حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی اس ۱۰ لایت هم ارایه شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

گفته می شود که سامسونگ مشغول آماده کردن یک نسخه ارزان قیمت از سری گلکسی نوت ۱۰ است که می تواند به عنوان Galaxy Note 10 Lite روانه بازار شود. حالا به گفته همان منبع حتی گلکسی اس ۱۰ لایت هم در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

هرچند اطلاعات زیادی درباره نسخه ارزان تر گلکسی نوت ۱۰ در دست نیست، اما چیزهای بیشتری درباره گلکسی اس ۱۰ لایت می دانیم. گفته می‌شود این گوشی همانند گلکسی ای ۹۱ (Galaxy A91) به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام مجهز است و از شارژ سریع ۴۵ واتی بهره می‌برد. همچنین شایعات وجود 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق میدان 5 مگاپیکسلی را برای این گوشی دست نشان کرده‌اند.

گفته می‌شود گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 4,500 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی مجهز است. برای گوشی گلکسی 10 لایت یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با وضوح +Full HD متصور است.

نظر شما چیست؟ آیا باید به این دستگاه لقب لایت داد؟ این تقریبا از گلکسی اس ۱۰ قوی تر است! فکر می کنید سامسونگ این دستگاه را با چه نامی عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سال داره تمام میشه گوشی بده بیرون که چی بشه

_V_

عجیبه نام گذاری

Milad7

مسخره !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)