حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

یک ماه پیش بود که نمونه پیش تولید وان پلاس ۸ پرو (OnePlus 8 Pro) را دیدیم. همچنین یک هفته بعد طراحی وان پلاس ۸ پرو را در رندرهایی دیدیم. امروز اما نوبت به مشخصات است! مشخصات وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات وان پلاس ۸

طراحی وان پلاس ۸ پرو

طراحی وان پلاس ۸ پرو

وان پلاس به عرضه گوشی های پرچمدار نیمه اقتصادی خود معروف است. این شرکت معمولا در هر سال، یک سری پرچمدار را ارائه می کند. گوشی های وان پلاس از حد استاندارد بالاتر هستند. به دنبال معرفی وان پلاس ۷ در اردیبهشت امسال، حال نوبت نسل بعدی گوشی های پرچمدار یعنی سری وان پلاس ۸ رسیده است. این سری دارای نسخه لایت بوده که در گزارش های مختلف به آن اشاره شده است.

به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با پرچمداران آینده وان پلاس به اینترنت راه پیدا کرده که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

پرچمداران آینده وان پلاس به نمایشگر امولد E3 سامسونگ با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل مجهز بوده که رفرش ریت 90 هرتز دارد. این گوشی از جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 865 بهره می برد. از جمله ویژگی های دیگر وان پلاس 8 می توان به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، NFC، مادون قرمز، شارژ سریع 30 واتی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد.

تاریخ معرفی وان پلاس ۸ پرو احتمالا جایی در بهار ۹۹ خواهد بود

وان پلاس 8 پرو دارای نمایشگر امولد E3 سامسونگ با رزولوشن 1440 ×3180 پیکسل بوده و رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. این گوشی نیز از پردازنده اسنپدراگون 865 استفاده کرده و علاوه بر دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، از یک سنسور ToF نیز بهره می برد. در پنل پشتی، یک سیستم دوربین سه گانه شامل سنسورهای 60 مگاپیکسلی، 16 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی به چشم می خورد. نسخه پرو دارای ویژگی های مختلف از جمله باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، NFC، مادون قرمز، فناوری شارژ سریع 50 واتی و سنسور اثر انگشت درون نمایشگر است.

منتظر وان پلاس ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
cozmos

وانپلاس خیلی بهتر از شیاعومی و هواوی قیمتاش عالیه
کیفیت ساختشم بهتره

_V_

وان پلاس ک عشقه

عـــلـــۍ

از وانپلاس نرو بالا 😒

_V_

چرا منفی دادی ب من؟ وان پلاس عشق نیست؟ اوگی

عـــلـــۍ

من ندادم خدا شاهده 🤷

_V_

:-/

The Destroyer

وانپلاس کلا در سال ۴ تا پرچمدار میزنه با قیمت نسبتا رقابتی (البته امسال احتمالا یه میانرده هم داشته باشه)…
طبیعیه که کیفیتش بالا باشه اما این که میگی از اون دوتای دیگه بهتر هست رو قبول ندارم…

Amir galaxy

سلفی s10 رو مسخره میکردین؟!
حالا بخورینش

Milad7

سرعت پیشرفت وان پلاس به نسبت قبل کم شده 🙂

ramin123

یه زمانی مشخصات گوشی های وان پلاس آدم رو به وجد میوورد ولی حالا نه!!

MohammadFarhaadi

وانپلاس واقعا مثل گذشته نیست و زده جاده خاکی.شده مثل پیکسلیه جا رو عالی کار میکنه بقیه جاهارو ول میده قیمتا رو هم فضایی کرده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)