حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرواز قیمت بیت کوین امروز ۳ آبان ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

شامگاه پنج‌شنبه بود که در ترنجی درباره سقوط ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین نوشتیم. امروز اما شاهد پرواز قیمت بیت کوین هستیم و افزایش کم سابقه ۳۰ درصدی تنها در ۲۴ ساعت را شاهد هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش ۳۰ درصدی قیمت بیت کوین ۳ آبان ۹۸

بیت کوین و دور زدن تحریم

بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار پس از ۲۲ سپتامبر با رشد روزانه ۳۶ درصدی به مرز ۱۰ هزار دلار برگشت. در حالی که دیروز، بیت کوین در محدوده ۷۰۰۰ دلار معامله می‌شد با رشدی شگفت انگیز در کمتر از ۲۴ ساعت خود را بالای ۹۵۰۰ دلار رسانده است.

رشد قیمت امروز بیت کوین چهارمین افزایش قیمت بزرگ بیت کوین و از تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۱ بی‌سابقه بوده است. برخی این رشد را ناشی از اظهار نظر رئیس جمهور چین نسبت به توسعه فناوری بلاک چین در کشورش می‌دانند و عده‌ای هم آن را به موفقیت Bakkt در جذب معامله‌گران آتی بیت کوین مرتبط می‌دانند.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین با قیمت ۹۶۳۰ دلار معامله می‌شود و بازار رمز ارزها یکپارچه سبز پوش است. در برخی ساعات سحرگاه امروز حتی این قیمت به ۱۰ هزار دلار هم رسیده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این رشد چقدر دوام داشته باشد؟ به نظر می رسد پس از این قیمت شاهد افت قابل توجه باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

دیدی گفتم زیر پست قبلی. بیت کوین تا چند وقت دیگه مرز 15000 دلار هم رد میکنه

Milad7

یکی از دوستان با همین ارز مجازی از زمین بلند شده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)