حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع عجیب سامسونگ قاب مجهز به گوش را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

این واقعا یک حق اختراع عجیب است و حتی نمی توان تصور کرد که چطور باید از آن استفاده نمود. این حق اختراع عجیب سامسونگ قاب مجهز به گوش را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حق اختراع عجیب سامسونگ

حق اختراع عجیب سامسونگ

حق اختراع عجیب سامسونگ

سامسونگ سالانه حق اختراع‌های زیادی را به ثبت می‌رساند. بسیاری از این پتنت ها در محصولات این شرکت کره ای مورد استفاده قرار نمی گیرند، البته شاید کارایی آن ها در سال های آینده مشخص شود. در گذشته نه چندان دور شاهد ثبت چندین پتنت برای دو گوشی هوشمند انعطاف پذیر از سوی این برند بودیم. این احتمال وجود دارد که این پتنت ها در گوشی جایگزین گلکسی فولد مورد استفاده قرار بگیرند.

در تاریخ 4 آوریل این شرکت کره ای پتنتی برای یک وسیله جانبی گوشی به ثبت رسانده است. به تازگی تصاویری از پتنت جدید سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیشتر با این وسیله آشنا می کند. این تصاویر یک قاب مجهز به گوش انسان را به نمایش می گذارند! دو گوش در اطراف این قاب قرار گرفته است.

متاسفانه متن موجود در این پتنت اطلاعات زیادی از آن را مشخص نمی کند. با توجه به نحوه طراحی این دو گوشی و وجود حفره درون آن ها، به نظر می رسد این قاب برای بهبود کیفیت صدای اسپیکر استریو پرچمداران سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد. برای این قاب یک مکانیزم ایمنی در نظر گرفته شده تا از دستگاه محافظت کند.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با عرضه این قاب اظهار نظری کرد، شاید این تصاویر جعلی باشند و پتنتی در این رابطه از سوی سامسونگ به ثبت نرسیده باشد. باید منتظر ماند و دید در آینده اطلاعات جدیدی از این پتنت منتشر می شود یا خیر. در حال حاضر پیشنهاد می کنیم این تصاویر را چندان جدی نگیرید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این حق اختراع سامسونگ باید به چه شکل استفاده شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Wtf

کسی فهمید چیه ب منم بگه

Milad7

وات ایز دیس؟؟؟

Milad7

چرا الکی دیس میدن 😐

Mahdi

سامی جون این دیگه چیه ربات میساختی بهتر نبود؟

MohammadFarhaadi

اگر فیک نباشه باید گفت سامسونگ زده جاده خاکی!دید نمیتونه مثلا گوشه مثلثی یا دوربین پاپ آپ پتنت کنه و خیلی سخته اومده این رو پتنت کرده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)