حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X با توان ۶۰ وات و چیپست مدیاتک به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | بلندگو هوشمند، هواوی

هواوی بلندگو هوشمند Sound X را معرفی کرد که در همکاری با کمپانی فرانسوی Devialet توسعه یافته است. بلندگوی هوشمند هواوی Sound X با توان ۶۰ وات و چیپست مدیاتک به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

هواوی Sound X از یک طراحی استوانه‌ای بهره می‌برد که هدف از آن ارائه صدای فراگیر 360 درجه است. این اسپیکر دو رنگ از دو نیمه نیز تشکیل شده که نیمه بالایی براق بوده اما نیمه زیرین توری است. همچنین بر روی بدنه دو برش برای ساب ووفر آن قرار دارد. قطر این اسپیکر 165 میلی متر و ارتفاع آن 203 میلی متر است.

قسمت فوقانی بلندگوی هوشمند Sound X صفحه لمسی آن را با جلوه نورپردازی رنگین کمپانی در خود جای داده است که زمان فعال شدن دستیار صوتی AI یا زمان روشن شدن دستگاه فعال می‌شود.

بلندگوی هوشمند Sound X یک بلندگوی فراگیر با دو ساب ووفر 3.5 اینچی است که قدرت خروجی آن جمعاً به 60 وات می‌رسد. همچنین این اسپیکر دارای فناوری بهبود دهنده صدای بأس SAM با فرکانس بسیار پایین 40 هرتز است که امکان احساس کردن صدای بأس را با تمام  وجودتان می‌دهد. هواوی ادعا می‌کند این اولین اسپیکر دنیا است که موفق به اخذ گواهی Hi-Res شده است.

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

بلندی صدای اسپیکر Sound X هواوی به 93 دسی‌بل می‌رسد که به وضوح صدای آن بلند است. جالب‌تر اینکه به لطف طراحی آکوستیک کمپانی فرانسوی Devialet، صدا در بالاترین شدت بلندی هم کیفیت و جزئیات خود را از دست نمی‌دهد. در این طراحی که به عنوان Push-Push شناخته می‌شود، دو ووفر  در یک فضای بسته درست مقابل هم نصب شده‌اند که مکش ناشی از هر  یک از آنها، نویز دیگری را خنثی می‌کند. البته این چیزی است که درباره طراحی Push-Push ادعا می‌شود.

افزون بر دو ساب ووفر یاد شده، این اسپیکر دارای شش مید رینج 1.5 اینچی 8 واتی است که با استفاده از الگوریتم صدای Histen هواوی تنظیم می‌شوند. همچنین Sound X قادر به تشخیص نوع محیط و فاصله از اجسام است که امکان تنظیم هوشمند بلندی صدا را متناسب با آن می‌دهد.

دور اسپیکر هوشمند Sound X هواوی در مجموع شش عدد میکروفن نصب شده است که  قادر به تشخیص صدای کاربر از فاصله تا 5 متری هستند.

در این اسپیکر از پردازنده 4 هسته‌ای MediaTek MT8518 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و فناوری ضد داخل صدا استفاده شده تا در محیط‌های شلوغ نیز قادر به تشخیص فرامین و صدای کاربر باشد. Sound X دارای 512 مگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی است.

این اسپیکر افزون بر  Wi-Fi دو بانده و بلوتوث 5.0،  از NFC نیز بهره می‌برد که پخش موسیقی از گوشی را آسان‌تر می‌کند. همچنین می‌توان دو عدد از اسپیکر Sound X را به یکدیگر وصل کرد تا به صدای استریو دست یافت.

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

بلندگوی هوشمند هواوی Sound X

فناوری HiLink هواوی امکان متصل کردن این اسپیکر با لوازم خانگی هوشمند ساخت Midea ،Gree ،TCL ،Haier ،Skyworth ،Bosch و Siemens سازندگان بیشتری را می‌دهد.

اسپیکر Sound X هواوی با قیمت 284 دلار برای یک دستگاه و 553 دلار برای دو دستگاه، از  اواخر دسامبر  در رنگ Starry Night روانه بازار می‌شود.

نظر شما درباره بلندگوی هوشمند هواوی Sound X چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ورای قیمت زیباس
هواوی مدتی طراحی های لوکس و در عین حال ساده رو مد نظرش داره چیزی ک سالهاس اپل درش خبره هست
و افرین داره کاره هواوی ک راه درست راه خوب بلد شده

Milad7

مدیا تک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)