حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه پیکسل ۴ به ما می گوید که خبری از هندزفری با تبدیل آن نیست

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

به نظر می‌رسد که گوگل پیکسل ۴ برخلاف پیکسل ۳ از هدفون سیمی درون جعبه برخوردار نخواهد بود، هرچند که طبق شایعات قبلی انتظار این مسئله را داشتیم. تصاویر فاش شده از جعبه  پیکسل ۴ نیز این موضوع را تایید می‌کنند. گوگل نیز در رابطه با این موضوع پای خود را فراتر گذاشته و تجهیزات دیگری را نیز از درون جعبه تلفن حذف کرده است. در حقیقت جعبه پیکسل ۴ به ما می گوید که خبری از هندزفری با تبدیل آن نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جعبه پیکسل ۴

پیکسل ۴

پیکسل ۴

نسل سوم اسمارتفون‌های گوگل پیکسل به عنوان اولین تلفن‌های بدون جک 3.5 میلی‌متری گوگل معرفی شدند، گوگل در جعبه پیکسل ۳ هدفون‌ USB-C و تبدیل آن به جک 3.5 میلی‌متری را قرار داد، اما همین آداپتور نیز از جعبه نسل چهارم پیکسل حذف شده است و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این آداپتور به عنوان مبدل پورت USB-C به پورت USB-A عمل می‌کند.

باتوجه به نوشته‌های روی جعبه تلفن می‌توان متوجه شد که درون جعبه پیکسل ۴ یک شارژر ۱۸ وات به همراه کابل USB-C برای شارژ کردن دستگاه اندرویدی شما وجود دارد. تلفن جدید گوگل از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

جعبه پیکسل ۴

جعبه پیکسل ۴

مراسم معرفی اسمارتفون‌های گوگل، فردا آغاز می‌شود و هیچ جزییات دقیقی از مشخصات فنی دستگاه های خانواده پیکسل ۴ منتشر نشده است. البته، فرآیند پیش‌سفارش تلفن‌های جدید گوگل از مدتی قبل آغاز شده است.

نظر شما چیست؟ این رفتار گوگل صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

من یکی که منتظر معرفی پیکسل ۵ هستم😂👌

heshmat021

اسپم.

برنامه تیک تاک الان ۲ روز بالا نمیاد
با فیلتر شکنم بالا نمیاد
کاربرای خارجی مشکل ندارن چون هیج جا مطرح نشده
بنظرتون مشکل کجاست که تو ایران نمیاد حتی با فیلتر شکن؟!

Milad7

یک دوربین تاثیر گذار و دیگر هیچ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)