حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی گلکسی فولد ۲ تا فروردین ۹۹

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ امسال اولین گوشی انعطاف پذیر خود را معرفی و وارد بازار کرد؛ با این حال بنابر مشکلات ایجاد شده، این شرکت کره‌ای مجبور به توقف فروش آن شد. سامسونگ پس از رفع مشکلات گلکسی فولد دوباره آن را وارد بازار کرد که با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شد به شکلی که تمام موجودی گلکسی فولد چین در ۵ دقیقه به فروش رسید. حالا خبر می رسد که احتمال معرفی گلکسی فولد ۲ تا فروردین ۹۹ وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد

گلکسی فولد

سامسونگ از میزان فروش گلکسی Fold رضایت دارد و به همین دلیل نسل دوم آن را توسعه می‌دهد. سامسونگ گلکسی فولد ۲ از طراحی جدیدی بهره می‌برد و احتمالا قیمت پایین‌تری در مقایسه با نسخه کنونی خود دارد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ENews، گلکسی فولد ۲ دارای لایه پلی آمید شفاف روی نمایشگر خود بوده که از آن مخافظت می‌کند. با وجود این گزارش، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال مذاکره با شرکت DOWOO INSYS جهت تولید شیشه‌های فوق نازک برای گوشی‌های آینده خود است. برخلاف لایه پلاستیکی پلی آمید، UTG مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. در صورتی که سامسونگ از چنین شیشه‌ای استفاده کند، شاهد نارضایتی کاربران در عرضه اولیه گوشی گلکسی فولد 2 نخواهد بود.

در گذشته به معرفی گوشی گلکسی فولد ۲ در سه ماهه اول ۲۰۲۰ اشاره شده بود؛ با این حال سامسونگ قصد دارد سال آینده میلادی از دو گوشی هوشمند انعطاف پذیر رونمایی کند؛ بنابراین گلکسی فولد ۲ در نیمه اول سال آینده میلادی از راه می‌رسد. گزارش اخیر به رونمایی از این اسمارت فون در آوریل 2020 اشاره کرده است. این احتمال وجود دارد که تولید UTG به زمان بیشتری نیاز داشته باشد و سامسونگ همچنان برای نسل آینده گوشی‌های منطعف خود از لایه محافظ پلی آمید استفاده کند.

گلکسی فولد ۲ با تغییرات بزرگ تا شش ماه دیگر معرفی خواهد شد

حتی اگر سازندگان بتوانند به موقع شیشه‌های فوق نازک را تولید کنند، استفاده از آن‌ها باعث افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند می‌شود. با توجه به این موضوع که گزارش‌ها خبر از قیمت 1500 دلاری گلکسی Fold 2 می‌دهند، استفاده از UTG در این اسمارت فون تا حدودی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که سامسونگ از این فناوری در سومین گوشی انعطاف پذیر خود استفاده کند. سامسونگ در رابطه با گوشی‌های انعطاف پذیر اهداف جاه‌طلبانه‌ای دارد.

این شرکت کره‌ای قصد دارد سال آینده میلادی نزدیک به ۶ میلیون گوشی منعطف در بازار به فروش برساند. در صورتی که شاهد معرفی یک گوشی منعطف بادوام با قیمت مناسب باشیم، احتمالا هدف سامسونگ قابل دستیابی خواهد بود. در حال حاضر کاربران چندان به گوشی‌های انعطاف پذیر عادت نکرده‌اند؛ بنابراین شاید سامسونگ برای افزایش فروش خود به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

باید مینوشتید سامسونگ اولین گوشی منعطف دنیا رو وارد بازار کرد،چون هنوز هیچ گوشی منعطفی به غیر از فولد در بازار وجود نداره،مطمئنن فولد 2 حرفای زیادی واسه گفتن داره،فولد 2 هم داره میاد ولی همچنان هیچ برندی نتونسته گوشی منعطف بزنه و وارد بازارش کنه👏این است قدرت سامسونگ در صنعت موبایل.
البته البته اینو فراموش نکنید که همچنان آلفا منعطف واقعیه🤣🤣👏👏
کسی که ادعاش میشه و منم منم میکنه نباید همچین سوتی بزرگی رو بده بگه( آلفا منعطف واقعیه)
پس معلوم میشه پوچ و توخالی هست طرف و فقط ادعا میکنه.

