حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین دوربین موبایل سال ۲۰۱۹ از نگاه DxO در دسته بندی های مختلف

خب خب خب، سال ۲۰۱۹ رو به اتمام است و شاید بد نباشد که ببینیم بهترین دوربین موبایل سال ۲۰۱۹ برای کدام دستگاه یا کدام شرکت بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بهترین دوربین موبایل سال ۲۰۱۹ از نگاه DxO در دسته بندی های مختلف را مرور کنیم.

بهترین دوربین موبایل سال ۲۰۱۹

 

لابراتوار DxOMark به عنوان مرجعی برای بررسی کیفیت دوربین گوشی های هوشمند محسوب می شود. خب البته این که باید گستره بررسی های خود گسترده تر کند یکی از مواردی است که امیدواریم در سال ۲۰۲۰ رخ بدهد اما به هر حال سال ۲۰۱۹ آن ها نسبت به سال ۲۰۱۸ رشد خوبی داشته است.

اجازه بدهید خیلی بی مقدمه به سراغ بهترین دوربین های موبایل از نگاه DxO در دسته بندی های مختلف برویم:

بهترین دوربین گوشی ۲۰۱۹ به صورت کلی از نظر DxOMark

بهترین دوربین گوشی ۲۰۱۹ به صورت کلی از نظر DxOMark

بهترین دوربین گوشی ۲۰۱۹ به صورت کلی از نظر DxOMark

اگر به دوربینی نیاز دارید که تقریبا در تمام موقعیت ها بهترین عملکرد را داشته باشد، به استناد DxoMark بهتر است یکی از گزینه های هواوی میت ۳۰ پرو و شیائومی می CC9 پرو پریمیوم ادیشن را انتخاب کنید. این دستگاه ها اولین بار است که توسط DxoMark به عنوان برترین ها معرفی می شوند.

این سایت عنوان کرده که گوشی هواوی به سبب وجود مدیریت نویز بهتر، عکس های بهتری را ارائه می کند؛ با این حال گوشی شیائومی زوم بهتری دارد چون دارای دو لنز زوم است و کیفیت ویدیوی بهتری نیز دارد. این محصولات در صدر لیست بهترین دوربین گوشی های 2019 قرار گرفته اند.

بهترین دوربین گوشی برای فیلم برداری سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای فیلم برداری سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای فیلم برداری سال ۲۰۱۹

لابراتوار DxoMark گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس را به عنوان بهترین گوشی موجود از میان گوشی های اپل معرفی کرده و همچنین به توانایی های بی نظیر آن در ضبط ویدیو نیز اشاره کرده است.

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی با قابلیت های بالای ضبط ویدیو هستید، به استناد DxoMark می توانید از می CC9 پرو (پرمیوم ادیشن) استفاده کنید. این گوشی در زمینه ضبط ویدیو امتیاز یکسانی با گوشی اپل کسب کرده است. با این حال، کیفیت ضبط ویدیوی HDR در گوشی اپل متفاوت و بهتر است.

بهترین دوربین گوشی برای زوم سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای زوم سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای زوم سال ۲۰۱۹

زمانی که صحبت از قابلیت های زوم می شود، گوشی 108 مگاپیکسلی شیائومی که یکی از بهترین دوربین گوشی های هوشمند را داراست، تمام رقبا را کنار زده و توسط DxoMark به عنوان بهترین گوشی برای زوم معرفی می شود. این گوشی دارای دو لنز تله فوتو است که موجب قابلیت های استثنایی آن شده است.

لابراتوار DxoMark در این زمینه هواوی P30 پرو را نیز معرفی می کند، چرا که این گوشی در دسترس تر از گوشی شیائومی است. این وب‌سایت اشاره کرده که گوشی هواوی به اندازه گوشی شیائومی قابلیت ثبت جزئیات را ندارد؛ با این حال عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد.

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی عریض سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی عریض سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی عریض سال ۲۰۱۹

ال جی یکی از اولین برندهای اصلی بود که برای اولین بار در سال 2016 از دوربین اولترا واید در گوشی خود استفاده کرد؛ با این حال DxoMark اکنون گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G را به عنوان برترین گوشی در زمینه تصویربرداری واید معرفی کرده است. این وب‌سایت اشاره کرده که علت این انتخاب، وجود یکی از عریض ترین زاویه های دید در گوشی سامسونگ است؛ به علاوه این که تصویربرداری با این لنز در فضای بسته یا باز کیفیت بسیار بالایی نیز دارد.

