حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام موجودی گلکسی فولد چین در ۵ دقیقه به فروش رسید

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

با توجه به مشکلاتی که گلکسی فولد داشت و موج عجیب اخبار منفی درباره کیفیت ساخت آن، من فکر نمی کردم فروش آن خیلی موفقیت آمیز باشد اما حالا با بازخوردی فراتز ار چیزی که فکرش را هم نمی کردیم، رو به رو هستیم. تمام موجودی گلکسی فولد چین در ۵ دقیقه به فروش رسیده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

فروش گلکسی فولد

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد

سامسونگ برای اولین‌بار گلکسی Fold را در چین عرضه کرده و در عرض پنج دقیقه موجودی این مدل در پرجمعیت ترین کشور جهان به پایان رسید.

شبکه اجتماعی ویبو در گزارش خود درباره اولین فروش گلکسی Fold در چین اعلام کرده همه گلکسی فولدهای سامسونگ که با قیمت ۲۲۸۸ دلار عرضه شده بودند، در عرض پنج دقیقه به اتمام رسیدند. هنوز سامسونگ گزارش رسمی درباره آمار این فروش منتشر نکرده است. ولی با نگاهی سطحی متوجه می‌شویم که این اتفاق خبر خوبی برای فروش بیشتر گلکسی Fold در چین و به احتمال زیاد دیگر کشورها خواهد بود. البته خب مهم است که “تمام موجودی” چقدر بوده است!

تمام گلکسی فولدهای فروخته شده با حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابیتی هستند که با توجه به این مشخصات و تاشو بودن این دستگاه واقعا قیمت خیلی دور از ذهنی را برای آن شاهد نیستیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی Fold یک خرید خوب است؟

 

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

( با توجه به مشکلاتی که گلکسی فولد داشت و موج عجیب اخبار منفی درباره کیفیت ساخت آن، من فکر نمی کردم فروش آن خیلی موفقیت آمیز باشد)چرا تخریب؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟اون واسه سری اول بود که داده بود دست سایت ها تا نظراتشون رو بگن،سری دوم که اومد هیچ مشکلی نداشت،این گوشی رو از نزدیک ببینید دستتون بگیرید واقعا میفهمید که چه کیفیت ساخت بالایی داره،طراحی فوق‌العاده و همینطور اوج لوکس بودن رو بهتون میده،حالا اون ترول هایی که میومدن واق واق میکردن ببینید فقط تو چین کل موجودی این گوشی تو 5 دقیقه تمام شده،اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که وارد بازار شد تا مردم برای نخستین بار بتونن گوشی منعطف رو لمس کنن( گلکسی فولد )👌👏👏👏👍❤️

کهکشان

گلکسی فولد مشکل نداشت بلکه مردم انتظاراتی که از مقاومت یک گوشی یکپارچه و فلت دارن از یه گوشی تاشو هم دارن که این خودش یه اشتباه بزرگه ! برای همینم سری اول یه وحشی بهش حمله کردن ! طرف اومده در ثانیه ۵ هزار بار بازو بستش كرده ! خو اینو باید بهش گفت تو مشکل روانی داری کسگم وگرنه چ لزومی به این طرز استفاده هست؟
تو یه جمله بگم فرهنگ استفاده از گوشی تاشو با فرهنگ استفاده از یه گوشی فلت فرق داره

