حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی ای ۵۰ حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر این دستگاه را مختل می کند

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) که به‌منظور بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت آن ارائه شده بود، دردسر جدیدی برای کاربران ایجاد کرده است. در حقیقت آپدیت گلکسی ای ۵۰ حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر این دستگاه را مختل می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی ای ۵۰

چند روزی است که آپدیت جدید سامسونگ برای گلکسی ای ۵۰ در چندین کشور اروپایی عرضه شده و هدف آن نیز بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت این گوشی بوده است اما گویا این آپدیت یک مشکل جدید به‌همراه آورده است؛ بنابر برخی گزارش‌های دریافتی، گلکسی ای ۵۰ با انجام این به‌روز رسانی قادر به ثبت مجدد اثر انگشت کاربران نبوده است!

سامسونگ در پی عرضه این آپدیت از کاربران خواسته بود اثر انگشت ثبت شده خود را پاک کنند و دوباره پس از به‌روزرسانی آن را ثبت نمایند اما پروسه ثبت مجدد اثر انگشت در آپدیت‌های جدید با شماره A505FNXXS3ASK9 و A505FDDS3ASK8 با مشکل مواجه شده است.

برخی دارندگان این گوشی تا زمانی که پروسه ثبت مجدد اثر انگشت‌شان به ۴۱ درصد می‌رسد هیچ مشکلی نداشته‌اند اما پس از آن یا باید با تلاش‌های مجدد و بسیار، موفق به ثبت مجدد اثر انگشت‌شان شوند یا با خطای “از تمیز و خشک بودن سنسور اثر انگشت اطمینان حاصل کنید” مواجه شده‌اند. برخی دیگر از کاربران هم که پروسه ثبت اثر انگشت جدید را به پایان رساندند، در نهایت گوشی‌شان اثر انگشت جدید را نپذیرفت. این مشکل از کاربران سامسونگ گلکسی ای ۵۰ در چندین کشور گزارش شده است.

تردیدی وجود ندارد که به‌روز رسانی جدید گلکسی ای ۵۰ دارای نوعی باگ بوده که باعث چنین مشکلی شده است و احتمالا راه‌حل آن، عرضه یک آپدیت دیگر از سوی سامسونگ خواهد بود. در حال‌حاضر توصیه ما این است که اگر اثر انگشت قدیمی خود را پس از به‌روز رسانی پاک نکرده‌اید، همچنان از آن استفاده کنید؛ اگر هم آن را پاک کرده‌اید به استفاده از پسوورد، پین یا تشخیص چهره برای قفل‌گشایی گوشی خود رو بیاورید تا ببینیم سامسونگ برای رفع این مشکل چه تدبیری خواهد اندیشید.

نظر شما چیست؟ آپدیت گلکسی ای ۵۰ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قطعه سخت افزاری قیمت پایین و بی کیفیت .یکم از چینی ها یاد بگیره سامسونگ .میان رده چینی ها حسگرش سریع تر از پرچمداران سامسونگ بوده همیشه .اپو کی وان میان رده سال پیش اولین گوشی با حسگر زیر نمایشگر بود آنقدر بی نقص و سریع بود که همین الآنم از پرچمدار سامسونگ حسگر سریع تری دارد .قطعات بی کیفیت و ارزان قیمت و تکنولوژی پایین گذاشته هی میگه آپدیت بهتر میشه

Taktaz

برا منم اومد آپدید کردم از کار نداخت ولی سرعت تشخیص هم فرقی نکرده کلا سامسونگ رو این گوشی خوب عمل نکرده سرعت تشخیص چهره هم خیلی کنده ولی من هواوی هم زیاد داشتم خیلی بهتر از سامسونگه،سامسونگ فقط کیفیت صفحه داره دیگه هیچی!

android 10

سامسونگ اپدیت نده سنگین تره ای 50 یکی از فاجعه های سامسونگ بود

chalton

از چند نفری که واسشون a50 گرفتم همچین مشکلی رو نداشتن و تغییر احساس نکردن،ولی خوب این داستان سراسری نیست،و برای بقیه افراد با آپدیت جدید حل میشه هیچ مشکلی نیست،این گوشی یه میان رده با قیمت عاای هست،کیفیت صفحه نمایش،سرعت عالی،امکانات بالا،کیفیت دوربینش که از بعضی پرچمداران برندهای دیگه مانند شیائومی بلک شارک 2 بهتر است،واقعا موندم 7 میلیون پول بدی شیائومی بلک شارک 2 بعدش ببینی امتیاز دوربینش پایین تر از میان رده سامسونگ a50 هست،خیلی خنده داره،2800 میدی پر فروش ترین گوشی میان رده اروپا و آمریکا رو میخری.

afsoon

گوسفند ای ۵۰ دوربینش نقطه ضعفش هست .ثبت جزییات افتضاح هست .دوربینش با پرچمدار ها قابل مقایسه هست ؟ 😂😂هی گیر دادی به یه موبایل گیم؟ 😂😂کلا سری ای نسبت به سال های گذشته افتضاح بودن حتی به سری جی هم نمیرسن .

MohammadFarhaadi

شاهکارهای ادامه دار سامسونگ!

Milad7

😐 شت

pooria

من خودم a50 دارم کاور گوشیم رو که در میارم حالم بهم میخور فریم دورش رو که فشار میدم یجوری انگار بلند میشه کیفیت ساختش افتضاح صفحه نمایش خیلی خوبی داره دوربین اصلیش خوبه الوتراوایدش مثل اسباب بازی میمونه مثلا شب که کلا کار نمیکنه رنگها رو هم خوب نشون نمیده مثلا از دریاچه باهاش عکس گرفتم ابرو سبز نشون میداد! در گوشی لگ های زیادی دیده میشه کلا من که از خریم پشیمونم امثال میفروشم شیاعمی میخرم

afsoon

عاقل می‌ره سمت شیائمی .سامسونگ سخت افزار ضعیف تر بدنه بی کیفیت تر .دوربین ضعیف تر .گلس ضعیف تر .فست شارژ ضعیف تر .قیمت بالا تر .همین الان بفروش ای ۵۰ رو برو می ۹ تی بخر .یا اگر مشکل مالی داری برو نوت۸ پرو بخر .سامسونگ فقط پول برند میگیره .

pooria

گوشیمو چقدر میخرنش

Saeed Mohammadipouya

منکه مشگلی ندارم البته این اپدیتو نگرفتم اینترنتم قطع کردن دگ نشده تا الان اپدیتو بگیرم ولی اصلا مشکلی با اثرانگشت ندارم اولای خرید اره مشکل داشت ولی الان دگ با اپدیتا خوب شده واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)