حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شبکه 5G برزیل را هواوی توسعه خواهد داد

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | مطالب ترنجی

دولت چین اعلام کرده است که از همکاری برزیل با این شرکت به منظور توسعه شبکه 5G اطمینان دارد. به این ترتیب شبکه 5G برزیل را هواوی توسعه خواهد داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شبکه 5G برزیل

شبکه 5G برزیل

شبکه 5G برزیل

شی جی‌پینگ، رئیس جمهور چین که قرار است در هفته جاری هم زمان با برگزاری نشست گروه BRICS با همتای برزیلی خود در شهر برازیلیا ملاقات کند، به تازگی خاطرنشان کرده است که از همکاری برزیل با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه زیرساخت های لازم برای شبکه 5G اطمینان دارد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی و اقتصادی، این اقدام برزیل ممکن است منجر به رویارویی و تقابل ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل، با دولت آمریکا شود ولی با این حال به نظر می رسد که این کشور بزرگ واقع در منطقه آمریکای لاتین، هنوز تحت تاثیر اتهامات وارده بر هواوی قرار نگرفته و همچنان در نظر دارد که برای توسعه شبکه 5G از تجهیزات و تکنولوژی های این غول تکنولوژی چینی بهره مند شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، یانگ وان مینگ، سفیر چین در برزیل، نیز در پاسخ به سوالات مکرری که در این خصوص از وی شده بود، گفت: می توانم بگویم من درباره همکاری برزیل با هواوی برای توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت پرسرعت 5G اطمینان کامل دارم.

وی همچنین افزود:

برزیل در میان بحبوحه تشدید نگرانی های امنیتی علیه هواوی ترجیح داده که همچنان نظری ممتنع در این خصوص داشته باشد و توسعه شبکه 5G را در اولویت قرار دهد. چراکه به نظر بسیاری از تحلیلگران، در صورتی که کشورهای جهان در توسعه شبکه نسل پنجم اینترنت تعلل بورزند، ممکن است برای همیشه از سایر کشورها و رقبای بزرگ خود عقب بیفتند.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G هستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

شبکه 5G برزیل

شبکه 5G برزیل

بسیاری از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی بود که اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ و فرای آن (IMT-۲۰۲۰) آغاز کرد.

در نتیجه رسماً یک مسابقه جهانی برای تعیین نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد و از آن پس، شاهد رقابت تنگاتنگی میان اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه در سراسر جهان هستیم که هر یک به دنبال برقراری و راه‌اندازی نسل جدید و پرسرعت اینترنت ۵G در کشورهای مختلفی همچون کره جنوبی، ژاپن، چین، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و غیره هستند و از توانایی‌ها و برنامه‌های خود در این زمینه رونمایی می‌کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شبکه 5G ایران را چه شرکتی پیاده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
calantar

دیگه حرف امریکا داخل بین الملل خریدار نداره
الان این ترامپ به اندازه کافی به امریکا ضرر زده تقریبا سیاست نمیفهمه

Jason bourn

افسون کجایی ندادی جواب سوالمو تو که میگی فرقی بین می۹ تی پرو با نوت ۱۰ پلاس نیست
جواب سوالمو ندادی بین یه rtx 2080ti با i9 9900k با یه تلویزیون brt یا یه سیستم با rtx 2070 و i7 8700k بعد کلی خرج مانیتور و کیبورد گیمینگ کنی کدوم تجربه بهتری داره برا گیم زدن یا حتی مالتی مدیا؟

mehrdad_ma

یه رزبری پای که لینوکس روش نصب کنی قطعاً تجربه بهتری داره

afsoon

مگه تفاوت کیفیت نمایشگر چقدر هست آخه که از این چیزا حرف میزنی؟ تجربه گیم با می۹ رو مقایسه می‌کنی با اس۱۰ با اگزینوس؟ خخخ .واسه یه کوچلو بهتر بودن نمایشگر ارزش ندارد دو برابر و نیم هزینه بیشتر کردن .می۹ چیزی از اس۱۰ کم ندارد و این حقیقت هست نمیتونی ازش فرار کنی .سیستم هم ببندی ده ملیون احمق نیستی واسه یه کوچلو نمایشگر بهتر بری پنج شش ملیون بدی مانیتور بهتر .بعضی چیزا حماقت هست و تمام .

