حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت اندروید ۱۰ و چیپست پرچمدار را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، تست، سامسونگ

بدون شک گلکسی اس ۱۰ لایت یک دستگاه با نام و مشخصات متناقض خواهد بود، احتمالا چیزی شبیه به گلکسی اس ۸ لایت است که آن هم دستگاه عجیبی بود. همانطور که انتظار داشتیم بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت اندروید ۱۰ و چیپست پرچمدار را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت

سامسونگ در حال توسعه گوشی هوشند ناشناخته‌ای با شماره مدل SM-G770F است که به شماره مدل‌های گلکسی S10 با کد SM-G973F و گلکسی S10e با کد SM-G970F نیز شباهت دارد.

البته این احتمال نیز وجود دارد که گوشی مذکور در نهایت با نام گلکسی اس ۱۱ لایت راهی بازار شود، اما فعلا در خبرها بیشتر بر گلکسی S10 لایت تاکید می‌شود. علاوه بر نام، زمان معرفی این محصول نیز مشخص نیست و هنوز نمی‌دانیم که قرار است SM-G770F در سال جاری رونمایی شود، یا معرفی و عرضه آن به سال ۲۰۲۰ موکول خواهد شد.

مدتی قبل، در گزارشی به ویژگی‌های فاش شده گلکسی S10 لایت پرداختیم. امروز نیز نتایجی از بنچ‌مارک SM-G770F منتشر شده است که برخی از ویژگی‌های ذکر شده گزارش مذکور را تایید می‌کند. در فهرست منتشر شده از اطلاعات مربوط به این دستگاه که در پایگاه داده Geekbench به ثبت رسیده است، مشخصاتی را مشاهده می‌کنیم که می‌توان گفت کاملا با کلمه «لایت» در تناقض هستند.

به نظر می‌رسد گلکسی اس ۱۰ لایت از چیپست قدرتمند اسنپ دراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد که در بسیاری از پرچم‌داران امسال از جمله خانواده‌های گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ (نسخه‌های ویژه بازار آمریکا) نیز حضور داشت. علاوه بر استفاده از چیپست پرچم‌دار، این گوشی از یک حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز بهره می‌گیرد که باز هم به بسیاری از پرچم‌داران ۲۰۱۹ شباهت دارد. حتی در میان پرچم‌داران سامسونگ نیز فقط گلکسی نوت ۱۰ پلاس از حافظه رم بالاتر از ۸ گیگابایت استفاده می‌کند و نکته جالب این است که این شرکت برای گلکسی S10e از ۶ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۱۰ لایت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

فک نمیکنم سامسونگ دستگاهی به‌نام اس ۱۰ لایت معرفی کنه؛ یا یه‌گوشی باهمین شماره مدل و با اسم متفاوت عرضه میکنه یا کلا این قضیه‌هم مث سال‌ایِ قبلی کنسل میشه.

Milad7

فیکه

Milad7

دیگه بعیده این همه مدل از اس 10 معرفی بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)