حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی اس ۱۱ به ویژگی شبیه به Deep Fusion آیفون ۱۱ مجهز خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، سامسونگ

دوربین بخش مهمی از آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو است و بخش مهمی از دوربین آن، قابلیت Deep Fusion است. بدون شک پردازش نرم افزاری تصویر را گوگل به شدت دنبال کرد و به همین پیکسل های گوگل در هر چیزی که جذاب نباشند، در دوربین سرآمد هستند. هواوی، سامسونگ و دیگر برندها هم اهمیت این موضوع را به خوبی درک کرده اند و اپل تقریبا آخرین شرکتی است که این با وجود استفاده از آن اما حالا برای این ویژگی اسم انتخاب کرده است. منابع نزدیک به سامسونگ می گویند که دوربین گلکسی اس ۱۱ به ویژگی شبیه به Deep Fusion آیفون ۱۱ مجهز خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قابلیت Deep Fusion برای دوربین گلکسی اس ۱۱

پردازش تصویر آیفون ۱۱

پردازش تصویر آیفون ۱۱

همانطور که در تصویر بالا از مراسم معرفی آیفون ۱۱ می بینید، این شرکت برای هر عکس چندین مرحله پردازش دارد تا به خروجی جذابی که می بینید، برسد. سامسونگ هم حداقل یک سالی هست که پرچمدارهایش پردازش تصویر مناسبی دارند و خروجی مناسبی به شما می دهند.

حالا طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می شنویم که دوربین گلکسی اس ۱۱ به ویژگی شبیه به Deep Fusion آیفون ۱۱ مجهز خواهد شد. اینکه گلکسی اس ۱۱ چه مشخصاتی دارد یا دوربین آن چه فناوری‌هایی دارد مشخص نیست اما شایعاتی وجود دارد که می گوید شاید گلکسی اس ۱۱ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه شود و شخصا من احتمال آن را زیاد نمی بینم مگر سامسونگ بخواهد واقعا در بخش پرچمدار وارد جنگ مگاپیکسل شود.

اما موضوعی که در آن شکی نیست این است که دوربین گلکسی اس ۱۱ بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ خواهد بود. به هر صورت هر سخت افزاری که وجود داشته باشد، پردازش نرم افزاری پیشرفته می تواند آن را خیلی ارتقا بدهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ گلکسی اس ۱۱ با ویژگی پردازش تصویر شبیه به دیپ فیوژن آيفون ۱۱ می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

اگر باز خسیس بازی ب خرج نده دوربین اس۱۱ سر و صدای زیادی خواهد کرد

mostafa3

باید صبر کرد لابراتوار نامعتبر dxo آیفون 11 پرو رو بررسی کنه نتیجه اعلام کنه

android pie

امیدوارم چینش دوربینش مثل نوت 10 نشه و اصالت 10 ساله خودشو حفظ کنه با اینکه سام فن نیستم و کلا از پایین رده ها و میانرده هاش بدم میاد از سری اس خیلی خوشم میاد واگه پول داشتم یه اس 10 پلاس میخریدم حتما

Genesis

هرکاری میکنه بکنه فقط دوربین رو مرکز بزاره
دوربین نوت واقعا زشته

Milad7

احتمالا انقلابی باشه

Milad7

احتمالا میت 30 پرو بهترین دوربین دنیای موبایل را داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)