Jason bourn

ترولی دیگه کاریتم نمیشه کرد
فک نمیکردم اینقدر زیارت برندای چینی روت تاثر گذاشته باشه این جمله‌رو بگی : احمق نیستی واسه یه کوچلو نمایشگر بهتر بری پنج شش ملیون بدی مانیتور بهتر

بگو پولم نمیرسه نمیتونن‌بخرم خودمو با این جفنگیات توجیه میکنم
بیا من خودم برات توجیه میکنم توهم یاد بگیر ازم از حرفام اسکی برو! :

جک ۳‌.۵؟‌ وقتی هدفون بی سیم هست جرا جک؟
اسپیکر استریو؟ الان اسپیکر بلوتوثی ۲۰۰ تومنی چینیم صداش از استریو موبایلا بهتره
یه ذره دیسپلی بهتر به چه دردی میخوره وقتی سال بعد خز میشن
ضد آبی؟ مگه چند بار گوشیتو میبری زیر اب؟ بعدشم بیمه میکنی سوخت یه نو میگیری تازه ضرر کمتریم میکنی خود شرکتام گارانتی قبول نمیکنن
کارت حافظه؟ دیوانه ای تو این زمونه بریزی تو کارت حافظه اطلاعاتت رو که امنیت نداره و هر لحظم میسوزه
باتری حجیم? میخواد ۴۰ دقیقه عمر باتری بیشتری بده میارزه اینقدر پول داد؟
دوربین بهتر؟‌ جزییات خیلی مهم تره تا نویز و داینامیک رنج و الگوریتم
فست شارژ؟ واتش مهم تره و تایم ۰ تا ۵۰ درصدش نه ۰ تا ۱۰۰
Ui? مگه میخوای چیکار کنی با گوشی که میگی ui?

Dr.Nazer

bourn
دقیقا خواستم اینارو بگم که دیدم گفتی..!

Jason bourn

اره پرایدم از بنز چیزی کم نداره هر دوشون چارتا چرخ دارن و راه میرن موتور بنز قوی تره؟ یه موتور توربو ارتقا یافته مزدا میندازی روش بنزو لولش میکنه
هرکی بنز بخره خره اگه صندلی چرم طبیعیشو میخوای رو پراید سوار میشه مانیتور بزرگ میخوای یه ایپد وصل کن به پرایدت مگه نه؟ سیستم صوتی خفن بنزو میخوای یه اسپیکر ۱۰۰۰ وات مجلسی وصل کن به پرایدت کلیم تو جیبت پول سیو کن! مگه منطق تو چیزی جز اینو میگه؟ والا چیزی که حرفات نتیجه گرفتم یه چیزی تو همچین مایه هاس اگه نتیجه گیریم غلط بوده بگو اشتباه از منه!!
من چه احمقی‌بودم با تو چونه میزدم 🙄

سردار بلوچ

خداییش تو تفاوت بین بنز و پراید رو به تفاوت بین پرچمدار سامسونگ و شیائومی تشبیه میکنی ؟؟؟
هننن؟؟؟

CAT

ایول نوکرتم قربون دهنت 🤣🤣

CAT

Jason bourn

m.b

https://www.gizmochina.com/2019/11/12/xiaomi-to-launch-a-phone-with-better-cameras-than-the-mi-cc9-pro/
قبلاً اشاره کردم که بررسی cc9 pro به من ثابت کرد که با همین سخت افزار دوربین اما کمی کار بر روی الگوریتم و استفاده از ufs 3.0 و پردازنده پرچمدار میشه به راحتی cc9 pro رو هم کنار زد…
الان خبرش اومده که شیائومی در مراحل نهایی کار بر روی یک گوشی هست که بهترین کمرافون dxo رو هم کنار میزنه…

