حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر نام مرورگر مایکروسافت به Microsoft Edge: AI browser برای تمرکز بیشتر بر هوش‌مصنوعی

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مرورگر، هوش مصنوعی

هر قدر گوگل در مقابل یکپارچه‌کردن هوش‌مصنوعی در محصولات و سرویس‌هایش تعلل دارد، مایکروسافت پیشرو عمل می‌کند. مرورگر اج برای موبایل و دسکتاپ ویژگی‌های متعددی دارد که مثلا مرورگر کروم آن‌ها را ارائه نمی‌دهد. به تازگی برای تاکید مایکروسافت براستفاده عمیق هوش مصنوعی در این محصول، شاید تغییر نام مرورگر مایکروسافت به Microsoft Edge: AI browser هستیم.

تغییر نام مرورگر مایکروسافت به Microsoft Edge: AI browser

این هفته کاربران متوجه شدند که مایکروسافت اج نسخه اندروید و iOS حالا “مرورگر هوش مصنوعی” یا “AI Browser” نامیده می‌شود. این اسم جدید در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل و اپل دیده می‌شود اما برای ویندوز هنوز تغییری رصد نشده است.

تغییر اسم مرورگر مایکروسافت اج در اپ استور اپل

تغییر اسم مرورگر مایکروسافت اج در اپ استور اپل

این پسوند جدید، پس از اضافه شدن چند قابلیت پیرامون هوش‌مصنوعی به این مرورگر به اسم آن افزوده می‌شود. این قابلیت‌ها شامل ادغام با Copilot و GPT-4 می‌شود.

مایکروسافت در پلی استور توضیح داده است:

مرورگر Microsoft Edge، مرورگر مبتنی بر هوش مصنوعی شما است. با Copilot داخلی برای بهبود تجربه مرورگری‌تان عمل می‌کند. با استفاده از GPT-4 و Copilot به شما امکان می‌دهد سؤال بپرسید، جستجوها را اصلاح کنید، خلاصه‌های جامع دریافت کنید و تصاویر را با DALL-E 3 بسازید. Microsoft Edge راه هوشمندتری برای مرورگری، پیدا کردن، ایجاد و خرید در حال حرکت است.

شما روی موبایل خود از چه مرورگری استفاده می‌کنید؟ مایکروسافت اج روی موبایل شما نصب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)