DxoMark گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس را به عنوان یک جایگزین برای گوشی سامسونگ معرفی کرده است و اشاره کرده که دوربین این گوشی به اندازه دوربین گوشی سامسونگ واید نیست و نویز بیشتری نیز دارد؛ با این حال، تصویربرداری با گوشی اپل جزئیات بهتر و بیشتری را آشکار می سازد.

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی شب سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی شب سال ۲۰۱۹

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی شب سال ۲۰۱۹

معمولا گوشی های هوشمند عملکرد چندان جالبی هنگام عکس برداری در تاریکی از خود نشان نمی دهند؛ با این حال DxoMark از گوشی هواوی میت 30 پرو به عنوان بهترین گوشی در این زمینه یاد کرده است. گوشی P30 پرو هواوی نیز می تواند گزینه بعدی محسوب شود؛ با این حال نویز بیشتری نسبت به میت 30 پرو دارد.

بهترین دوربین گوشی برای عکاسی سلفی سال ۲۰۱۹

DxoMark در ژانویه سال 2019 فهرستی برای بررسی دوربین های سلفی گوشی های هوشمند مختلف منتشر کرده بود. این وب‌سایت اکنون از گلکسی نوت 10 پلاس 5G به عنوان بهترین گوشی در این زمینه یاد کرده است. این گوشی همچنین در زمینه ضبط ویدیوی سلفی نیز بسیار مناسب معرفی شده است.

نظر شما چیست؟ کدام یک از این موبایل ها به عنوان انتخاب شما می تواند باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

ماشاالله هواوی 😜😜😜😜😜😜

V800B

ولی یکم عجیب بود تو شب عکسهای ک ایفون گرفته تو یوتویپ بهتر بوده یا حداقل برابر
ولی شخصا قرار بر انتخاب باشه
ایفون و بعدش میت سی رو انتخاب میکنم

ARMTIN

واقعاً این 4 برند بهترین هستند 👍

Agulia-roja

نکته جالبش اینه سه برند پرفروش بازار چندین نماینده دارن البته شیائومی هم در این لیست برترین ها هست ولی این برای اولین باره و فقط یک نماینده داره در کل پادشاه عکاسی در شب میت سی پرو هست هر چند عملکرد ایفون هم در شب خیلی خوبه باید دید اس ۱۱ چه خواهد کرد در کل سال ۲۰۲۰ شرکت ها بیشتر روی عکاسی در شب تمرکز دارن ویژگی های دوربین میت سی پرو برای عکاسی در شب خیلی جالبه

Mahdi

هواوی تو شب بهتر از سانسونگه و همچنین تو زوم ولی بنظرم عکاسی تو روز آیفون و سامسونگ حرف ندارن و همچنین سلفی سامسونگ که همیشه از بهترین ها بوده بنظر من هواوی از این به بعد باید رو دوربین سلفی بیشتر کار کنه

علی شیخ زاده

میت ۳۰ پرو دُردانه ای در بند تحریم

m.b

حضور یک میانرده بین پرچمداران برای بار اول در عمر dxo هست…

MohammadFarhaadi

این دسته بندی جالبه و کاربر میتونه از روی نیازش انتخاب بهتری بکنه.

Amir galaxy

بهترین ها …

cozmos

برید یه دوربین خوب بخرید

The Destroyer

یه دوربین خریدن که کیفیت عکسش واقعا اونقدری باشه که شما رو ترغیب کنه به جای گوشی بخرینش خودش اندازه یه گوشی قیمت داره و برای هیچ یک از ما صرفه اقتصادی نداره این کار…
واقعا دوربین موبایل‌ها راضی کننده و شاید حتی فراتر از صرفا راضی‌کننده باشن پس لزومی نداره آدم پول یه گوشی رو بده که یه ذره کیفیت بهتر تو عکاسی بگیره مگر این که کارش با عکاسی حرفه‌ای در ارتباط باشه…

Milad7

چه امتیاز زومی گرفته این سنسور جدید سامسونگ 😀

Milad7

از لحاظ چینش دوربین هم من cc9 pro را بیشتر میپسندم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)