حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید فیسبوک را ببینید: با رنگ ها محصولاتش را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیسبوک مالک شرکت های زیادی است که شاید واتس اپ و اینستاگرام را بشناسید. این موضوع کمی برای فیسبوکی ها دشوار بود که به همه بگویند این ها برای ماست. مثلا در آخرین اقدام خود، نام بیزنس را در ابتدا آورده و پس از آن می گفتند “از فیسبوک” یعنی مثلا X From Facebook. حالا فیسبوک لوگو خود را تغییر داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لوگو جدید فیسبوک را ببینید، لوگویی که با رنگ ها محصولاتش را نشان می دهد.

لوگو جدید فیسبوک

لوگو جدید فیسبوک

لوگو جدید فیسبوک

فیس بوک امروز از لوگوی جدیدی رونمایی کرد که به معنای نمایندگی شرکت اصلی است که صاحب Facebook ، Instagram ، WhatsApp و موارد دیگر است. این لوگو فقط “فیس بوک” را نشان می دهد اما با قلم واقعا مطلوبی و عمومی که به نظر می رسد در کارت اعتباری مناسب است!

در تصویر متحرک اما کلمه ای را نشان می دهد که در رنگ های مختلف نمایش داده می شود تا مارک های مختلف را نشان دهد – آبی مناسب برای فیس بوک ، سبز برای WhatsApp ، صورتی روشن برای اینستاگرام و غیره.

قرار است این لوگو در “هفته های آینده” در محصولات Facebook و مواد بازاریابی استفاده شود. ما چند ماه است که می دانیم که Facebook به زودی “Facebook” را در برخی از برنامه های دیگر خود اضافه خواهد کرد، و معلوم است که ما به جای علامت کلمه سنتی آبی رنگ آبی فیس بوک ، این لوگو را می بینیم

فیس بوک همیشه از علامت کلمه شبکه اجتماعی خود برای نمایندگی کل شرکت استفاده کرده است. اما پس ۱۵ سال از تاسیس آن، اکنون فیس بوک به عنوان یک برند اصلی بسیار گسترده تر است و ظاهرا این شرکت احساس می کرد که لازم است خود را از شبکه اجتماعی که بر پایه آن ساخته شد متمایز کند.

فیسبوک می گوید: لوگو جدید از تایپوگرافی سفارشی استفاده می کند و با هدف ایجاد “تمایز بصری بین شرکت و اپلیکیشن”، برای وضوح طراحی شده است.

فیس بوک می گوید هدف از “از فیس بوک” این است که به مردم اطلاع دهیم که برنامه های آن “زیرساخت مشترک” دارند و به بسیاری از همان تیم اعتماد دارند. آنتونیو لوسیو ، رئیس بازاریابی فیس بوک ، می نویسد: “مردم باید بدانند که شرکت ها محصولاتی را که استفاده می کنند ، تولید می کنند.”

فیسبوک

فیسبوک

نظر شما درباره لوگو فیسبوک چیست؟ فکر می کنید جالب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یه زمانی فیس بوک تو ایران چه برو و بیایی داشت… 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)