حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌اواس ۱۰ بتا ۷ هم‌اکنون در دسترس است

اپل سومین آی او اس ۱۰ بتا را در شش روز گذشته از طریق انتشار آی او اس ۱۰ بتا ۷ ارایه کرده است و فهرست تغییرات هفتمین آی او اس ۱۰ اساسا مشابه همان فهرست تغییرات دو نسخه قبلی به روزرسانی است.

یک احتمال برای این که چرا اپل تصمیم گرفته است تا نسخه‌های زیادی از به روزرسانی اهدا کند این است که می‌خواهد تست‌های تشخیصی بگیرد تا کمکی باشد برای پیش نیامدن مشکل باتری که این اواخر دامنگیر برخی از دستگاه‌های آیفون ۶ اس شده است.

شرکت چند روز پیش هم اعلام کرد که برای رفع معضل باتری آیفون ۶ اس به روزرسانی منتشر می‌کند و در کنار آن نوعی به روزرسانی برای دریافت اطلاعات بیشتر از موضوع روانه خواهد کرد.

پاره‌ای از نمونه‌های آیفون ۶ اس در خلال دوره زمانی خاصی وقتی میزان شارژ باتری آنها به ۳۰ درصد می‌رسد به ناگاه صفر می‌شد و دستگاه را با مشکل مواجه می‌کرد. برای بازگشتن دستگاه به حالت قبلی چاره کار این بود که به برق متصل شود که باتری میزان ۳۰ درصد شارژ را نشان می‌داد. در کنار تمهید ارایه به روزرسانی نرم‌افزاری برای حل مشکل باتری آیفون ۶ اس، دارندگان این گوشی با برخی از شماره سریال‌ها توانسته‌اند باتری جایگزین از اپل دریافت کنند.

انتظار می‌رود که به روزرسانی آی او اس ۱۰٫۲ شامل آخرین یونیکد شکلک یا همان ایموجی باشد و همچنین بتواند سر و سامانی به وضعیت iMessage و دیگر موارد بدهد. آی او اس ۱۰٫۲ به زودی و در نهایت تا هفته آینده منتشر می‌شود. در همین ضمن، شما اگر به عنوان توسعه دهنده ثبت نام کرده‌اید و یا در برنامه عمومی بتا عضو هستید، می‌توانید آی او اس ۱۰٫۲ بتا ۷ را دانلود و نصب کنید. برای این کار کافی است تا به مسیر Settings > General > Software Update بروید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Apple-releases-its-third-iOS-10-beta-in-the-last-six-days-iOS-10-beta-7-is-here_id88782″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار