حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ایکس (Mate X) هم احتمالا از گوگل پلی سرویس بی بهره باشد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

دیروز بود که در ترنجی آنباکسینگ هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) را دیدیم. آن ویدیو به می گفت که هواوی میت ایکس آماده برای عرضه بازار است اما سوال اینجاست که چه بازاری و به چه شکل؟ جدیدترین شایعات به ما می گوید که هواوی میت ایکس (Mate X) هم احتمالا از گوگل پلی سرویس بی بهره باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوگل پلی سرویس هواوی میت ایکس

گوگل پلی سرویس هواوی میت ایکس

گوگل پلی سرویس هواوی میت ایکس

هواوی ممکن است دومین موبایل تاشو را پس از سامسونگ (البته با فاکتور گرفتن گوشی تاشو FlexPai) تا پیش از پایان ماه جاری میلادی روانه‌ی بازارها کند. ضمنا گفته می‌شود گوشی منعطف میت ایکس هواوی نسبت به رونمایی اولیه‌ی خود٬ تغییراتی اساسی کرده است.

البته منتظر تغییرات گسترده در آن نباشید٬ هنوز هم نمایشگر آن به سمت بیرون تا می‌شود. اگرچه با توجه به حساسیت نمایشگر و درس مهمی که سامسونگ از این قضیه گرفته٬ هواوی تغییراتی را در طراحی نمایشگر گوشی میت ایکس اعمال خواهد کرد. ما نمی‌دانیم چه مؤلفه‌هایی از این نمایشگر تغییر کرده است.

اما یکی از تغییرات اساسی که پیشتر نیز به آن اشاره شده بود٬ در داخل گوشی اتفاق افتاده است. در زمان عرضه٬ این گوشی به جای کایرین 980 که اوایل سال جاری اعلام شده بود٬ به تراشه‌ی مدرن‌تر کایرین ۹۹۰ مجهز خواهد بود. بدیهیست که هواوی قصد داشته باشد از یک پردازنده‌ی سریع‌تر با یک مودم کارآمدتر 5G در پرچمدار پر سر و صدای خودش استفاده کند.

یک فیلم جعبه گشایی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد یک دکمه برای باز کردن صفحه از حالت بسته روی قاب میت X تعبیه شده است. پیشتر نیز در مورد این تغییر صحبت کرده بودیم؛ تغییری که می‌تواند مانع از فشار بیش از حد برای باز شدن تلفن باشد. اینکه دکمه‌ی مذکور چه مدت دوام خواهد داشت٬ سوالیست که ما پاسخی برای آن نداریم.

هواوی میت ایکس در چین و بدون گوگل پلی سرویس

سرانجام گوشی تاشو هواوی میت ایکس در چین عرضه خواهد شد. هنوز صحبتی در مورد عرضه‌ی جهانی آن به میان نیامده است. شاید این خبر ناامیدکننده باشد که میت ایکس نیز همانند گوشی‌های سری میت 30 هواوی٬ از سرویس‌های گوگل پلی بهره‌ای نمی‌برد و این می‌تواند اشتیاق مشتریان خارج از چین را کاهش دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این شرایط علاقه ای به خرید هواوی میت ایکس باقی بماند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

مگه مجوز گوگل پلی براش نگرفته بودن؟؟؟

Amin B3DA

اره ظاهرا قرار بود شامل تحریم نشه. حیفه واقعا

Milad7

البته چندتا استور بزرگ و بروز دیگه هم برای اندروید وجود داره ولی خب گوگل پلی یه چیز دیگه اس

Dr.Nazer

ما که واسمون مهم نیست دارن گوگل پلی و فیلتر میکنن جاش کافه‌بازار (جاسوس‌بازار) استفاده میکنیم😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)