حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پس از توییت جدید ایلان ماسک، قیمت بیت کوین کاهش یافت💔

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رمزارز

قیمت بیت کوین بار دیگر پس از توییت جدید ایلان ماسک کاهش یافت. ماسک بارها بیت کوین و سایر ارزهای مجازی را با اظهارات خود در رسانه های اجتماعی تخریب کرده است. او در جدیدترین اقدام خود هشتگ بیت کوین را با ایموجی یک قلب شکسته توییت کرده و به جمله ای از آهنگ معروف “پایان” اشاره کرده است.

توییت ایلان ماسک و کاهش قیمت بیت کوین

بیت کوین حدود ۲۷ هزار دلار کمتر از رکورد اواسط آوریل که برابر با ۶۵ هزار دلار بود معامله می شود. کاهش قیمت امروز بیت کوین ملایم تر از سقوط های قبلی بوجود آمده به دنبال اظهارات ماسک بوده است. پادشاه رمزارزها که دیروز توانسته بود به سطح ۳۹ هزار دلاری برسد، به ناگهان امروز با توییت جدید ایلان ماسک کاهش ۲ هزار و پانصد دلاری مواجه شد و تا سطح ۳۶۵۰۰ دلار پایین آمده است.

طرفداران ارزهای دیجیتال عقیده دارند بیت کوین در آستانه رکوردهای جدید قرار دارد ولی تاکید ماسک بر خطرات محیط زیستی و بی ثباتی که اظهارات او در قیمت بیت کوین به وجود آورده، این هدف را تحت تاثیر قرار داده است.

توییت جدید ایلان ماسک

توییت جدید ایلان ماسک

به نقل از u.today، ماسک به دنبال لغو تصمیم پرداخت بیت کوین برای خرید محصولات تسلا قبلا گفته بود شرکتش هیچ کدام از سرمایه های ارز دیجیتال خود را به فروش نرسانده است. بر اساس گزارشی از یاهو فایننس پس از تعلیق پرداخت های بیت کوین توسط تسلا، موضع جامعه ارز دیجیتال به سرعت از پرستش ماسک به نفرت از او تبدیل شد. اکنون توئیت های منفی در مورد ایلان ماسک با 19.2 درصد از توییت های مثبت در مورد او با 14.9 درصد پیشی گرفته است.

شرکت خودروسازی تسلا در ماه فوریه از ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری خود در بیت کوین پرده برداشت. گزارش درآمد شرکت تسلا در ماه آوریل نشان می داد این شرکت ۱۰ درصد از سرمایه های بیت کوین خود را به فروش رسانده است.

نظر شما درباره توییت های ایلان ماسک درباره بیت کوین و دنیای رمزارزها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اوم، وقتی حرفات نفوذ داشته باشه تو اذهان عمومی، چرا که نه؟

اینم داره از امتیازش استفاده میکنه و پول در میاره، ما تو دنیای گرگ و میش زندگی میکنیم، فقط جون خودت مهمه، بقیه بدرک
والا…

Mahdi

وجهه خودش رو پیش کل مردم داره خراب میکنه.احمق بیت که یه ریزش دیگه داشت چرا اصرار داری مردم فکر کنن به خاطر تو ریزشی بوده

پدرس.گ بذار زندگیمونو بکنیم به جای اینکه بیای تو بیت کوین اظهار نظر کنی برو به تسلای خودت برس.🤬🤬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی