حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان عرضه به بازار گلکسی فولد ۲ نسبت به تاریخ معرفی آن تاخیر قابل توجهی دارد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما می دانیم که گلکسی فولد ۲ همراه با گلکسی نوت ۲۰ معرفی خواهد شد. تاریخ معرفی گلکسی نوت ۲۰ احتمالا ۱۵ مرداد خواهد بود و معمولا تاریخ عرضه به بازار آن نهایتا ۱ ماه پس از آن خواهد بود. امروز اما شایعات می گویند که زمان عرضه به بازار گلکسی فولد ۲ نسبت به تاریخ معرفی آن تاخیر قابل توجهی دارد. این شاید پروسه دشوارتر تولید دستگاه یا توسعه نرم افزار را به ما گوشزد کند.

زمان عرضه به بازار گلکسی فولد ۲

روند توسعه نرم افزار گلکسی Fold 2 هنوز به نسخه اول bootloader خود نرسیده است، بدین معنی که این نرم افزار تا نهایی شدن فاصله دارد. این برخلاف Galaxy Note20 است.

علاوه بر این، از منبع دیگری اخباری منتشر شده است که تولید برای گلکسی Fold 2 فقط در ماه آگوست با هر ظرفیت معقول و با “تقریبا هیچ در ماه جولای” آغاز می شود. این بدان معناست که در اواخر اوت یا سپتامبر در فروشگاه ها موجود خواهد بود، اما حتی در این صورت هم موجودی بسیار محدود خواهد بود.

این به دلیل محدودیت های عرضه در شیشه فوق العاده نازک (UTG) است که سامسونگ در صفحه نمایش تاشو از آن استفاده می کند. UTG در Galaxy Z Flip معرفی شد و اکنون گزارش ها حاکی از آن است که حجم تولید UTG تا سال آینده محدود خواهد شد.

طراحی گلکسی فولد ۲

طراحی گلکسی فولد ۲

بنابراین حداقل برای مدتی دسترسی به Galaxy Fold 2 سخت خواهد بود. انتظار می رود کمی ارزان تر از مدل قبلی خود باشد، در حالی که دارای صفحه نمایش های بزرگتر چه در داخل و چه در خارج است، از تراشه اسنپدراگون 865 با پشتیبانی 5G می کند و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از دو سلول تقسیم شده آن (در هر دو طرف) استفاده می شود. سامسونگ همچنین ممکن است سعی کند آن را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم کند.

آیا Galaxy Fold 2 دستگاهی خواهد بود که در نهایت جریان اصلی گوشی های تاشو را به خود اختصاص می دهد؟ بیایید صبر کنیم و ببینیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alone wolf

اخع

Milad7

فکر کنم پسرفت داشته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)