حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۱ در ۳ مدل و ۵ نسخه ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شاید ما انتظار داشته باشیم که این اعداد تغییر کنند اما فعلا گفته می شود که خانواده گلکسی اس ۱۱ با این مشخصات ارایه خواهد شد: ۳ مدل و ۵ نسخه که می توانند مشخصات جالبی داشته باشند. گلکسی اس ۱۱ در ۳ مدل و ۵ نسخه ارایه خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

همواره اطلاعات اولیه‌ای که منتشر می‌شود، حتی اگر از منابع بسیار معتبری هم باشد ممکن است با واقعیت فاصله داشته باشند. ایوان بلس که به یک منبع قابل اعتماد برای اخبار مختلف دنیای موبایل تبدیل شده است، به تازگی اطلاعاتی را از گوشی گلکسی S11 سامسونگ منتشر کرده است و ادعا می‌کند که این دیوایس در سه اندازه‌ی مختلف عرضه خواهد شد.

اولین نسخه از یک نمایشگر 6.2 یا شاید هم 6.4 اینچی برخوردار باشد. اگر سامسونگ بخواهد نامگذاری کنونی محصولاتش را ادامه دهد، آن می‌تواند با نام گلکسی اس ۱۱ ای عرضه شود. دومین نسخه، نسخه‌ی اصلی گلکسی اس ۱۱ است که به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود و سومین نسخه نیز گلکسی اس ۱۱ پلاس است که با یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.9 اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. هر سه مدل از پنل‌هایی با لبه‌های خمیده برخوردارند؛ بنابراین کاربرانی که از دیدن یک نمایشگر مسطح روی گوشی اس 10 ای غافلگیر شده بودند، این مرتبه می‌توانند از این حرکت سامسونگ خوشحال باشند.

شایعه‌ی دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده‌ی نسبت ابعاد 20:9 در یک گوشی سامسونگ است. حداقل یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۱ به چنین نمایشگری مجهز خواهند بود؛ این درست همانند مدل‌های خاص سری گلکسی ای (گلکسی ای ۷۰ و ای ۸۰) سامسونگ است. متاسفانه هنوز در مورد طراحی این پنل پرچمدار که آیا برای جای دادن دوربین سلفی از بریدگی استفاده می‌کند، دارای یک حفره است یا حتی از مکانیزم پریسکوپی برخوردار است، هیچ صحبتی به میان نیامده است.

ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید

ایوان بلس همچنین اشاره کرده است که دو مدل کوچک‌تر این خانواده در دو مدل LTE و 5G عرضه خواهند شد، در حالی که مدل بزرگ‌تر فقط در یک مدل 5G روانه‌ی بازار می‌شود. طبیعیست که تمام نسخه‌ها از اتصال LTE نیز پشتیبانی کنند. بنابراین، به طور کلی تعداد مدل‌های خانواده گلکسی اس ۱۱ سامسونگ به عدد 5 می‌رسد.

از دیگر اطلاعات ریز و درشتی که از پرچمدار آینده‌ی سامسونگ به دست ما رسیده، می‌توان به تجهیز آن به دومین نسل سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی با یک دوربین پریسکوپی زوم 5 برابری اشاره کرد. ظاهرا این دوربین به یک قابلیت جدید به نام “Space Zoom” مجهز خواهد بود. همچنین شکی نیست که تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی‌ها بسته به بازارهای مختلف اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام خواهد بود.

دوربین گلکسی اس ۱۱ به قابلیت Space Zoom مجهز خواهد شد

نظر شما چیست؟ این اعضا می توانند برای خانواده گلکسی اس ۱۱ بدرخشند؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

شديدا منتظر دوربین اس 11 هستم چون این اطمینان رو به همه همینجا میدم که یه دوربین خارق‌العاده خواهد داشت و با اختلاف بهترینه.
.
.
.
خوب و عزیزی……….آلفای زیبا
پاینده باشی………. منعطف ما
من دوست هستم………. با شهرهایت
با کوه و دشتت………. با نهرهایت
.
.
شاعران
……… مصطفی رحماندوست،m.b………..

_V_

انصافا چقدر وقت میذاری برای این شعرا😂😅

chalton

انصافا یک دقیقه میاد تو ذهنم میگم.
طرفی ادعاش کو…… خر رو پاره میکنه میاد میگه به این میگن گوشی منعطف.
دیگه از خبر معرفی آلفا فهمیدم خیلی چَفته،حالا نمیدونم از ذوق زیاد بود یا هول شد این حرف رو زد.

mostafa3

چارتون شما کل منظومه شمسی رو زیر سوال بردی
این چه موجودی هست
😐

Amir galaxy

گر شاعر شوی در این ولایت
هر کس برسد تو را بگای.د
روز خوش😁

chalton

تو کدوم فاضلابی زندگی میکنی که الان روزه؟؟؟؟مصطفی بزار نن…. که شاکی شدی؟ 😏😄اسکول اون اسم گلکسی رو بردار ما ابرو داریم پشمک،هر اسکولی از ننش قهر میکنه میاد اینجا کامنت میزاره خدایا

_V_

بهترین دوربین،بهترین دیزاین،بهترین پنل،بهترین soc

#king

Mr_asterky

6.9 خیلی بزرگه…

Dr.Nazer

گوشی فوق‌العاده‌ای میشه، ولی آخه ۶.۹ اینچ؟! رسما شده تبلت. خدا سال‌ایِ بعدی رو به‌خیر کنه سامسونگ هر سال داره گوشیاشو بزرگتر میکنه؛ تا سال ۲۰۲۵ باید با وانت گوشیامونو حمل کنیم!😂

_V_

اگر بزرگ نکنه تو بازیی ک خودش شروع کرده عقب میمونه

بزرگ شدن،کرو شدن و خیلی چیزای طراحی گوشیای امروزی ب خاطر خود سامسونگه

pedram_01

دکتر ناظر صفحه نمایش بزرگ میکنه نه اندازه گوشی الان نوت ده پلاس با ۶/۸ اینچ اندازه نوت ۹ هستش و همینطور نوت ده استاندارد با ۶/۲ اینچ خیلی سبک تر و جمع جور تر از گوشی اس ۹ پلاس خودمه .

_V_

درسته،،حاشیه کم میشه گوشی بزرگ میشه

ولی تغییر سایز هم داشتیم ب جی اس ام آرنا برید اندازه بدنه رو مقایسه کرده

از زمان نوت ۷ بزرگتر شده جدا

pedram_01

این گوشی تا یک سال بی رقیب خواهد بود تنها رقیبش می‌تونه ایفون ۱۱ پرو مکس باشه .

android 10

خیلی بزرگ نیس؟؟؟6.9؟؟؟

afsoon

قیمت اگر از پانصد دلار شروع بشه خوبه .هزار دلار واسه اس ها زیاد هست

Milad7

فقط نسخه 6.9 اینچی 😀

Milad7

100x Zoom

Amir galaxy

چی میشه قبل معرفی خیلی چیزا لو نره؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)