حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده آیفون ۱۲ با نمایشگرهای ۵.۴ تا ۶.۷ اینچی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل

اطلاعات زیادی درباره آیفون ۱۲ لو رفته و جسته-گریخته مواردی را درباره آن می دانیم. امروز در جدیدترین اطلاعات لو رفته می شنویم که خانواده آیفون ۱۲ با نمایشگرهای ۵.۴ تا ۶.۷ اینچی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خانواده آیفون ۱۲

طراحی آیفون ۲۰۲۰

طراحی آیفون ۲۰۲۰

این دستگاه با اندازه نمایشگر ۵.۴ اینچی که احتمالا از پسوند پرو بهره می‌برد، با وجود اندازه کوچک‌تر با نمایشگر اولد ساخت سامسونگ روانه‌ی بازار خواهد شد و به احتمال زیاد جایگزین مدل ۵.۸ اینچی می‌شود. از طرفی دیگر، اندازه نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس به ۶.۷ اینچ افزایش پیدا می‌کند.

آخرین مرتبه ای که اپل در مورد سری آیفون‌ها تغییرات گسترده‌ای را اعمال کرد سال ۲۰۱۷ زمان معرفی آیفون X بود که اولین آیفون دارای نمایشگر کم‌حاشیه و سیستم تشخیص چهره محسوب می‌شود. طبق گزارش ET News، هر دو آیفون ۵.۴ و ۶.۷ اینچی مجهز به نمایشگر اولد ساخت سامسونگ هستند که از فناوری لمسی Y-OCTA بهره می‌برند؛ این فناوری به سامسونگ اجازه می‌دهد که ضخامت نمایشگرهای موردنظر را کاهش دهد و همچنین هزینه ساخت آن‌ها هم کاهش پیدا می‌کند.

هنوز معلوم نیست که آیا خود آیفون‌ ۱۲ پرو و پرو مکس هم باریک‌تر می‌شوند یا نه. لازم به ذکر است سری آیفون ۱۱ به دلیل بهره‌گیری از باتری‌های بزرگ‌تر، نسبت به نسل قبلی خود اندکی ضخیم‌تر محسوب می‌شوند. در این گزارش جایگزین آیفون ۱۱ یک آیفون ۶.۱ اینچی خواهد بود که به جای نمایشگر LCD از نمایشگر اولد ساخت سامسونگ و ال‌جی استفاده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های جدید خانواده آیفون ۱۲ بر اساس شایعات منتشر شده می‌توانیم به دوربین سه‌بعدی، حداکثر ۶ گیگابایت حافظه رم و بهره‌گیری از فریم فلزی مشابه آیفون ۴ اشاره کنیم. در ضمن باید خاطرنشان کنیم سری آیفون ۱۲ قرار است پشتیبانی از اینترنت ۵G را نیز ارایه کنند که در فروش آن ها تاثیر بسزایی دارد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

نهایت همون ۶.۵ اینچ بسه چه خبره ۶.۷

persian64

درود
بنظرم من اصلاحات سایز صفحه نمایش مثبته . هم کاهش و هم افزایش سایز صفحه گوشیا رو رقابتی میکنه

Milad7

باز اینطوری دوربینش متقارن تر هست 😛

Milad7

به نظرتون برم تو فکر پرو مکس یا اس 11 پلاس بهتر خواهد بود؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)