حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید آیفون ۱۲ با ایرپاد بی سیم درون جعبه ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل هیچ وقت شرکت سخاوتمندی در زمینه لوازم جانبی درون جعبه آیفون ها نبوده است، در این هیچ شکی نیست. جدیدترین شایعات اما می گویند که شاید آیفون ۱۲ با ایرپاد بی سیم درون جعبه ارایه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۱۲ با ایرپاد بی سیم

اپل ایرپاد

اپل ایرپاد

ظاهرا اپل در حال دو برابر کردن تولید این هدفون‌های بی‌سیم است. اما اگر شایعات جدید صحت داشته باشند، سال آینده هر خریدار آیفون ۱۲ یکی از آن‌ها را به‌طور ‌رایگان دریافت خواهد کرد.

به‌گزارش Digitimes، اپل ممکن است سال آینده یک ایرپاد رایگان را در جعبه آیفون ۱۲ به مشتریان ارایه کند؛ دقیقا مشابه کاری که سامسونگ در مورد گلکسی اس ۱۰ انجام داد و آن را به‌همراه یک گلکسی باد روانه بازار کرد، البته برای یک مدت محدود.

در حالیکه عملکرد بسیار خوب آیفون ۱۱ در سال جاری نشان می‌دهد که اپل نیازی به استفاده از وسایل جانبی برای افزایش فروش آن نداشته، اما به نظر می‌رسد که نسخه 5G آیفون 12 رکورد جدیدی در رابطه با قیمت گوشی‌های آیفون خواهد زد و احتمال خرید آن را توسط مشتریان کم خواهد کرد. ضمن اینکه، در طول سه سال گذشته، میزان فروش‌های آیفون کاهش داشته که این امر نشان می‌دهد که مدل‌های سال بعد ممکن است به‌اندازه آیفون‌های 2019 فروش خوبی نداشته باشند.

با این‌حال، وب‌سایت BGR گفته است که گرچه Digitimes سابقه چندان خوبی در رابطه با محصولات آینده اپل ندارد، اما با توجه به اینکه اپل جک هدفون را از روی آیفون‌های خود حذف کرده، شاید حالا زمان آن رسیده که شرکت به‌جای هدفون‌های سیمی، از ایرباد‌های بی‌سیم در جعبه آیفون ها استفاده کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اپل چنین سخاوتمندی به خرج دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

ایرپاد های اپل خیلی با کیفیت و با دوام هستند عالیه ..

Mohammad 13759

برو اپل و این کار ها باور کنید اپل شرکت خسیسی هست و اینکار رو عمرا انجام بده حدود ۲۰۰ دلار ایر پاد بزاره توجعبه منکه باور نمیکنم همین طوری شایعه میمونه

علی شیخ زاده

ایرپاد ۲۰۰ دلاری رو میذاره تو جعبه در عوض ۴۰۰ دلار میکشه رو قیمت گوشی!

_V_

شارژر ۵۰ دلاریم مجانی نمیده

ایرپاد؟

علی شیخ زاده

چند روز پیش خبر اومد ک آیفون ۱۲ حدود ۴۰۰ دلار از آیفون ۱۱ گرون تر خواهد بود
اگه اون ۴۰۰ دلار درست باشه قرار دادن ایرپاد درون جعبه هم درسته

Amir galaxy

شاید !

Milad7

اپل؟؟؟ بعیده واقعا مگر اینکه قیمت را بالای 1500 دلار اعلام بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)