حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی نوت ۸ یکی از میان رده های بسیار محبوب این برند است که فروش خوبی را هم تجربه کرده و حالا این شرکت یک رنگ جدید را برای آن ارایه کرده است. رنگ جدید ردمی نوت ۸ یک رنگ بنفش به نام بنفش کهکشانی است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رنگ جدید ردمی نوت ۸

رنگ جدید ردمی نوت ۸

رنگ جدید ردمی نوت ۸

اگرچه رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی ردمی نوت ۸ برای تمامی بازارها در نظر گرفته شده اما بنفش براق قرار است در حال حضر وارد بازار هند شود. هند یکی از بازارهای جذاب برای تولیدکنندگان بوده زیرا جمعیت بزرگی را دربرمی‌گیرد.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۸ در ماه سپتامبر توسط شیائومی معرفی شد. نسخه بنفش براق ردمی نوت 8 شامل دو نسخه 4 گیگابایت و 6 گیگابایت رم می‌شود. حافظه داخلی نسخه 4 گیگابایت رم 64 گیگابایت است و نسخه 6 گیگابایت رم نیز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شد. البته ناگفته نماند نسخه رده پایه ۱۴۰ دلار و نسخه رده بالاتر ۱۸۰ دلار قیمت دارد. هر دو مدل ردمی نوت ۸ بنفش از فردا (۷ آذر ۹۸) در فروشگاه‌های Mi.com و Mi Home شیائومی هند دردسترس قرار می‌گیرند.

ردمی نوت ۸ (Redmi Note 8) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد

ردمی نوت ۸ یکی از میان رده‌های جذاب بوده که شامل مشخصات سخت افزاری قابل توجهی می‌شود. از جمله آنها باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD+ LCD، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 665، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، دوربین عقب چهارگانه 48/8/2/2 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری MIUI 10، باتری 4000 میلی آمپری با فناوری شارژ 18 واتی، سنسور اثرانگشت در عقب و پورت USB-C اشاره کرد.

شیائومی ردمی نوت ۸ را با مشخصات میان رده همراه ساخته تا با قیمت مطلوبی در بازار عرضه دارد. از این رو باید این مدل جدید را که اخیرا روانه بازارهایی چون هند و چین شده با گزینه رنگی بنفش جذاب دانست. البته در کنار نسخه استاندارد، مدل پرو هم در نظر گرفته شده که اختلاف کمی نسبت به مدل استاندارد دارد و چندان یک مدل جدید به حساب نمی‌آید.

نظر شما درباره رنگ جدید ردمی نوت ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

بد نیست ولی نسخه سفید زیبا تره 🙂

UnderTaker

مثل بقیه‌ی رنگ‌هاش زیباس 👍
دیروز Gsmarena هم بررسیش کرد.
کنتراست پنلش همونطور که شیائومی قول داده بود بالای 1:1500 هست که رقم فوق‌العادیه برای پنل LCD، حداکثر روشناییش هم بالای 600 نیت هست و در حالت استاندارد هم دقت رنگ عالی‌ای داره.

به اسپیکرش هم امتیاز Exellent عالی داده بود و باتریش هم که مدت زمان بالایی رو کسب کرده بود.

از اونور سایت معتبر نوت‌بوک‌چک هم توی بررسیش نوشته بود که شیائومی با عرضه‌ی این گوشی، تعریف جدیدی رو توی زمینه گوشی‌های اقتصادی و ارزان ایجاد کرده.

UnderTaker

نسخه 4/64 گیگ این گوشی در فروشگاه شیائومی در حال حاضر 999 یوان ( 142 دلار ) هست.

عـــلـــۍ

خیلی رنگ لوس و دخترونه ایه..😒

Dr.Nazer

برادر شما یه‌چیزی میزنی :-/

عـــلـــۍ

هییس حرف نزن بابا😒😒
اینم واسه من سر خر شده

The Destroyer

اتفاقا سیاست بازاریابی خیلی جالبی داره…
این جوری بسیاری از خانوم‌ها برای خریدش ترغیب میشن. اونم تو شرایطی که بقیه برندها تنها رنگ خانومانه‌شون سفیده تازه اگه داشته باشن ولی شیائومی علاوه بر سفید برای بعضی مدل‌ها رنگ‌های جذاب‌تری هم برای خانوم‌ها داره…
شروع این سیستم هم با cc9 بود…

Mahdi

واقعا خوشگله همچنین سفیدش ولی زیاد تز آبیش خوشم نیومد

Agulia-roja

بد نیست ولی سفیدش به نظرم زیباتره

The Destroyer

علاوه بر این یه نسخه آبی هم از note 8 pro معرفی کرده… البته اون هم به نظر من به اندازه رنگ سبزش قشنگ نیست ولی خب به هرحال داره حق انتخاب مشتری رو افزایش میده

Milad7

بنفشش خیلی نازه 😛

Milad7

نوت 8 تو ایران هم خیلی محبوبه 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)