android 10

چالتون حدود 2 ماه از اون حرفی که زده نشده گذشته نمیخوای ول کنی؟؟؟ساییدی مارو از بس این جمله رو تکرار کردی هزار بار به پست معرفی میکس الفا رفتم هرچی گشتم ندیدم که جناب مصطفی این حرفو زده باشه نمیخوای ول کنی؟؟اگه بازم پیدا کردی یه اسکرین ازش بگیر بفرست ماهم ببینیم که کسی گفته باشه که الفا منعطفه…
هزاران بار برات توضیح دادیم که پنل میکس الفا انعطاف داده شده که این شکلو به خودش بگیره و صفحه نمایش از هر دوسر به دوربین برسه بازم نفهمیدی با تظاهر به نفهمی میکنی؟؟؟هزار بارم اینو گفتیم که فولد و میت ایکس گوشی های تاشو با پنل منعطفن ولی آلفا گوشی با بدنه ثابت اما پنل منعطفه نمیخوای بفهمی؟؟؟مگه چقد سخته که اینو بفهمی؟؟

android 10

از اون نقطه های که تو پست های 5 سال پیش میزاری خجالت بکش واسه بالا بردن ترنج…از اون مثبتایی که به خودت میدی خجالت بکش…بالای 30 سال سن داشته باشی ولی مخت درحد بچه 3 ماهه هم کار نکنه؟؟مگه میشه؟؟مگه داریم؟؟خجالت بکش واقعا

chalton

بله اقا مصطفی هست با اکانت android 10 ولی اینبار با ترنج رسیده،مصطفی جان تو خبر آلفا خودتم میدونی دقیقا همین جمله رو گفتی
آلفا رو میگن منعطف واقعی
ننگ بر تو باد🤣

_V_

یا خدا

نکنه منم مصطفام نمیدونستم

_V_

یاد اون وران افتادم ترولای هواوی ب هرکی فن سام بود میگفتن اکانت فیک چالتون!

Dr.Nazer


به‌خدا این دیگه مصطفی نیست :-/

chalton

یک درصد هم بگیم اکانت فیک مصطفی نباشی پس خا.یه مال مصطفی حساب میشه،ولی هم چنان دارم میگم m.b حدود 10 تا اکانت فیک داره که بعضی هاشونم ترنج رسیده و حتی ممکنه خیلی رسیده باشن،ولی ترنج رسیده رو مطمئنم.
بعدها پی میبرید کسایی فیک مصطفی هستن که باورتون نمیشه بعد ها به حرفم میرسید.

android 10


من خایمال کسی نیستم فقط از حق و حقوق مردم دفاع میکنم الانم انقدر این جمله رو گفتی که دیگه اعصاب واسم نمونده مجبور شدم سکوتو بشکنم

Amir7090

سامسونگ بازم داره عجله میکنه‌..هر چند خلاقانس

فولد اولی که مسخره خاص و عام شد

فکر کن طرف با نوک انگشت نه ناخن روی صفحه نمایش میکشد جاش میموند و آسیب میدید

…نسخه ی جدیدش هنوزم مشکل داره…حالا بخواد ۲ رو هم بیاره تو این اوضاع

chalton

بله یه اکانت فیک دیگه
مصطفی برای جذب مشتری حدود 10 تا اکانت فیک ساخته فقط،تازه شایدم بیشتر
اکانت های فیک را از مصطفی بخواهید
مصطفی الان قیمت فیک ترنج رسیده چنده؟نرسیده با 500 امتیاز رو هم قیمت بده بهم ممنونم.

_V_

ترول گرامی

اون تقصیر محافظ پلاستیکییه ک همه شرکتایی ک ،وشی تاشو با پنل منعطف زدن همین محافظن،،،پس ببین میت ایکس چه بلایی سرش بیاد که همین محافظ رو داره و رو به بیرون هم هست همیشه!

Milad7

امیدوارم محصول کاملا بی نقصی تولید بکنه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)