حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلگسی ای ۰۱ (Galaxy A01)‌ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | سامسونگ

حدودا یک ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی A01 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری لو رفت. امشب اما سامسونگ گلگسی ای ۰۱ (Galaxy A01)‌ رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلگسی ای ۰۱

سامسونگ گلگسی ای ۰۱

سامسونگ گلگسی ای ۰۱

این گوشی که با نام عجیب و غریب گلکسی ای ۰۱ (Galaxy A01) معرفی شده است ظاهری ساده ولی بروز دارد و در دو بخش جلو و پشت مانند دیگر گوشی‌های سری Galaxy A طراحی شده است.

سامسونگ برای Galaxy A01 از یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p+ استفاده کرده که در قسمت بالای آن یک ناچ قطره طور شکل قرار گرفته و محل جای دادن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دستگاه است. حاشیه‌های نمایشگر در کناره‌ها معقول و کم است ولی در پایین نمایشگر کمی بیشتر است که البته می‌تواند به ارگونومی بهتر دستگاه منجر شود.

در پشت دستگاه نیز یک ماژول دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور دوم از نوع عمق میدان با رزولوشن ۲ مگاپیکسل قرار گرفته که می‌تواند برای این رده قیمتی مناسب و معقول باشد.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره کردیم این گوشی مشخصاتی جالب توجه و خاص دارد که شاید مهمترین آنها مربوط به بخش حافظه دستگاه باشد. سامسونگ برای این گوشی دو انتخاب 6 و 8 گیگابایتی برای حافظه رم در نظر گرفته و جالب‌تر از آن این است که کاربران با 128 گیگابایت حافظه داخلی روبرو هستند که می‌توان با استفاده از درگاه مجزای microSD تا 512 گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.

گلکسی ای ۰۱

گلکسی ای ۰۱

نکته عجیبی که در مورد سخت‌افزار این دستگاه وجود دارد نام و مدل مجهول چیپست پردازنده دستگاه است. در واقع سامسونگ به ذکر عبارت 8 هسته‌ای و اعلام فرکانس 1.95 گیگاهرتز برای چهار هسته اول و 1.45 گیگاهرتز برای چهار هسته دوم اکتفا نموده و به نظر باید تا انتظار اطلاعات تکمیلی در این زمینه منتظر بمانیم.

سامسونگ برای این گوشی یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت نیز در نظر گرفته است و آن را با رنگ‌های بدنه مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد کرد.

نظر شما درباره گلکسی ای ۰۱ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

ظاهرا قیمتش هم ۱۰۰ یورو هست

Amin B3DA

شوخیه دیگه اره؟ میخواد از 01 تا 99 بزنه؟؟
یادمه یه بنده خدا میگفت هوآوی هرروز یه گوشی معرفی میکنه و عقده داره و…
ولی الان نمیبینمش پای پستایی که حرفی برای گفتن نداره

_V_

اینا جانشینای همون سری ای پارسالن فقط یه ۱ اومده جلوشون

این یکیم جایگزین ای۱۰ ای شده

Dr.Nazer

فک نمیکنم این جایگزین A10 باشه، چون قاعدتاً باید میشد A11؛ احتمالا این یه رده پایین‌تر از A10ئه و جایگزین A2 Coreئه.

_V_

استاد گفتم جانشین A10e

Galaxy

😲😲😲پشمای کاربران سایت

Mahdi

حتما هم قیمت ردمی نوت ۸

عـــلـــۍ

چرا اینجور اسمای سختی میزارن؟؟
مثلاً بری مغازه بگی این گوشیو می‌خوام چی باید بگی 😲

mohammad70

سلام!
خدا میدونه چطوری میخواد پشتیبانی کنه مثلا با اندروید ۱۰ عرضه میشه و تمام سامسونگ فقط دنبال فروختن گوشی هست هیچ احترامی برا خریدار قایل نیست مثلا من سال ۲۰۱۷ نوکیا ۵ خریدم الان اندروید ۹ داره ولی پسر داییم همون سالA5 خرید از اندروید ۸ بالاتر نرفت وقتی فهمید نوکیا برا نوکیا ۳ هم اندروید ۹ داد خیلی خورد تو ذوقش برازنده یک شرکت نیست فقط پشتیبانی رو لایق پرچمدار بدونه میدونم الان طرفدارهای سامسونگ ازم ناراحت شدن ولی خوب این همه مدل معرفی میکنن میتونن پشتیبانی کنن

