حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | گوگل

فاصله زیادی تا معرفی پرچمدارهای سال ۲۰۱۹ گوگل نداریم و به تازگی مشخصات گوشی‌های سری گوگل پیکسل ۴ فاش شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳ را داشته باشیم.

مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳

 

مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳

مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳

دو روز دیگر با گوشی های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال آشنا خواهیم شد. تنها چند روز پیش از معرفی، این محصولات در وبسایت Best Buy در کانادا حضور پیدا کرده اند. تصاویر موجود در این فروشگاه اینترنتی اطلاعات جدیدی را در اختیار قرار نمی دهد. گوشی های موجود در این تصاویر سفید و مشکی هستند.

بر اساس یکی از این تصاویر، گوشی های سری گوگل پیکسل ۴ در زمینه دوربین عملکرد بالایی باید داشته باشند. همچنین در این تصویر گفته شده که برای ثبت تصاویر باکیفیت، نیازی به یادگیری عکاسی حرفه ای و یا ویرایش عکس نیست. این گوشی های هوشمند به ژست های سریع مجهز می شوند که بدون لمس دستگاه، امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

در حالی که هفته گذشته شاهد افشای مشخصات این دو گوشی هوشمند بودیم، بست بای نیز بار دیگر مشخصات آن ها را فاش کرده است. در لیست منتشر شده تنها شاهد حضور سیستم فیس آنلاک هستیم که بر این اساس، گوگل نیز مانند اپل سنسور اثر انگشت را از محصول خود حذف کرده است. این محصولات از قابلیت موشن سنس بهره می برند.

پیکسل ۴

پیکسل ۴

بر اساس اطلاعات جدید، گوشی های سری گوگل پیکسل ۴ به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی مجهز می شوند که قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 4K است. دوربین سلفی این محصولات 8 مگاپیکسلی بوده که می تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند. انرژی گوگل پیکسل 4 توسط یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و انرژی نسخه XL توسط یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

قدرت این محصولات را چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می کند که توسط 6 گیگابایت همراهی می شود. گوگل در نسخه پایه این دو گوشی هوشمند از 4 گیگابایت رم استفاده کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال هستید؟ مقایسه مشخصات پیکسل ۴ با پیکسل ۳ را چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

۲۸۰۰ میلی آمپر حداقل ی چیز دهن پر کن میزاشتی

android 10

2800 میلی امپر با رفرش ریت 90 هرتز؟؟؟؟

Mahdi

این گوشی ساز های آمریکایی همینن اون از آیفون با اون ۴ گیگ رم اینم از پیکسل با ۲۸۰۰ میلی باتری گوشی ها رو هم قیمت ۱۰۰۰ دلار میدن

android 10

رسیده شدنم مبارک😄😄😍😍😋

Dr.Nazer

رسیده شدنت مبارک فرزندم

android 10

😍😍😍

pooria

خب تبریک میگم اینم به لیست اموات پیوست با این باتریش

Milad7

واقعا عجیبه قیمت پیکسل ها داخل یران اندازه ی آیفون ها هست 😐

Milad7

*ایران

الان قیمت پیکسل 3 را ببینید!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)