حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21 باعث تخلیه هواپیما شد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A21 یک گوشی اقتصادی این برند است. در این رده بندی محصولات سامسونگ معمولا شاهد اتفاق های خاصی نبوده ایم. با این حال خبر جدید این است که انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21 باعث تخلیه هواپیما شده است.

انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21

وقتی از انفجار تلفن هوشمند صحبت می کنیم، ذهن ما به اتفاق های گلکسی نوت ۷ (مدل ۲۰۱۶) باز می گردد. تا به امروز، این دستگاه لقب گسترده ترین تعداد “انفجار تلفن هوشمند” را دارد. به یاد بیاورید که در آن زمان، سامسونگ مجبور بود Galaxy Note 7 را با هزینه هنگفت پس بگیرد.

گزارش اخیر نشان می دهد که سامسونگ دوباره شاهد “انفجار تلفن هوشمند” است. بر اساس این گزارش، یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی آلاسکا (پرواز ۷۵۱) پس از فرود در فرودگاه بین المللی تاکوما در سیاتل ایالات متحده، روز دوشنبه تخلیه شد. این هواپیما طرح مجبور به تخلیه اضطراری شد زیرا تلفن همراه سامسونگ گلکسی A21 مسافری دچار آتش سوزی شد.

تخلیه هواپیما به دلیل انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21

تخلیه هواپیما به دلیل انفجار گوشی سامسونگ Galaxy A21

این انفجار به هیچ وجه یک رویداد جزئی نبود زیرا آتش و شعله متقاعدکننده برای فرود اضطراری و تخلیه وجود داشت. با مشاهده “آتش سوزی کوچک”، خدمه هواپیما مجبور شدند از کیسه های مدیریت باتری و کپسول آتش نشانی برای “جلوگیری از دودکردن تلفن” استفاده کنند. با این وجود، ایرلاین مسافران را تخلیه کرده و با اتوبوس به فرودگاه منتقل می کند. خوشبختانه، این حادثه درست پس از فرود در فرودگاه رخ داد و شرکت هواپیمایی به خوبی این مشکل را حل کرد.

پری کوپر، سخنگوی پورت سیاتل، در ایمیلی به روزنامه سیاتل تایمز گفت:

“پس از بررسی های زیاد، می توانم به شما بگویم که تلفن تا حد قابل توجهی سوخته است. با این حال، در مصاحبه با یکی از افسران پلیس پورت سیاتل، مسافر این گوشی را سامسونگ گلکسی A21 معرفی کرد. با این حال، ما با مشاهده بقایای دستگاه نمی توانیم مدل آن را تأیید کنیم.”

در مجموع، از ۱۲۹ مسافر و ۶ خدمه هواپیما، هیچ گزارشی از تلفات قابل توجه گزارش نشده است. با این وجود، دو نفر از مسافران مجبور شدند برای درمان به بیمارستان بروند. گزارشات نشان می دهد که خطوط هوایی آلاسکا و شرکت هواپیمایی منطقه ای آن Horizon Air کیسه های مخصوص ایزوله کردن باتری را برای خدمه معرفی کردند.

این پکیج برای هر باتری لیتیومی استفاده خواهد شد که وارد فرایند “فرار حرارتی” می شود. کیسه محفظه باتری کاملا ضد حریق است و می تواند تا دمای ۱۷۶۰ درجه را تحمل کند. در این شرایط می توان دستگاه دچار حادثه شده را مدیریت کرد.

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را ببینید

سامسونگ گلکسی A21 یک گوشی هوشمند سطح ۲۰۲۰ است که دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. توجه به این نکته ضروری است که هر وسیله ای با باتری لیتیوم-یون در معرض خطر احتمالی انفجار آتش است. این بدیهی است که یک مورد بوده است و به این معنا نیست که تمام Galaxy A21 کاملا مشکل دارند.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Darth Vader

پایبندی به آرمان های نوت 7.

Amir7090

سامسونگ تا یه هواپیما رو تو آسمون سرنگون نکنه ….

m.b

یه روزایی هم هوس خاطره‌‌بازی داری…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)