حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیشب بود که سامسونگ گلگسی ای ۰۱ (Galaxy A01)‌ رسما معرفی شد. این دستگاه پایین رده ترین موبایل سامسونگ بود و حالا یک پایین رده جدید لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) را ببینید.

گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21)

گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21)

گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21)

رندرهایی از گوشی گلکسی A21 سامسونگ به بیرون درز کرد که می‌تواند طراحی آن را به رخ بکشد. گلکسی ای ۲۱ جزو گوشی‌های اقتصادی سری گلکسی A سال ۲۰۲۰ سامسونگ است.

سامسونگ تمام نام‌ها از گلکسی ای ۱۱ گرفته تا گلکسی ای ۹۱ را برای گوشی‌های سری گلکسی A سال ۲۰۲۰ را رزرو کرده است. یکی از پایین‌رده‌ترین اعضای این خانواده گلکسی A21 سامسونگ است که در رندرهای یک شرکت سازنده‌ی قاب رخ نشان داده است.

گلکسی ای ۲۱ سامسونگ دارای یک بریدگی روی نمایشگر خود برای میزبانی از دوربین تک لنزی سلفی است. اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ طراحی سوراخ نمایشگر را فقط برای مدل‌های گران قیمت‌تر گوشی‌های خود نظیر گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ (که چند روز پیش رسما معرفی شدند) کنار گذاشته است.

دوربین خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ (Galaxy A2020) یک ارتقا بی نظیر خواهد داشت

به هر ترتیب گوشی ای ۲۱ دارای دوربین سه‌گانه‌ای روی قاب پشتی خود است. اگر آن شبیه به گوشی گلکسی ای ۲۰ اس باشد٬ شاهد حضور یک سنسور عریض٬ یک سنسور فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق در این پیکربندی دوربین سه‌گانه خواهیم بود. ضمنا یک اسکنر اثر انگشت نیز روی قاب پشتی گوشی حضور دارد.

گوشی گلکسی A01 سامسونگ نیز بخشی از این نشت خبری است که در مطلبی جداگانه به بررسی آن پرداختیم. طراحی این دو گوشی کم و بیش شبیه به یکدیگر است.

گوشی‌های سری گلکسی ای سال ۲۰۲۰ شامل مدل‌های بیشتری نیز می‌شود. دو مدل پیش از گلکسی ای ۵۱ قرار دارد و دو گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت نیز معرفی خواهند شد.

گلکسی ای ۲۱

گلکسی ای ۲۱

نظر شما چیست؟ این طراحی برای گلکسی ای ۲۱ می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

شبیه نوت ۱۰ شده

Milad7

نه به حسگر اثرانگشت پشت گوشی 😐

afsoon

احتمالا هم قیمت نوت۸ پرو و رقیب ردمی ۸ باشه 😂😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)