Chalton

این گوشی جایگزین a10 نیست،
ولی پایین رده ترین پایین رده حساب میشه،ولی چه مشخصاتی داره خدایی کدوم برندی اینطوری برای پایین رده ترین پایین ردش ایجور مشخصات رو به ارمغان میاره.
این برند واقعا دوست داشتنیه.
احترام به تمام سلایق و بودجه ❤️این است فرق سامسونگ با بقیه.

mohammad70

الان سامسونگ چه احترامی گذاشته؟نمیگم نوکیا ولی با همین پول میتونید یه گوشی از شیا یا آنر بگیرید حداقل پشتیبانی داره سامسونگ فقط گوشی میده بیرون برو ویدیو تست مقاومتA50 سامسونگ رو ببین معنی احترام سامسونگ به خریدار رو بفهمی این شرکت هیچ احترامی برا خریدار قایل نیست شاید بگید همون نوکیا که حرفش رو میزنم جزو پروژه اندروید وان و اندروید خالص داره بدون دستکاری و خسته کننده هست ولی این سلیقه ای هست اگه دنبال اندروید دستکاری شده هستین شیا انتخاب به مراتب بهتری خواهد بود

afsoon

اندورید وان چه روی سری آ شیائمی چه روی نوکیا یه افتضاخ تمام عیار هست .خسته شدن ازش فقط بخشی از مشکل هست .الان یه آ۲ شیائمی توی خونه داریم به هیچ نشان نمیده تماس رو .

mohammad70

این حرفت واقعا جای تعجب داره چون تو خود فون آرنا هم گفته بهترین قابلیت این گوشی ها اندروید وان بودن شون هست،من که نوکیا دارم مشکلی باهاش ندارم

Galaxy

خیلی ممنون همچنین

afsoon

فون آرنا از طرف خودش گفته .من کاربر چند ماه ای ۲ داشتم واقعا واقعا اندورید وان مضخرف ترین هست .بشدت خسته کننده بشدت احمقانه و بشدت پر از باگ .ای۳ هم باهاش کار کردم مضخرف بود .واسه همینه که قیمتش آنقدر افت وحشتناک می‌کنه چون مشتری ندارع .نوکیا دیگه هیچی از سری ای شیائمی هم اندورید وانش مضخرف تره .من یکی که خریدم پشیمان شدم شدید شما رو نمی‌دونم دیگه ‌‌.به هیشکی هم پیشنهاد نمیکنم

Galaxy

داداش اندروید وان رابطه کاربری خالص واقعا افتضاحه الان شیاعومی نوکیا وان پلاس کاربر رو ازار میده زننده میشه حالا شیاعومی یکم تغییرات کرده ولی اصلا نمیشه این سه تا گوشیو تحمل کرد

mohammad70

دوست عزیز این سلیقه ای هست چون من با اندروید خالص مشکلی ندارم شما با اندروید دستکاری شده راحت تر کار میکنید سلیقه شما هست و قابل احترام امیدوارم بهترین ها رو انتخاب کنید

Mr_asterky

خداوکیلی من خودم نوکیا دارم ولی اندروید خام خیلی خیلی کمبود داره

afsoon

جالب نیست مگر قیمت ۸۰ دلاری باشه 😊

Mahdi

همون رم ۶ و ۸ قیمتش ۵۰ دلار میفته

Galaxy

** 80 دلار

Mahdi

طرفدار شیاؤومیه واسه همین میگه
بنظر من قیمتش ۱۶۰ دلاری میفته چون حافظه رم ۶ و ۸ گیگی داره

Galaxy

آره همینقدر میوفته👍

_V_

درسته به نظر منم این گوشی ارزش خرید پایینی داره اگر قیمتش بالای ۱۱۰ دلار بره فاجعس

Galaxy

**میفته**

Milad7

مهم همون پردازنده ی مجهولش هت

Milad7

*هست

قرار نیست این سایت ویرایشگر کامنت داشته باشه؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)