حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ نسخه 5G هم هفته آینده معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

اینقدر شایعه پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال داشتیم که نکته ناگفته‌ای در مورد دو گوشی پیکسل ۴ باقی نمانده ولی حالا به‌نظر می‌رسد در مراسم رونمایی از آن‌ها، شاهد معرفی یک گوشی دیگر هم خواهیم بود. طبق گزارش منتشر شده از جانب Nikkei Asian Review، گوگل مشغول آزمایش مدل ۵G پیکسل ۴ است که مطابق انتظار از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و احتمالا مودم X50 5G بهره می‌برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره پیکسل ۴ نسخه 5G صحبت کنیم.

پیکسل ۴ نسخه 5G

پیکسل ۴

پیکسل ۴

طبق این گزارش، گوگل تولید انبوه گوشی‌های پیکسل ۴ را آغاز کرده تا بعد از معرفی آن‌ها، خیلی زود روانه‌ی بازار شوند. اما گفته می‌شود اگرچه احتمالا در این مراسم شاهد رونمایی از مدل 5G پیکسل ۴ خواهیم بود، ولی در فصل بهار سال آینده همزمان با معرفی نسل جدید گوشی‌های پیکسل مقرون به صرفه، باید انتظار عرضه این گوشی را داشته باشیم.

با توجه به اینکه گوگل در زمینه‌ی مخفی نگه داشتن ویژگی‌های پیکسل ۴ کاملا ناموفق بوده است، معرفی یک پیکسل ۵G در این مراسم یک غافلگیری بزرگ خواهد بود زیرا تا به حال گزارشی در مورد مدل 5G پیکسل‌‌ ۴‌ منتشر نشده است. در ضمن با توجه به اینکه گوشی‌های ۵G به دلیل مصرف انرژی بیشتر از باتری‌های بزرگ‌تری بهره می‌برند، امیدواریم در صورت وجود پیکسل ۵G، گوگل برای آن از باتری بزرگی استفاده کند.

در هر صورت پیکسل ۵G محصول مهمی محسوب می‌شود زیرا در کشور آمریکا در حال حاضر فقط شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گوشی ۵G ارائه می‌دهند و گوگل با این کار می‌تواند بخشی از این بازار مهم را از آن خود کند.

نظر شما چیست؟ به این ترتیب اپل تنها شرکتی خواهد بود که در سال ۲۰۱۹ موبایل 5G ارایه نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

شرمنده اگر نامربوط هست، چون مهم بود خواستم سریع بگم…
احتمالاً اسنپدراگون 865 به همراه مودم 5g x55 جدید ماه نوامبر معرفی میشه که چند هفته زودتر از تاریخ پارسال هست…(همین ماه آینده معرفی میشه)
میگن بخاطر همین موضوع ممکنه معرفی بعضی پرچمدار ها به هم خورده باشه که دیر اومدن امسال یا خیلی زود اومدن…
بیچاره کسایی که نوت 10 پلاس نسخه اسنپدراگون 855 گرفتن… چون طی 3 ماه دو نسخه پردازنده گوشی‌شون قدیمی شد…(اول 855 پلاس اومد و پردازندشون رو قدیمی کرد و الانم 865 میاد و باز قدیمی‌تر از قبل میشه گوشی‌شون)
با این اوصاف اسنپدراگون 865 رقیب کایرین 990 هم محسوب میشه چون حدود 2 ماه اختلاف در زمان در معرفی دارن در حالی که ما 3 یا 4 ماه رو تخمین میزدیم و میگفتیم امکان رقابت وجود نداره…
در حقیقت اگر قرار باشه روال عادی پردازنده های 6 ماهه رو در نظر بگیریم، اسنپدراگون با کایرین 990 حدود 2 ماه اختلاف داره در حالی که با 995 حدود 4 ماه اختلاف خواهد داشت، پس رقیبش همین کایرین 990 میشه چون زودتر از سال های پیش عرضه شد…
مگر اینکه برای p40 هوآوی یک چیپست جدید معرفی کنه که اون رو رقیب جدید اسنپدراگون 865 قرار بدیم…

MohammadFarhaadi

حتما گوگل میخواد با رم چهارو شش و با اسنپ ۸۵۵ و یه متر حاشیه از همه طرف معرفیش کنه و قیمت بالای هزارو پونصد یا دیگه خیلی بخواد بیخیال سود بشه هزارو سیصد دلار به بالا قیمت میزنه رو گوشیه فایو جیش!گوشی گوگل باید مثل سرفیس های مایکروسافت سرلوحه شرکتها باشن نه اینکه نه ترند روز رو رعایت کنن و نه نوآوری داشته باشن.یا هر کاری میخوان بکنن با نرم افزار میخوان سرو تهش رو هم بیارن.در کل گوشیای بیستی هستن ولی نه با این قیمت.اپل همین قیمتها چه بسا پایینتر رو داره ولی همه چیش عالیه و حتی نرم تفزارش هم کاملتر و بهینه تر پس نمیشه گفت چون اندروید خام سریعه قیمتش می ارزه!

Milad7

ببینیم عملکرد دوربینش در چه حدیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)