CAT

نظرتون راجب vivo nex 3 چیه ؟؟ بنظر خودم که خیلی عالیه

m.b

بی نظیره اون گوشی…

m.b

http://www.slashleaks.com/l/galaxy-s11-to-come-with-108mp-camera-according-to-one-ui-2-0-beta
تو ماجرایی شبیه به لو رفتن قابلیت 120 هرتز بودن یک گوشی از شیائومی که تو بتای رابط آینده کشف شد…
الان تو بتای رابط oneui 2 یک گوشی با دوربین 108+64+40 کشف شده که اگر اشتباه یا ساختگی نباشه قطعاً یک میانرده نیست…(فعلا نمره اعتبار 100 درصد هم داره)
من هیچوقت با اطمينان نگفتم اس 11 دوربین 108 مگاپیکسلی داره اما یک توصیه به دوستان با تجربه اما متعصب، شما هم با اطمینان نگید اس 11 دوربین 108 مگاپیکسلی نداره…

m.b

البته ممکنه 64+40 فقط پشتیبانی از این رزولوشن عکس باشه اما 108 اگر در این افشاگری درست باشه اشاره به خود دوربین داره نه صرفاً پشتیبانی…

mehrdad_ma

به هر برزیلی یه میکس الفا منعطف واقعی بدن یا می نوت ۱۰ اینقدر پرچمدار واقعیه که مودم 5G مخفی داره همه چی تکمیل میشه و برزیل هم میگه مرگ بر کل جهان بجز چین

سردار بلوچ

مال ایرانم بساز لعنتی 😍

ARMTIN

ایرانسل برای راه اندازی و توسعه شبکه ۵G با هواوی قرارداد امضا کرده 👍
.
.
.
.
ایرانسل اولین اپراتور ایرانی خواهد بود از شبکه سراسری 5G در ایران پوشش خواهد داد و ابتدا سال 99 به بهره‌برداری میرسه

afsoon

هواوی واسه ایران هم کاش می‌ساخت همین روزا .در کل آمریکا دیگه اون آمریکا چند دهه پیش نیست کدخدا نیست و بقیه کشور ها با تصمیم خودشون هر کاری دوست داشته باشن می‌کنه .ترامپ قدرت سیاسی آمریکا رو نابود کرد و چین رو هل داد

Mohammad 13759

من موندم همه کشورها در زمینه 5g با هواوی قرارداد میبندن پس نوکیا یا اریکسون ،الجی ، سامسونگ و.‌.. کجان یعنی تجهیذات هواوی انقدر ارزون تر از باقی شرکت ها است ، بجز سرقت اطلاعات چیز دیگه به ذهنم نمیرسه دقیقا مثل ارزون بودن اینترنت فیبر نوری یک گیگابایتی گوگل فایبر

afsoon

اریکسون و بقیه در حدی نیستن که بخوان توی بحث تکنولوژی و زیر ساخت مخابراتی فایو جی با هواوی مقایسه بشن .خود آمریکایی ها گفتن هواوی دو تا سه سال فناوری اش بروز تره .کشور ها وقتی سرمایه گذاری میکنن بهترین رو استفاده میکنن که در گذر زمان عقب نموننن که بخوان دوباره یبار دیگه هزینه کنند.دزدی اطلاعات خخخ چینی ها چیزی نمیسازن صد دلار بفروشن پانصد دلار اونا هر صد دلار به سود ده دلاری راضی هستن .بعدشم هواوی بزرگ ترین و شناخته ترین کمپانی در عرصه مخابراتی دنیا هست هیشکی دیگه اریکسون و بقیه رو نمی‌بینه .

علی شیخ زاده

هواوی پیشرو و قدرت برتر شبکه ۵جیه حقم دارن بخاطرش تو روی امریکا بایستن

Amir galaxy

بنظرتون بیاد ایران منطقه ما از 3g میرسه به 4g ?!

Milad7

بعیده تو ایران تا 3 سال اینده فایو جی عملیاتی بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)