حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا تمام پرچمدارهای سونی 5G باشند

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سونی، شبکه 5G

جدیدترین شایعات می‌گویند که احتمالا تمام پرچمدارهای سونی 5G باشند. این تصمیم آنچنان دور از ذهن نیست چرا که سونی از تعدد مدل، تعداد بسیار کمی موبایل تولید می کند و شاید نخواهد که مدل 5G و 4G یک دستگاه را تولید کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G سونی

سونی در اوایل سال 2018 اعلام کرد که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G یک اصل مهم در تولید گوشی های اکسپریا به شمار می آید. اما این شرکت از آن زمان تاکنون هیچ محصول 5G را به بازار نفرستاده است. خوشبختانه اخبار جدید حاکی از آن هستند که پرچمداران سونی در سال آینده بالاخره توانایی اتصال به این شبکه را پیدا خواهند کرد.

طبق گزارش های منتشر شده در وب سایت ژاپنی Sumahoinfi (که البته منبع خیلی معتبری نیست اما گزارش های صحیح هم داشته است) گوشی اکسپریا ۵ که جدیدا از آن رونمایی شده، آخرین پرچمدار سونی است که از شبکه 4G پشتیبانی می کند. نسل بعدی گوشی های سونی، دارای مودم 5G خواهند بود. این شرکت ژاپنی در تلاش است تا با عرضه محصولات 5G خود، با سازندگانی همچون سامسونگ، اپل و شیائومی به رقابت بپردازد. این شرکت همچنین سعی دارد تا از شرایط نامطلوب هواوی و ادامه تحریم های آمریکا، نهایت استفاده را ببرد.

سونی اکسپریا ۵ (Xperia 5) با نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED و اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شد

ناگفته نماند که شرکت هواوی علاوه بر توسعه پرچمداران، به عرضه گوشی های میان رده و ارزان قیمت خود ادامه می دهد. در این حالت می توان گفت که این دست از محصولات سونی، همچنان قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE را خواهند داشت. هر چند ممکن است که برخی از آن ها به مودم 5G نیز مجهز شوند.

همانطور که گفتیم، این کمپانی ژاپنی عمدتا در حال توسعه نسل بعدی سونی اکسپریا است؛ با این حال نباید از اخبار مربوط به محصولات فعلی نظیر اکسپریا ۵ غافل شد. سونی در نظر دارد تا پایان سال میلادی چهار میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کند. شرکت سونی پیش از این قرار بود پنج میلیون دستگاه را به دست مشتریان برساند؛ اما متاسفانه این امر بنا به دلایلی محقق نشده است.

نظر شما چیست؟ برای خرید گوشی 5G در نسل دستگاه ها اقدام می کنید؟ چه برندی را مد نظر دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

امیدی به سونی ندارم تا 10 سال دیگه کاملا به خاک رفته و دیگه اسمشو نخواهیم شنید پلی استیشن 5 هم همه میدونن چه طراحی داره

Dr.Nazer

سونی جان بهتره شماهم بکشی بیرون

Taskin

هروقت به جای کنترل تلویزیون با قیمت 1000 دلار تصمیم گرفت یه پرچمدار واقعی با قیمت 600 الی 700 دلار بزنه
بهش فکر میکنم!

Alireza1995

مرحبا بهت سونی جان

همین فرمون برو که عالیه
فقط قیمتش رو بکش پایین. سود کمتر. فروش بیشتر
پس ازت میخوام چ گوشی تاشو چ اکسپیریا های تازه نفس
معرفی کنی که فقط دست به دهن بشن
هر چند که تو همیشه خٱص خواهی بوذ

Milad7

وقی نمیخوای قبول کنی همه چیز تمام شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)