حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ هواوی میت ایکس جدید از طراحی بدون فن بهره خواهد برد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، هواوی

براساس گزارش های اخیر، هواوی طی چند هفته آینده چند دستگاه جدید را به بازار منتشر می کند. ما قبلا در مورد بلندگو بلوتوث قابل حمل Huawei FreeGo و همچنین Huawei EyeCare II اطلاعاتی داریم. اکنون گزارش هایی مبنی بر حضور یک محصول جدید MateBook جدید وجود دارد. طبق ادعای یک منبع قابل اعتماد، لپتاپ هواوی میت ایکس جدید از طراحی بدون فن بهره خواهد برد. این اولین بار در نوع خود است که لوله گرمایی برای خنک کنندگی با شاخه صفحه به آن وصل می شود.

لپتاپ هواوی میت ایکس

براساس این گزارش، لپتاپ MateBook X جدید مانند نسل قبلی دارای فن خنک کننده نیست. هواوی اولین شرکتی است که لوله گرما را به شاخه صفحه نمایش وصل می کند. سپس دستگاه از شاخه به عنوان رادیاتور غیرفعال استفاده می کند. از آنجایی که این نخستین نوع در نوع خود است، ما اطلاعاتی در مورد عملکرد این دستگاه نداریم.

به تازگی، حق ثبت اختراع هواوی برای Matebook جدید در دفتر ثبت اختراعات چین ظاهر شد. این حق ثبت اختراع به احتمال زیاد به هوآوی MateBook X آتی اشاره دارد.

با توجه به گزارش جدید هواوی MateBook X جدید نیز از صفحه نمایش ۱۳ اینچی بهره می برد و تاچ پد حساس به فشار دارد. فعلا این منبع نمی تواند تأیید کند که یک موتور خطی وجود دارد. با این حال، پرچمدار جدید هواوی نازک و سبک است. طبق گمانه زنی ها، این نوت بوک به طور رسمی در تاریخ 19 آگوست وارد می شود.

از هم اکنون هیچ اطلاعی از قیمت این دستگاه در دست نیست. با این وجود طی چند روز تمام جزئیات این اولترابوک پرچمدار را خواهیم داشت. گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه هواوی و Honor دستگاه های دیگری را در کنفرانس مذکور منتشر می کنند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت چه پیشنهادی دارد.

نظر شما درباره این اولترابوک هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه جالب

The MTest MT

بهاله(همون باحال خودمون)

Auroro

نگران چنین لپتاپیم

❤Mohamad_reza.81❤

حق داری

AL1K1NG

به لپتاپ هواوی بدون فن سلام کنید

Mohammadr

دوستانی که میوآی 12 دارن میشه ی اسکرین از Security بفرستن

Milad7

ایده ی جالبیه 🙂

Milad7

البته برای کارهای سنگین پاسخگو نیست و نیاز به فن هست 🙂

Auroro

یاد سامسونگ میوفتم که سلفی نوت 20 رو کرد 10 مگاپیکسل

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)