حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات درباره گلکسی اس ۱۱ بالا گرفته و کم کم اطلاعات جالبی درباره آن منتشر می شود. پس از آن که دیروز در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۲۹ بهمن و زودتر از موعد خواهد بود حالا تصویری از ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سامسونگ منتشر شده که حدس‌وگمان‌ها درباره آن را بیش از پیش خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) را ببینید.

دوربین گلکسی اس ۱۱

سامسونگ

سامسونگ

پرچمداران امسال تقریبا همگی معرفی شده‌اند و حالا فرصت مناسبی است که نگاهی به سال آینده بیندازیم. شایعات درباره گلکسی اس ۱۱ سامسونگ از همین حالا شروع شده است و اگر بخواهیم به غیرقابل‌باورترین آنها اعتماد کنیم، باید بگوییم که غول تکنولوژی کره‌ای ممکن است از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بر روی اسمارتفون‌های سال آینده خود استفاده کند.

هرچند که توصیه ما این است که باید با کمی تردید به این مورد خاص نگریست، اما هیچ شکی نیست که خانواده گلکسی اس ۱۱ شاهد ارتقاهایی در بخش دوربین خواهد بود. با این‌حال، امروز تصویری منتشر شده است که یک سنسور دوربین را برای پرچمدار بعدی سامسونگ نشان می‌دهد.

دوربین گلکسی اس ۱۱ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۵ برابری ارایه خواهد شد

رسانه‌های داخل کره جنوبی، علاوه بر درز شایعاتی درباره سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ همچنین گفته‌اند که سامسونگ، زوم اپتیکال 5x را نیز بر روی این اسمارتفون معرفی خواهد کرد و ضخامت دستگاه را در کنترل خواهد داشت. شرکت کره‌ای، این کار را با قرار دادن اجزای سنسور، به‌طور افقی در داخل گلکسی اس ۱۱ محقق خواهد کرد.

به هر حال، تصویر جدیدی امروز به بیرون درز پیدا کرده است که احتمالا سنسور دوربین پشت گلکسی اس ۱۱ را نشان می‌دهد. البته صفحه‌ای در Weibo که این عکس را منتشر کرده بود بسته شده است؛ به همین‌خاطر ما هیچ جزییاتی درباره مشخصات جزئیات دوربین نمی‌دانیم. اما حذف شدن صفحه مذکور، می‌تواند نشانه خوبی برای اعتبار این اطلاعات باشد.

اولین تفاوت این ترکیب دوربین در مقایسه با حسگرهای دوربین جلو و عقب گلکسی S10 پلاس، مربوط به مکان قرارگیری کانکتور آن می‌شود. در حالیکه کانکتور دوربین جلو، در سمت راست قرار گرفته، اما این کانکتور برای دوربین پشت، در قسمت پایین قرار دارد. بنابراین، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که اجزای داخلی سری اس ۱۱ را، شبیه به سری اس ۱۰ باشد، بنابراین سنسور فوق، نشان‌دهنده دوربین پشت یک گلکسی اس ۱۱ است.

دوربین گلکسی اس ۱۱ به ویژگی شبیه به Deep Fusion آیفون ۱۱ مجهز خواهد شد

البته کیفیت تصویر خیلی خوب نیست و نمی‌توان شماره‌های اجزا را تشخیص داد. با این‌حال، با فرض اینکه این قطعات جهت ساخت گلکسی اس ۱۱ پیشاپیش به نقاط مختلف دنیا ارسال شده است، بنابراین منطقی خواهد بود که بگوییم، سامسونگ نمونه‌های اولیه دستگاه را نهایی کرده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین گلکسی اس ۱۱ بتواند انگیره خوبی برای خرید شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

تو بخش دوربین که صد در صد اس 11 تحول ایجاد خواهد کرد،ولی سامسونگ همیشه ثابت کرده تو بخش نرم‌افزار بهترین خروجی رو داده،چند سال از یه سنسور استفاده کرد تو سری اس ولی دیدیم که تو بخش نرم‌افزار چه جوری عمل کرد و بهترین خروجی هارو ثبت کرد.

Dr. DIM

یه سوال ازت داشتم.
اگر یه روزی شیائومی مثلاً گوشی بزنه
با صفحه نمایش داینامیک امولد سامسونگ، حافظه ufs 3 سامسونگ، دوربین با لنز سامسونگ، و حتی تراشه اگزینوس سامسونگ ( سامسونگ تراشه هاش رو به بقیه شرکت ها هم میده مثل میزو برخلاف هوآوی که کایرین رو انحصاری استفاده می‌کنه)
و تو تو شرایطی باشی که هم نتونی از سامسونگ گوشی داشته باشی و بخری حالا فرضه دیگه.
این گوشی شیائومی که در حقیقت یه گوشی سامسونگی با لباس شیائومی هست رو میخری؟

