حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس ارتقا یافته در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | هواوی

مدتی می‌شود که هواوی میت ایکس در چین در دسترس خریداران قرار گرفته است. حتی پیش از عرضه رسمی این دستگاه تاشو به بازار نیز، صحبت‌های زیادی در خصوص نسخه بهبودیافته آن با پردازنده کایرین ۹۹۰ به گوش می‌رسید. امروز تایید شده که هواوی میت ایکس ارتقا یافته در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس ارتقا یافته

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

در این بین خود شرکت هم با نشان دادن تصاویری، صحبت از میت ایکس اس کرد؛ اسمارت‌فون مجهز به پردازنده کایرین 990 و با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G بوده که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، در ماه مارس سال 2020 روانه بازار چین خواهد شد.

در جریان کنفرانسی مطبوعاتی در شنژن، Ricard Yu، مدیر اجرایی هواوی تایید کرد که به زودی نسخه بهبودیافته میت X با پردازنده قدرتمند شرکت، لولای بهتر و صفحه نمایش پایا ارایه خواهد شد. او همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که دستگاه جدید در نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا، که از تاریخ 23 تا 27 فوریه (چهار تا هشتم اسفند ماه) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این دستگاه جدید همان میت Xs خواهد بود یا نسخه‌ای دیگر از گوشی تاشو شرکت چینی است.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه جدید هواوی میت ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

خوبه روش کارکرد حسابی که مشکلات فولد براش پیش نیاد

Galaxy

چه فایده تو سرما یخ میزنه

Amin B3DA

والا تست نکردم من تستی هم ازش ندیدم. ایشالا که مشکلات برای گوش های منعطف همه برندها رفع بشه تا زودتر با قیمت های معقول دست ما مشتریا برسه

amer

سلام جناب عطایی من نمیدونم هواوی وقتی از برنامه های شرکت گوگل پشتیبانی نمیکنه چه اصراری داره گوشی تولید کنه

Chalton

هیچکس میت ایکس اولی رو ندید حتی کسی لمسش هم نکرد حالا مدل ارتقاء یافته هم میخواد معرفی کنه،فکر کنم هر سال میخواد ارتقاء بده فقط تو نمایشگاه معرفی کنه ولی توزیع نکنه 🤣گوشی که 80 درصدش آماده نیست رو اخه چرا معرفی میکنی عقب مونده.

Chalton

شیائومی و هوآوی فقط مفهومی معرفی میکنن،ولی در واقعیت هیچکس چیزی ازشون ندیده،هنوز میت ایکس رو نتونستن وارد بازار کنن اون وقت میخوان ارتقاء یافتشو بدن بیرون،البته داره تلاش میکنه تکنولوژی گوشی های منعطف رو که نصفش رو دزدیده نصف دیگش رو هم بدزده بتونه گوشی رو بده بیرون.

Amir galaxy

هنوز خبری از میت x نیست بعد شما به فکر میت x دو هستین؟!

Milad7

گوشی های تاشو با در نظر گرفتن فاکتور قیمت ارزش خرید ندارن 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)