حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل روشن نشدن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس تایید شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

اپل امروز از وجود ایراد در برخی مدل های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس خبر داد که می تواند مانع از روشن شدن گوشی شود. این شرکت به همین منظور یک طرح ویژه برای تعمیر این مدل ها در نظر گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مشکل روشن نشدن آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس صحبت کنیم.

مشکل روشن نشدن آیفون ۶ اس

بر اساس آنچه که در صفحه رسمی مربوط به این طرح درج شده، متخصصان اپل متوجه شده اند که ممکن است برخی از گوشی های آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به دلیل عدم عملکرد صحیح یکی از کامپوننت ها، از کار افتاده و دیگر روشن نشوند.

این مشکل در تمام گوشی های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس وجود ندارد، بلکه تنها مدل هایی را که دارای شماره سریالی در یک دامنه خاص هستند، تحت تأثیر قرار می دهد. در واقع، این شماره سریال ها مربوط به برخی از گوشی های فروخته شده بین اکتبر و اوت 2019 هستند. در این بازه زمانی، فروش آیفون ۶ اس در آمریکای شمالی قطع شده بود، اما شرکت اپل همچنان آن را در مناطق دیگر به فروش رسانده است.

اپل در صفحه ویژه ای که برای ارائه خدمات به مدل های مشکل‌دار آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس طراحی کرده، از کاربران خواسته است تا با تایپ شماره سریال خود را در این صفحه از وجود مشکل مذکور در گوشی خود اطلاع پیدا کنند. این شرکت همچنین خاطرنشان کرده، اگر آسیب فیزیکی خاصی به آیفون شما وارد شده که ممکن است انجام تعمیرات مربوط به ایراد مورد اشاره را با مشکل مواجه کند، مثلاً صفحه نمایش ترک خورده باشد، در این صورت باید قبل از سرویس، ابتدا این مشکل برطرف شود که به نوبه خود می تواند هزینه تعمیر را افزایش دهد.

این اولین بار نیست که چنین برنامه هایی برای تعمیر دستگاه های مشکل‌دار توسط اپل اجرا می شود. به عنوان مثال، پیش از این برای لپ‌تاپ‌های مک که دارای مشکل در صفحه کلید خود بودند، چنین طرحی در نظر گرفته شده بود. آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس در حال حاضر قدیمی‌ترین گوشی‌های اپل هستند که هنوز هم به صورت رسمی پشتیبانی می شوند و آخرین نسخه از سیستم عامل همراه این شرکت یعنی iOS 13 را هم دریافت کرده اند.

شما به مشکل روشن نشدن آیفون ۶ اس یا آیفون ۶ اس پلاس برخورده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ب قول ی طرفدار سامسونگ
کی هر بار برای رفع خرابی
وظیفه شناسی میکرد و رفع میکرد
باید اینجا هم اشاره کنیم ک اپل هم همین کارو میکنه کمااینکه با طرحی و کارهای نوین

Milad7

عمر مفید این مدل تمام شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)