حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت خیلی وقت پیش باید این کار را انجام می داد، همان زمان که نام اینترنت اکسپلورر به اج تغییر کرد باید این تغییر لوگو معنادار به جای آن تغییر لوگو ساده اعمال می‌شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge) را ببینید.

لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge)

لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge)

لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge)

مایکروسافت لوگو قبلی مرورگر اج را چهار سال پیش معرفی کرده بود و عادلانه است بگوییم که لوگو قبلی همچنان وفاداری خود به لوگو اینترنت اکسپلورر را حفظ کرده بود.

لوگو جدید مرورگر کرومیوم اج در واقع به طور رسمی معرفی نشده و این لوگو در یک مینی گیم موجود در نسخه قناری (نسخه پیش آزمایش) این مرورگر به گونه‌ای کشف شده است! لوگو جدید مرورگر اج را می‌توان از نظر طراحی به شکل یک موج دانست اما شباهت آن به لوگوهای جدید مجموعه آفیس این شرکت زیاد نیست.

این لوگو که حالا ظاهری مدرن‌تر پیدا کرده همچنان شباهت ظاهری خود به حرف e را حفظ کرده اگرچه نه به اندازه لوگو اینترنت اکسپلورر که کاملا برگرفته از این حرف بود.

مایکروسافت با مهاجرت مرورگر اج خود به نسخه کرومیوم به طور آشکار از گذشته خود که با اینترنت اکسپلورر شکل گرفته بود، جدا شد و استفاده از لوگو جدید برای این مرورگر می‌تواند در ادامه این حرکت و ارائه چهره‌ای جدید از مرورگر اج باشد که نشان داده می‌تواند دوباره گزینه‌ای جذاب برای استفاده به عنوان مرورگر پیش‌فرض در کامپیوترهای رومیزی باشد.

باید دید که مایکروسافت چه زمانی نسخه نهایی مرورگر کرومیوم اج را معرفی می‌کند و در معرفی این لوگو و طراحی آن چه فلسفه‌ای را به میان خواهد آورد. مایکروسافت نسخه بتا این مرورگر را در ماه اوت عرضه کرده و حتی یک نسخه پایدار از آن نیز در اینترنت منتشر شده است.

نظر شما درباره لوگو جدید مایکروسافت اج (Edge) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تا موزیلا و کروم هستن کسی از این استفاده نمیکنه 😐

I love htc

آیکونش زیبا هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)