حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸ با رابط کاربری LG UX 9.0 رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، ال‌جی

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد. این خبر خوبی برای طرفداران ال جی بود چون به معنی نزدیک بودن ارایه آن برای گوشی های این شرکت است. امروز اما آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸ با رابط کاربری LG UX 9.0 رسما ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸

آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸

انتشار نسخه بتای جدیدترین سیستم عامل موبایل گوگل برای ال جی جی ۸ تینکیو از چندی پیش آغاز شده و حالا عرضه‌ی نسخه پایدار اندروید ۱۰ برای این مدل از سوی کمپانی سازنده آغاز شده است.

ال ‌جی در ماه گذشته برنامه عرضه نسخه بتای اندروید ۱۰ برای گوشی ال جی جی 8 تینکیو (LG G8 ThinQ) را در کشور کره جنوبی آغاز کرد. حال طبق گزارشات جدید عرضه نسخه پایدار سیستم عامل اندروید 10 برای این اسمارت فون در کشور کره جنوبی شروع شده است.

این آپدیت اندروید ۱۰ ال جی جی ۸ با ورژن نرم افزاری G820N20c منتشر خواهد شد. هنوز لیست کامل تغییرات در این به‌روزرسانی از سوی ال جی منتشر نشده است اما می‌دانیم که بسته امنیتی ماه نوامبر ۲۰۱۹ به همراه قابلیت های مهم اندروید ۱۰ درون آن تعبیه شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که تا چند هفته آینده تمام کاربران گوشی ال جی G8 ThinQ در کشور کره جنوبی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا کاربران دیگر مناطق نیز به زودی می‌توانند آن را بر روی گوشی خود نصب نمایند یا خیر.

همچنین ال جی چندی پیش برنامه تست نسخه آزمایشی اندروید ۱۰ برای مدل ال جی وی ۵۰ تینکیو را نیز در کشور کره جنوبی آغاز کرده بود و حالا با توجه به این که انتشار نسخه پایدار این ورژن برای جی 8 تینکیو آغاز شده است، احتمالا یک آپدیت پایدار برای مدل V50 ThinQ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۱۰ ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayi

با توجه به استانداردهای الجی خیلی زود نیس ؟؟؟
خدا کنه دوباره سرعت آپدیت دهیشو مثل قبل کنه

_V_

ناراحتی داداش؟ خوبه که!

امیدوارم الجی یه حرکتی بزنه بیاد بالا

cozmos

الجی بخاطر حماقت های مدیرانشه اینطور شده

Dr.Nazer

ولی واقعا گوشیایِ بدی نمیزنه‌ها، رابط‌کاربریشم که خوبه؛ نمیدونم چرا فروش نداره :-/

The Destroyer

@دکتر
مشکل از قیمت‌گذاریش هست…
مشتری که یه برندو ول کرد دیگه سمتش نمیاد چون جاش رو با برندای دیگه پر کرده و در واقع مشتری اون‌ها شده…
الجی هم یه مدت گوشیای واقعا بدی تولید کرد و عمده مشتری‌هاش رو از دست داد پس حالا یا باید از بازار گوشی‌های هوشمند بیاد بیرون و یا باید قیمت‌گذاریش رو به شدت رقابتی کنه که عملا با وجود برندهای خوش‌قیمت چینی غیر ممکنه…اونم برای الجی که الان دیگه یه شرکت گنده هست و نمیتونه رو بازاری سرمایه‌گذاری کلان کنه که احتمال موفق شدن توش با وجود رقبای سرسخت کم باشه…
اتفاقی که برای g8 thin

The Destroyer

اتفاقی که برای g8 thinq افتاد دقیقا مانند اتفاقی بود که برای xperia 1 سونی افتاد که علیرغم این که گوشی بود با نو‌آوری‌های جالب و کیفیت مطلوب فروش بالایی رو به خاطر قیمت بالا کسب نکرد… البته نمونه الجی به شدت بهتر بود چه از نظر قیمت و چه از نظر امکانات و نو‌آوری

cozmos

دکتر ناظر گوشیاش مشکل برد سوختن داره
جی ۵ دادم تعمیر گفت دیگ درست نمیشه
کلی اعتماد توی g3 g4 g5 از دست داد

Milad7

ال جی باید یه تکونی به بازار موبایل بده اینطوری راه به جایی نمیبره…

Milad7

یا خدا باز چه کلمه ی جدیدی به بلک لیست اضافه شده که کامنت من رفت برای تایید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)