حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ ایکس ال و پیکسل ۴ چه تفاوت هایی خواهند داشت؟

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، گوگل

می دانیم که تنها چند روز دیگر با معرفی دو گوشی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال گوگل فاصله دازیم٬ بد نیست اشاره‌ای به تفاوت‌هایی که این دو نسخه با یکدیگر دارند کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم پیکسل ۴ ایکس ال و پیکسل ۴ چه تفاوت هایی خواهند داشت؟

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال

پیکسل ۴ نارنجی

پیکسل ۴ نارنجی

چند روز دیگر٬ رویداد بزرگ پیکسل گوگل برگزار می‌شود و غول جستجوی جهان از دو گوشی جدید خانواده پیکسل ۴ خود پرده برداری می‌کند. طی چند ماه گذشته کم در مورد این محصولات صحبت نشده است٬ مگر آنکه بخواهید خانواده پیکسل ۴ را با یکدیگر مقایسه کنید. به تازگی اطلاعات تازه‌ای به دست ما رسیده است که می‌تواند به برخی از وجه‌های این دو محصول و تفاوت‌هایی که دو گوشی پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال با یکدیگر دارند٬ اشاره کند.

شکی در این نبود که گوگل بخواهد این دو گوشی را با تفاوت‌هایی نسبت به یکدیگر روانه‌ی بازار کند. یکی از این تفاوت‌ها٬ اندازه‌ی نمایشگر و ابعاد کلی دو دستگاه است. مرکز قدرت دو گوشی یکسان است٬ ظاهرا گوگل از نسخه‌ی اصلی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 (و نه مدل پلاس) به همراه 6 گیگابایت رم و یک هسته‌ی عصبی به نام “Pixel Neural Core” در این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد که ماشین یادگیری و قابلیت‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر پردازش عکس دوربین را مدیریت می‌کند.

پیکسل ۴

پیکسل ۴

با این حال شباهت‌ها به همین جا ختم می‌شود. مدل کوچک‌تر از یک نمایشگر با وضوح کمتر و یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که این باتری نسبت به پیکسل 3 سال گذشته کوچک‌تر شده است. این درحالیست که باتری پیکسل 4 ایکس ال نسبت به پیکسل 3 ایکس ال بزرگ‌تر خاهد بود. این درحالیست که یک نمایشگر بزرگ‌تر 5.7 اینچی روی قاب پیکسل 4 سوار شده است که می‌تواند نرخ رفرش 90 هرتزی را ارائه کند. هرچند این مشخصات فنی قدرتمندتر می‌توانند بیشتر نیز ظرفیت باتری را خالی کنند٬ اما گوگل به لطف بهینه‌سازی شگفت انگیز نرم افزاری خود در این بخش معجزه خواهد کرد.

 

محتویات جعبه پیکسل ۴

محتویات جعبه پیکسل ۴

اما در آخر باید به تصویری اشاره کنیم که محتویات داخل جعبه‌ی دو گوشی خانواده Pixel 4 را افشا می‌کند. بر اساس آنچه که در این تصویر می‌بینید٬ یک جفت ایرباد ٬USB-C آداپتور تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری٬ دفترچه٬ سوزن سیم کارت٬ شارژر٬ سیم شارژ و خود گوشی در داخل جعبه قرار دارند.

نظر شما درباره پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال چیست؟ منتظر آن ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

پیکسل ها همیشه گوشیای گرونی بودن به نسبت امکانات ولی من دوسشون دارم به خصوص پیکسل 3a اما نه پول خریدشو دارم نه میخوام بخرم چون باپول اون میتونم گوشی با امکانات بیشتری بگیرم…

Dr.Nazer

از برند پیکسل خوشم میاد و احتمالا این گوشی هم یه گوشی قدرتمند با دوربین باکیفیت بالا میشه ولی یه مشکل که داره طراحی قاب جلوییه که حاشیه‌های زیادی داره و تا حد زیادی هم شبیه S8/S9 سامسونگه…

Farcry

به نظر من دوربین پیکسل های جدید با توجه به اضافه شدن دوربین الترا واید امتیاز بالایی رو در dxo میگیره چون پیکسل های قبلی همه یه دوربین داشتن. راستی مثل اینکه مشکل مدیریت رم آیفون 11 پرو هم بعد از آپدیت ios 13.1.1 هم حل شده و توی یوتیوب هم چند تا ویدیو ازش اومده که اون رو با نوت 10 پلاس با 12 گیگ رم مقایسه کردن.

aminkaabi

(من خودم پیکسل ۲ دارم) پیکسل گوشیهای خوبی هستند یعنی فوق العاده ! بدون هر گونه شک! سرعت و سیستم عامل خام و روان و سریع، سرعت در ارایه‌ی خدمات و پشتیبانی و آپدیت ، دوربین فوق العاده قوی و عالی ، پشتیبانی کامل و بهتر غز محصولات خودش (گوگل در گوشی های خودش پیکسل) هیچ گوشی با همچین امکانات اساسی و مهم برای یک مصرف کننده ندیده بودم!
اما من از ویندوز فون (نوکیا۱۵۲۰) به اندروید مهاجرت کردم و با معرفی سورفیس دو ، دوباره برمیگردم به سمت مایکروسافت ! چون هم اندروید خواهم داشت هم (ویندوز)
اگر میخواید گوشی اندرویدی پرچم دار بخرید و هزینه کنید! بدون هیچ شک و تردید و ترسی پیکسل بخرید! وقتی دستتون گرفتید میفهمید چه انتخابی کردید و صد رحمت به من و پدر و مادرم و اموات من میفرستید!
اونایی چه پیکسل دارن میدونن این چ گوشیه ! محاله زمین گیرتون کنه.

aminkaabi

اقا من نظرمو چطور ویرایش کنم؟ دوتا کلمه اشتباه تایپی داشتم؛
(غز=از) و (چه که اخر نوشتم منظورم که بود)

m.b

سلام…
نمیشه نظرات رو ویرایش کرد…باید همین‌طوری با نظرِ جداگانه زیرش اصلاح کرد…

Dr.Nazer

MohammadFarhaadi

گوگل قیمت بالایی رو داره برای گوشی ای که دیگه پردازندش نسل قبلی حساب میشه و خیلی از امکانات روز رو نداره میگیره.نمیگم پردازندش ضعیفه ولی آخرای نسلش حساب میشه و معمولا استفاده این موقع از پردازنده فقط برای پایین آوردن قیمت باید باشه.ولی از نظر اطمینان از آپدیت و سرعت و ساپورت نرم افزاری واقعا عالین.

Milad7

فقط یک دوربین تاثیر گذار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)