البته این مشکلات کمتر از مشکلات خنده دار میت ایکسه که زمستونا …. خخخ

بهرحال فولد و نسل های بعدیش جز بهترین ها هستن

chalton

دادا من خودم میدونم مشکلی نداشت تو چند تا خبر قبل گفتم که سامسونگ چند تا رو داد به سایت ها برای بررسي ولی به زور برداشتن برچسب روش رو کندن و به صورت وحشیانه باهاش برخورد کردن سامسونگ هم جمع آوری کرد چند تا اصلاحات روش انجام داد و وارد بازار جهانی کرد،ولی چند نفر فقط هم تو ایران نمیخوان قبول کنن فولد دیگه هیچ ایرادی نداره و مرو دنیا هم خریدشون رو زدن حالا اینجا یه عده بیان خودشون رو جر بدن بگن فولد اینجوریه فولد اینطوریه،چند وقت پیش آدرس هم دادم که گفتم یکی هست فولد داره تو پاساژ من رفتم از نزدیک دیدم یه شاهکاره به تمام معنی هست،ولی چون سامسونگ اول معرفی کرده و اول وارد بازار کرده به یه عده فشار اومده هالک جان گلکسی فولد 2 هم داره میاد ولی همچنان خبری از میت ایکس نیست،یکی از طرفدارای شیائومی موقع معرفی آلفا انقدر ذوق کرده بود که هول شده بود میگفت آلفا منعطف واقعیه،دیگه از این جماعت چه انتظاری داری.

کهکشان

دقیقا همینطوره !

خوبه دوستان کم کم دارن میفهمن اینجا چقدر محتوای ضد سامسونگه و محل جولانگاه فن چینی ها خخخ یادته یه زمان تیتر زده بودن که فولد ۵ جی نیست؟ ه‍هههه

با معرفی اس ۱۱ فشار سوخنگی ها بیشتر هم خواهد شد

اشکان کمالوند

بسیار عالی به امید فراگیر و ارزون تر شدن گوشی های منعطف👍

Mahdi

( البته خب مهم است که “تمام موجودی” چقدر بوده است!) باور کنید سامسونگی نیستم ولی چرا اینقدر تخریب؟؟؟

Mahdi

من خودم شیاؤومی دارم خیلی هم ازش راضی هستم تمام پرچمدارای برندهای دیگه رو هم خوشم میاد هرکدوم یه مزایا و معایبی داره و نمیخوام بگم طرفدار سامسونگم ولب حتما زیاد فروختن که خبرش رو پخش میکنن مثل همون میت ۳۰ فایو جی که خبرش پخش شد

m.b

خداییش این سوالات رو آقای عط‌ایی برای فلش سیل های برند های چینی هم که تو 1 تا 2 دقیقه تموم میشدن میپرسید…
شما تحت تاثیر حرف های بی اساس یه عده معلوم‌الحال قرار نگیرید…مهمه که چه تعداد بوده…گیرم 100 عدد بوده و تمام شده…فرق هست بین این 100 عدد و 1000 عدد و یا 10000 عدد…

Mahdi

اگه کم بود که نمیومدن خبرشو پخش کنن من که میگم کم کم ۱۰۰ هزارتایی بوده

Mahdi

دقیقا حرف شماست بقالی سرکوچه ست که دونه ای بفروشه و فریاد بزنه بیا فقط یه دونه مونده

karen saadat

علیرغم این که تکنولوژی گوشیهای تاشو و منعطف هنوز به بلوغ نرسیده اما استقبال مردم خیلی خوب بوده و سامسونگ هم فروش خوبی رو تجربه کرده، جالب بود برام … قطعا سامسونگ روی فیدبکهایی که مردم از طراحی، کیفیت و رابط کاربری و بقیه موارد میدن خیلی حساب کرده و این میتونه نوید گجتی کاملتر رو در فولد 2 بده ، فقط امیدوارم سری نوت رو با فولد ادغام نکنه .. نوت خون دلها خورد تا نوت شد :))

Dr.Nazer

خیر آقای عط‌ایی اصلا خرید خوبی نیست؛ با این اوضاع خبر نوشتن متعصبانه‌تون میخواید چیو ثایت کنید،؟!

_V_

واقعا گلکسی فولد برعکس میت ایکس بسیار موفق بود

مخصوصا سری دوم که مشکلاتش برطرف شده (قرار نیست هیچکدومشون عیب نکنن! بلکه از سری اول که مشکلات همگانی بود الان ممکنه چن مورد عیب کنن)

Milad7

اعتبار 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)