حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تبلت 5G دنیا را سامسونگ ارایه خواهد کرد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شبکه 5G

دنیای محصولات 5G در بخش کاربری تنها تا حوزه گوشی‌های هوشمند جلو رفته و محصول بارز دیگری که بتواند از این ارتباط استفاده کند معرفی نشده است. اما سامسونگ قصد دارد این حوزه را گسترش ویژه‌ای داده و محصولات بیشتری مانند تبلت‌ها و ابزارهای پوشیدنی مجهز به ۵ جی را نیز معرفی کند. امروز خبر می رسد که اولین تبلت 5G دنیا را سامسونگ ارایه خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت 5G سامسونگ

تبلت 5G سامسونگ

تبلت 5G سامسونگ

اینکه بتوانیم با سرعت بسیار بالا به شبکه و اینترنت متصل شویم روی هر دستگاهی لذت بخش است و اگر این دستگاه نمایشگر بزرگی داشته باشد که می‌توانیم به راحتی با آن کار کرده و امور اداری و بهره‌وری خود را بهبود ببخشیم که چه بهتر.

با علم به این موضوع سامسونگ در حال تدارک مقدمات برای معرفی نسل جدیدی از تبلت‌های خود است که خواهند توانست از ارتباط 5G استفاده کنند و آنها را نیز به وادی محصولات عالی با این قابلیت می‌رساند.

به تازگی اطلاعاتی در مورد تبلتی به شماره مدل SM-T866N و مربوط به گواهینامه بلوتوث و وای فای آن منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ این تبلت را با ارتباط 5G طراحی کرده و نسخه‌ای ویژه از تبلت Galaxy Tab S6 خواهد بود. از آنجایی که پسوند N مربوط به محصولات ویژه کشور کره جنوبی است سامسونگ این تبلت را نیز ابتدا در این کشور عرضه خواهد کرد. از طرفی با تجهیز شدن تبلت گلکسی تب اس 6 به 5 جی باید بگوییم که این محصول بسیار عالی و رده بالا خواهد بود.

سامسونگ این تبلت را با یک نمایشگر HDR10+ طراحی کرده که در داخل آن نیز از سخت‌افزاری رده بالا استفاده شده است. همچنین در زیر نمایشگر نیز سنسور اثر انگشت به کار رفته که در این مورد نیز اولین تبلت در نوع خود است.

با توجه به عرضه جهانی گلکسی تب اس 6 احتمال این وجود دارد که سامسونگ برنامه‌های بیشتری برای عرضه محصولاتی با کیفیت مجهز به فناوری 5G برای عرضه در اقصی نقاط دنیا آماده کند ولی در حال حاضر تنها می‌توانیم به عرضه آن در کره جنوبی اشاره کنیم.

همچنین خبرهای دیگری نیز به گوش می‌رسد که برنامه سالیان آینده سامسونگ برای معرفی دستبندهای هوشمند مجهز به مودم‌های داخلی 5G را نشان می‌دهد. با توجه به این موضوع باید با دیدی بسیار وسیع‌تر به این فناوری نگاه کنیم؛ چرا که 5G کم‌کم در حال وارد شدن به همه جوانب زندگی انسان‌ها خواهد بود.

نظر شما درباره ارایه تبلت 5G سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

در جواب واعظ گوشت تلخ
( زرشک

تو خوبی ک همش خبرای ایکس شر جاهای دیگرو کپی پیست میکنی اینجا و هزارتا جا کمی پیست میکنی و جز اینم فقط میای ب بقیه فوش میدی

شاید باورت نشه یه کامنت ندیدم ک یه چیز علمی_تخصصی داشته باشه ازت😂😂😂

باز این ماشالا یا مصیب حداقل بار علمی هم میدن گاهی اوقات تو چی)

بار علمی واسه کی بزارم؟؟؟واسه ابله هایی مثل تو که تو این سایت زیاد هستن،هرچی با شما علمی تر و منطقی تر صحبت بشه شما ترول تر میشید،این حرف من ثابت شده هست،همون مصیب رو که میگی چند بار علمی باهاتون حرف زد چند بار ترول بازی در اوردید و حمله کردید بهش،چند بار مسخره کردیدش؟نه پسر جون به شما طرفدارای چینی با علم صحبت کردن نیومده فقط فقط فقط باید مثل خودتون رفتار کرد،منم همین راه رو در پیش گرفتم،دقیقا مثل خودتون رفتار میکنم،من با کسی علمی و منطقی صحبت میکنم که منطق داشته باشه شعور داشته باشه نا تو و امثال تو که فقط اومدید اینجا اسکول بازی در بیارید.

_V_

اولا ک من ی بارم با مصیب حرف نزدم!

دوما ک آره تو راست میگی آره تو یکی حتما با علمی داری همینطوری ک توی این سالها دیدیم!

سوما که تو خودت فن هواویی و داری مردمو از سامسونگ دور میکنی با این خاک بازیا و به من میگی فن چینی؟!،،،از تو بیشتر وسایل سامسونگو دارم من پسر جان😂

چهارما شما دنبال مزه گوشته نباش همینکه قطوره و کارتو راه میندازه کافیه،،قرار نیست که گازش بزنی!

chalton

واعظ وقتی توسط چالتون ری.ده میشه بهش

http://uupload.ir/files/ndtl_20191003_134048.jpg

http://uupload.ir/files/iz8t_20191003_134113.jpg

گوشت تلخ تو رو همه میدونن طرفدار نما هستی.

_V_

زرشک

همه؟ خودتو میگی؟

اهان یادم نبود

چالتون ۱ چالتون ۲ چالتون ۳ چالتون ۴ چالتون ۵ و…

اره خب چند نفرید😂

_V_

کیفیت اتفاقی نیست…

😂

نیما عرفانی

تبلت تب اِس ۶ بهترین تبلت اندرویدی حال حاظر هستش . این مدلی هم که‌ در دست توسعه با فناوری 5G هست قطعاً بهتر از اون خواهد بود که تغییرات مثبتش محدود به اضافه شدن مودم های 5G نمیتونه باشه چون در این صورت صرفاً یه ارتقاء جزئی برای تب اِس ۶ به حساب میاد .
من فکر میکنم سامسونگ میخواد مستقیماً به رقابت با آیپد پرو جدید اپل که در آینده ای نزدیک میخواد معرفی بشه بپردازه.

Dr.Nazer

سامسونگ روح‌بخش دنیای تکنولوژی😂

Amir galaxy

سامسونگ در بخش تبلت در بین اندرویدی ها بهترینه….
کیفیت اتفاقی نیست…
سامسونگ،روح بخش دنیای تکنولوژی

Milad7

فروش تبلت ها کم شده…!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)