Mani

ولش کن چالتون رو

یارو ده راه نمیدادن میخواست کدخدا رو ببینه

chalton

سلامِ چالتون بر تو باد دوست عزیز
اولا شیائومی این کار نمیکنه،چون هزینه گوشی خیلی میره بالا و شیائومی چون قیمت پرچمداراش خیلی پایین هست برای فروش واسه همین نمیاد از بهترین قطعات استفاده کنه تا هزینه تمام شده گوشی بره بالا،اون وقت دیگه بیشتر مشتریانش کوچ میکنن،طرف میگه من اگه قراره 1000 دلار هزینه گوشی کنم مگه مرض دارم برم شیائومی بگیرم میرم بهترین گوشی رو از محصول سامسونگ میگیرم،این از این که معلوم شد کیفیت ساخت و بدنه شیائومی و هوآوی از محصولات سامسونگ و اپل پایین تر هستن،اگه اگه فرض بر این هم بگیریم که از محصولات سامسونگ استفاده کنه بازم نه دوست عزیز،ازش تعریف میکنم ولی باز محصولاتش رو نمیخرم چون مستقیم میرم محصول سامسونگ رو میخرم که میدونم بهترین هست،چرا؟ چون برند سامسونگ رو دوست دارم اسمش رو دوست دارم،شیائومی برای ارزون تر دادن پرچمداراش از خیلی چیزا میزنه،از کیفیت قطعات تا نصف کردن امکاناتی که اون قطعه میتونه بده تا کیفیت ساخت و کیفیت بدنه.
شیائومی دنبال استفاده از بهترين قطعات موبایل نیست به فکر فروش بیشتر هست پس هیچ وقت نمیاد از صفحه نمایش سامسونگ یا حافظه ufs سامسونگ استفاده کنه چون هزینه گوشی میره بالا.

کهکشان

موافقم بهترین جواب ممکن بود مرسی
هرچند همین الانشم یه گوشی مث شیائومی برگ برندش که دوربینش باشه ساخت سامسونگه ولی این باعث نمیشه یه فن سامسونگی بیاد شیا دستش بگیره !
فقط بحث اجزاء داخلی که نیست بحث اعتبار و ارزش و شأن یک برند هم هست

MohammadFarhaadi

آدم یاد برره میفته!قشنگ همه چیز رو برعکس گفتی!چنس بدنه شیائومی ضعیفتر از سامیه؟!میانرده هاش میچربن به پرچمدار سامی جیگر!

Dr.Nazer

@MahammadFarhaadi
پرچمداراش چی جیگررر؟

The Destroyer


تو قطعات استفاده شده داخل محصولات سامسونگ رو دیدی؟ حالا خوبه خود سامسونگ گفته بود قیمت تموم شده اس ۱۰، ۵۰۰ دلاره. حالا شیائومی با حذف استاندارد ip و استفاده از پنل super amoled به جای dynamic amoled قیمت رو رسوند به ۴۵۰ دلار. حالا چه قد تفاوت تو کیفیت قطعات دیده میشه؟

The Destroyer

و البته یه سری امکانات جزئی دیگه مثل سنجش اکسیژن خون و استفاده از اثر انگشت اپتیکال به جای التراسونیک

_V_

“و البته یه سری امکانات جزئی دیگه مثل سنجش اکسیژن خون و استفاده از اثر انگشت اپتیکال به جای التراسونیک”

داش همین دوتا بخش ک گفتی خودشون تاثیر کمی ندارن!
و اینکه از کجا فهمیدی می۹ قیمت ساختش بوده ۴۵۰ دلار؟!

_V_

Mohammadfarhaadi

“چنس بدنه شیائومی ضعیفتر از سامیه؟!میانرده هاش میچربن به پرچمدار سامی جیگر!”

اولا ک جنس
دوما ک میشه کمتر چیز بگی؟ کیفیت ساخت میانرده شیائومی بالاتر از پرچمدار سامسونگه؟

خدایا بسه دیگه

The Destroyer

با توجه به این که mi 8 هزینه ساختش ۴۱۰ دلار بود احتمالا mi 9 هم در همین حدوده. من منظورم قیمت فروشش بود نه قیمت تموم شده خودش.
این رو هم میدونم التراسونیک و سنجش اکسیژن خون کم چیزی نیست. منظورم این بود که برای پایین‌ آوردن هزینه ساخت از اثر انگشت اپتیکال استفاده کرده و سنجش اکسیژن رو هم حذف کرده. که اگه اینا رو از اس ۱۰ حذف کنیم قیمت تموم شده میشه همون ۴۰۰-۴۵۰ دلار شایدم کمتر

Mani

احتمالا به زودی اکانت فیک من هم میسازه

Dr.Nazer

احتمالا دوربینش از P40 Pro بهتر باشه..!

Milad7

پس بیخیال خرید نوت 10 پلاس بشیم بهتره!

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)