حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفت، کم حاشیه تر از گلکسی فولد

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی فولد نسل اول از نظر طراحی دستگاه جالبی بود اما مثلا حاشیه نمایشگر بیرونی خیلی زیاد و عجیب به نظر می رسید. حالا به نظر می رسد که در گلکسی فولد ۲ شاهد کاهش حاشیه نمایشگر باشیم. امروز ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفته و با دیدن اندازه‌های بزرگتر برای نمایشگر می توان نتیجه گرفت که دستگاه هم کم حاشیه تر از گلکسی فولد خواهد بود.

ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2

سامسونگ

سامسونگ

گلکسی فولد ۲ یکی از تلفن های هوشمند جذاب در سال 2020 است. این سومین دستگاه قابل حمل تاشو در دسترس از سامسونگ خواهد بود که به عنوان جانشین Galaxy Fold اصلی سال گذشته عرضه می شود. این گوشی ماه ها است که زیر رادار گزارش ها قرار گرفته است. اکنون، اطلاعات جدیدی از کره جنوبی این تلفن را تأیید می کند که نمایشگرهای بزرگتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد.

رندرهای گلکسی فولد ۲ یک نمایشگر بسیار کم حاشیه همراه با S Pen را نشان می دهد

به گفته ETNews، پنل OLED تاشو داخلی و بیرونی در گلکسی Fold 2 به ترتیب ۰.۴ اینچ و ۱.۶۳ اینچ بزرگتر از نمونه های موجود در Galaxy Fold اصلی خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمند قابل پیش بینی سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی 7.7 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.23 اینچی است.

طبق گزارشات قبلی Galaxy Fold 2 امسال به دلیل محدودیت فنی از ویژگی S Pen برخوردار نیست. با این حال، صفحه نمایش داخلی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متناسب با سری Galaxy S20 برخوردار خواهد بود. نسل قبلی نمایشگر ۶۰ هرتز داشت.

یکی دیگر از پیشرفت های پیشرو آن استفاده از UTG (شیشه فوق العاده نازک) به جای پلی آمید بی رنگ (CPI) است. این نوع از صفحه نمایش در حال حاضر فقط در Galaxy Z Flip یافت می شود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گفته می شود که Galaxy Fold 2 از زمانی که سامسونگ سفارش خود را برای اجزای مورد نیاز در ماه گذشته آغاز کرده است، در حال تولید است. طبق تحلیلگران، پیش بینی می شود این شرکت سالانه 3 میلیون دستگاه تولید کند اما اولین دسته سفارشات قطعات برای ۳۰۰ هزار دستگاه بود.

سامسونگ می تواند Galaxy Fold 2 را در کنار سری Galaxy Note 20 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ معرفی کند. این گوشی ممکن است یک ماه بعد از پاییز به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اصلاح ضعف های گذشته در جهت ارائه ی یک ترکیب کامل👍
اگه طبق این رندر؛ نمایشگر بیرونی ناچ V یا U شکل و حتی پانچ هوله تکی به سبک سری اس ۲۰ و سری نوت ۱۰ داشته باشه و نمایشگر داخلی هم پانچ هوله تکی در قسمت منتهی الیه بالای صفحه نمایش باشه و همچنین در کنار حاشیه های کم بدون شک میتونیم شاهد یه دیوایس هیبریدی ایده آل به همراه ارگونومی فوق العاده باشیم 👌
امیدوارم قلم s-pen هم بهش اضافه کنه که احتمالش کمه چرا که به فروش سری نوت ۲۰ لطمه می‌زنه و قلم رو احتمالاً در انحصاره سری نوت قرار میده تا زمانی که بخواد سری فولد و نوت رو باهم ادغام کنه اما اینکه تصمیم داره رفرش ریت ۱۲۰ هرتز رو به نمایشگر داخلی گلکسی فولد ۲ اضافه کنه یه تغییره مثبته اما حس میکنم برای نمایشگر بیرونی هم رفرش ریت متغیر ۶۰ و ۹۰ هرتز لازم باشه … .

persepolis

Upcoming Samsung Galaxy Fold 2 display information

Samsung is planning an August 5 event to show off the Note 20. In addition, Samsung will announce other products, including the Galaxy Fold 2.

ای کاش که عکس هم بزارین این هم عکس…

http://uupload.ir/files/6ovt_technology.edge.te_1591967682.jpg

persepolis

طبق گزارش ها هواوی در حال تهیه جدیدترین پردازنده Kirin برای سری Mate 40 است. تاکنون Kirin 990 بالاترین پردازنده متعلق به هواوی است. اما نشتی که در فضای مجازی در گردش است کمی از مشخصات نسل بعدی را فاش کرد

آخرین نشتی از برنامه سرمایه گذاری TSMC (شرکت تولیدی نیمه هادی تایوان) تأیید می کند که هواوی به زودی چیپست جدیدی خواهد داشت. این چیپست با استفاده از پایه ساخت 5 نانومتری با نام Kirin 1000 عرضه می شود

علاوه بر این ، Kirin 1000 دارای 20٪ عملکرد در مقایسه با نسل قبلی خواهد بود. براساس معماری مورد استفاده محاسبه می شود. بعداً Kirin 1000 به Cortex-A78 مجهز خواهد شد. ⁣

سال گذشته هواوی در ماه سپتامبر تراشه Kirin 990 5G را راه اندازی کرد و سریال Mate 30 را در همان ماه اعلام کرد. هواوی Mate 40 قرار است در ماه اکتبر با استفاده از چیپست Kirin 1000 به طور رسمی راه اندازی شود.

گفته شده سری پی ۵۰ از چیپست کایرین ۱۰۲۰ بهره می‌بره اما مشخص نیست چه تغییراتی نسبت به کایرین ۱۰۰۰ داره …
شاید کایرین ۱۰۰۰ بدون هسته ی سفارشی X1 ارائه بشه اما کایرین ۱۰۲۰ یا هر اسم دیگه ای که داره با هسته ی سفارشی X1 توسعه پیدا کنه…
The official exposure of Huawei P50 can also use Kirin 1020 chip.
✓http://uupload.ir/files/z6kt_20200613_170023.jpg

persepolis

Samsung rumoured to use Huawei’s 5G Chips on their devices..? .
Will we see Samsung’s Future Flagships or Midrange Devices running on Huawei’s 5G chipsets..? .
What are your thoughts about it..? .
Let us know in the comments below

سامسونگ شایعه شده که از چیپ های هواوی 5G در دستگاه های خود استفاده می کند ..؟ .
آیا خواهیم دید که پرچمداران آینده سامسونگ یا دستگاه های Midrange سامسونگ در حال اجرا بر روی چیپست های 5G هواوی هستند ..؟ .
تو در موردش چه فکری می کنی..؟ .
در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید

http://uupload.ir/files/k2em__yptech_1592042921.jpg

اگه منظورت میت ایکسِ نسل دومه ، نه برادر خبر جدیدی ندارم اما احتمالاً اونم مثل گلکسی فولد ۲ نواقص نسل قبلیش رو برطرف می‌کنه به همراه قلم هوشمند .

persepolis

لنوو هم مشخصاتش دیدم فرقی نداره…

alone wolf

اره گوشی که کم حاشیه داشته باشه قشنگ تره 😍

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

MohammadFarhaadi

جهش خوبی تو طراحی داشت.به نظرم خیلی نسبت به قبلی بهتره در حد دو نسل.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)