حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سقوط ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | رمزارز

می دانیم که بیت کوین ثبات قیمت ندارد و همانطور که شاید ناگهان بالا رود، ناگهان پایین هم می آید. امروز بیت کوین از ۸۲۰۰ دلار با سقوطی حدود ۸۰۰ دلاری، در عرض نیم ساعت به زیر ۷۴۰۰ دلار سقوط کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره سقوط ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین صحبت کنیم.

سقوط ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین

بیت کوین

بیت کوین

بعد از ظهر امروز ۲۳ اکتبر در حالی که قیمت هر واحد بیت کوین در حدود ۸۲۰۰ دلار معامله می‌شد، این ارز دیجیتال به یکباره و در عرض چند دقیقه سقوطی سهمگین را تجربه کرد و به زیر ۷۵۰۰ دلار رسید. با در نظر گرفتن این قیمت، طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد ریزش بیش از ۹ درصدی قیمت بیت کوین بوده‌ایم

به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران، حمایت اصلی بیت کوین در ۷۷۰۰ دلار قرار داشته است که با این سقوط احتمال تداوم ریزش تا سطوح ۶۰۰۰ دلار وجود دارد.

تحلیل‌گران در توییتر معتقدند که عدم توانایی پادشاه ارزهای دیجیتال در شکستن مقاومت ۸۳۰۰ دلاری باعث این حمام خون شده است.

بیشتر ارزهای دیجیتال دیگر هم با کاهش شدید قیمت مواجه شده‌اند و به طور میانگین حدود ۸ درصد ریزش در یک روز اخیر را نشان می‌دهند.

این پنجمین بار طی مدت اخیر است که قیمت بیت کوین به زیر ۸۰۰۰ دلار سقوط می‌کند. در چهار مورد قبل، این ارز دیجیتال از حمایت ۷۷۰۰ دلاری خود دفاع کرده بود اما با توجه به اینکه فشار در هر بار بیشتر از دفعه قبل است، این بار موفق به دفاع از حمایت خود نشد.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

7300 هم اومد اما میره بالا مطمئن باشید. همیشه قبل بالا رفتن سقوط داره

Milad7

راه خوبیه برای پول دراوردن به شرط تخصص

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)