حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک ۲ همراه با آنر وی ۳۰ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، ساعت هوشمند

به نظر می رسد که شرکت آنر در اواخر ماه نوامبر، علاوه بر موبایل جدید خود یعنی آنر وی ۳۰ از محصولات دیگری همچون ساعت آنر واچ مجیک ۲ و ترازوی هوشمند Scale 2 نیز رونمایی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک ۲

 

تاریخ معرفی آنر وی ۳۰ 5G پنجم آذر ۹۸ خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست! آنر در این روز مهم محصولات دیگری همچون واچ مجیک 2 و ترازوی هوشمند Scale 2 را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

ابتدا از Honor Watch Magic 2 شروع می کنیم. این ساعت در واقع مدل پیشرفته تر اسمارت واچ قبلی است که در 31 اکتبر سال گذشته به بازار آمد. ساعت های هوشمند آنر عمدتا به عنوان نسخه ارزان تر واچ GT هواوی شناخته می شوند. چنانچه می بینیم آنر واچ مجیک جدید به لحاظ ظاهری نیز شباهت بسیاری با هواوی واچ GT 2 دارد.

ساعت آنر به حسگر ضربان قلب، GPS و NFC مجهز شده و از تراشه کایرین A1 بهره می برد. پس می توان انتظار داشت که قابلیت اتصال و طول عمر باتری آن تا حد زیادی بهبود یافته باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول حدود 229 یورو است.

ترازوی آنر Scale 2

ترازوی آنر Scale 2

ترازوی آنر Scale 2

ترازوی هوشمند آنر Scale 2 نسبت به مدل قبلی از طراحی متفاوتی برخوردار است. این محصول علاوه بر وزن افراد، پارامتر BMI، میزان چربی، توده استخوانی، توده عضلانی، میزان پروتئین، چربی احشایی و درصد آب بدن را نیز اندازه گیری می کند. با توجه به اینکه مدل قبلی این ترازو در خارج از کشور چین نیز عرضه شده، انتظار می رود که نسخه جدید در همه جای دنیا قابل دسترس باشد.

تقریبا ۱۲ روز تا معرفی محصولات جدید آنر باقی مانده است. حال باید دید که شرکت زیر مجموعه هواوی چه سورپرایزهای دیگری را برای هواداران خود در نظر گرفته و از کدام گجت های خود رونمایی می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند آنر واچ مجیک ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

عشقای چالتون چطورین ؟؟؟ 😉

Milad7

بدک نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)