمی‌دانم این مشکل مربوط به سیستم عامل iOS 13 ، فریم فولای، آنتن جدید و یا تراشه GPS آیفون می‌شود. در این مدت تمام راهکارهای گفته شده مانند ریست فکتوری و نصب سیستم عامل iOS 13.2، 13.2.2 و 13.2.3 را انجام دادم و حتی در زمان دویدن گوشی را در حالت هواپیما قرار دادم و وای فای را خاموش کردم ولی مشکل حل نشد.

کاربران دیگر به مشکل مشابهی برای اپلیکشن‌های دیگر اشاره‌ کرد‌ه‌اند که به شرح زیر هستند:

اپلکیشن Waze عملکرد بسیار نامناسبی در اپل کارپلی توسط آیفون 11 پرو مکس دارد. سرعت درست نشان داده نمی‌شود و به ندرت شاهد نمایش دقیق مکان خود هستم.

من چنین مشکلی را با آیفون 11 و تمام برنامه‌های مربوط به نقشه تجربه کرده‌ام. محل قرارگیری من به صورت مداوم تغییر می‌کند.

من به تازگی از آیفون 8 به آیفون 11 پرو کوچ کردم و مشکل‌ مشابهی دارم. حتی در نقشه گوگل و نقشه اپل و با خاموش بودن اطلاعات مکانی، من را در محل دیگری نشان می‌دهد. در آیفون 8 چنین مشکلی را ندیده بودم.

منم از زمان خرید آیفون 11 چنین مشکلی دارم. گوشی قبلی من، آیفون 7 عملکرد بسیار بهتری نسبت به آیفون 11 داشت. بدون توجه به اپلیکیشن مورد استفاده من، فاصله بیشتر از میزان واقعی اندازه‌گیری می‌شود.

در حال حاضر نمی‌توان در رابطه با مشکل GPS در آیفون ۱۱ اپل اظهارنظر قطعی کرد. این امکان وجود دارد که تنها شمار کمی از کاربران آیفون ۱۱ با این مشکل مواجه شده باشند. با این وجود سرزنش اپل از سوی مهندسان Strava جالب توجه به نظر می‌رسد. باید دید اپل نسبت به این مشکل چه واکنشی از خود نشان می‌دهد.

شما آیفون ۱۱ دارید؟ متوجه باگ GPS آن شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

اره تو سایت های خارجی دیدم این مشکل رو چند وقت قبل، احتمال داره با بروز رسانی مشکل حل بشه

Mahdi

مشکله واسه همه برندها پیش میاد

عـــلـــۍ

♥️💜Apple is love ♥️💜

Milad7

با آپدیت حل میشه چیز خاصی نیست

mohammad70

سلام،
امیدوارم حل بشه با این قیمت این مشکل عجیب خیلی آزاردهنده هست امیدوارم مثل مشکل آیفون ۴ سخت افزاری نباشه و با اپدیت درست بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)