حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

عرضه گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت یک تغییر واضح در روند معرفی و عرضه گوشی‌های سامسونگ است و باید دید دلیل این تغییر استراتژی چه می تواند باشد. اما امروز مشخصات نهایی گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت از طریق منابع خبری لو رفته است.  مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

امروز چند منبع خبری از کشور آلمان، مشخصات نهایی گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت را فاش کردند. انتظار می‌رود در طی روزهای آینده شاهد معرفی این گوشی با چنین مشخصاتی باشیم.

در این گزارش‌ها آمده است که گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت قرار است همراه با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED و با وضوح 1080 در 2400 مگاپیکسلی عرضه شود. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 20:9 است و از یک بریدگی موسوم به Punch Hole به منظور ایجاد دسترسی به دوربین سلفی استفاده می‌کند. برخلاف دو گوشی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس که در بعضی از مناطق نظیر اروپا همراه با تراشه‌های اکسینوس عرضه شدند این گوشی قرار است تنها در یک نسخه و همراه با تراشه اسنپدراگون 855 روانه بازار شود.

گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت همچنین قرار است در هنگام عرضه از هشت گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد. کاربران می‌توانند با استفاده از شیار حافظه microSD، این ظرفیت را به 1 ترابایت هم افزایش دهند. دوربین پشتی این گوشی نیز توسط یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 پشتیبانی می‌شود. این سنسور از یک قابلیت جدید با عنوان tilt-OIS بهره می‌برد که سامسونگ در نظر دارد آن را با نام tOIS به کاربران معرفی کند.

لرزشگیر tOIS 

لرزشگیر tOIS یک سیستم لرزش‌گیر نوری است که از یک لنز قابل چرخش تشکیل شده است.‌ این لنز می‌تواند در روبروی سنسور دوربین قرار بگیرد و در جهات مختلف در حد چند درجه بچرخد. به این ترتیب در هنگام عکاسی، خطای مربوط به حرکت و لرزش دست کاربران به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در کنار این سنسور 48 مگاپیکسلی، می‌توان در دوربین اصلی این گوشی شاهد حضور دو سنسور قدرتمند دیگر نیز بود. سنسور 12 مگاپیکسلی این دوربین از نوع Ultrawide انتخاب شده است و با گشادگی دیافراگم f/2.2، می‌تواند برای تصاویر زاویه دید وسیعی را فراهم آورد. سنسور 5 مگاپیکسلی دیگر نیز می‌تواند توسط کاربران به منظور ثبت تصاویر ماکرو و از فاصله نزدیک مورد استفاده قرار بگیرد. این سنسور نیز دارای گشادگی دیافراگم f/2.4 است. دوربین سلفی گوشی گلکسی اس 10 لایت نیز توسط یک سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 پشتیبانی می‌شود.

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت

طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت

سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 نیز بخش‌های نرم افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهند. همچنین باید در گوشی گلکسی اس 10 لایت شاهد حضور یک باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعتی باشیم که از شارژرهای همراه با قابلیت شارژ سریع و با خروجی 45 وات بهره می‌برد. با وجود این باتری قدرتمند، ضخامت گوشی گلکسی اس 10 لایت تنها 8.1 میلی‌ متر توصیف شده است.

در این گزارش آمده است که این گوشی سامسونگ قرار است در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی تولید شود و در هنگام عرضه برچسب قیمت 679.99 یورویی بر روی آن نصب خواهد شد. به این ترتیب باید گوشی گلکسی اس 10 لایت را از گوشی گلکسی اس 10e که در هنگام عرضه در حدود 749.99 یورو قیمت داشت کمی ارزان‌تر بدانیم. انتظار می‌رود با عرضه گوشی گلکسی اس 10 لایت، شاهد کاهش قابل توجه قیمت گوشی گلکسی اس 10e باشیم.

منتظر گلکسی اس ۱۰ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بد نیست ، نه میشه گفت پرچمداره نه میشه گفت میان رده است 🙂

عـــلـــۍ

قیمتش زیاده 🤷

_V_

برای این مشخصات خیلی خوبه

عـــلـــۍ

ولی خیلی خشگله 😍
طراحی نوت تن پلاس ،با صفحه نمایش تخت قشنگ تره 😍

afsoon

قیمتش بدک نیست

Amir galaxy

از اونجایی که هواوی میخواد p30 lite 2020 رو عرضه کنه هیچ جای تعجبی ندارد که چرا s10 lite هم میخواد معرفی بشه
کلا رد دادن😐👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)