حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر وی ۳۰ (Honor V30) با سوراخ نمایشگر معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آنر

طبق جدیدترین شنیده ها آنر وی ۳۰ (Honor V30) احتمالا با سوراخ نمایشگر ارایه می شود که دوربین سلفی دوگانه را میزبانی می کند. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کایرین ۹۹۰ 5G تامین می شود. آنر وی ۳۰ (Honor V30) با سوراخ نمایشگر معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

آنر وی ۳۰

آنر V30 یکی از پرچمداران جدید کمپانی آنر بوده که قرار است با پردازنده کایرین 990 5G روانه بازار شود. حتما به خاطر دارید که این پردازنده از یک مودم 5G داخلی بهره می برد. حال دو نسخه از آنر V30 تولید شده که یکی از آن ها به کایرین 990 5G مجهز شده و دیگری از نسخه معمولی این پردازنده استفاده می کند. با اینکه هنوز تاریخ عرضه V30 مشخص نشده، اما تصویر آن در وب سایت Weibo به نمایش درآمده است؛ تصویری که جزییات دقیق نمایشگر این محصول را در اختیار ما می گذارد.

گوشی V30 حاشیه های بسیار نازکی دارد. در ضمن نمایشگر آن به جای طراحی ناچ، از طراحی پانچ هول بهره می برد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک حفره کپسولی شکل در نمایشگر تعبیه شده که دو سنسور با چیدمان افقی درون آن قرار گرفته اند. بنابراین اگر این تصویر واقعا متعلق به گوشی آنر V30 باشد، می توان گفت که پرچمدار جدید آنر به دوربین سلفی فوق العاده قدرتمندی مجهز می شود.

این حفره کپسول مانند در گوشه بالا و سمت چپ V30 قرار دارد. مشخصات نمایشگر هنوز به طور دقیق مشخص نیست؛ با این حال گمان می رود که در ساخت آن از فناوری AMOLED استفاده شود. در این صورت می توان پیش بینی کرد که آنر، حسگر اثر انگشت را زیر نمایشگر جاسازی کرده است.

گوشی آنر V20 در دسامبر 2018 به مشتریان عرضه شد. اگر این شرکت چینی همین روند را برای آنر V30 در پیش بگیرد، احتمالا تا پیش از شروع سال میلادی جدید شاهد عرضه پرچمدار جدید به بازار خواهیم بود.

منتظر آنر وی ۳۰ هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
شیاومی قرار تو همین ماه از ” Mi Mix4 ” و ” Mi MIX4 5G ” رونمایی کنه
https://www.gizmochina.com/2019/09/30/xiaomi-mi-mix-4-listed-online/?amp

m.b

نه امسال مثل اینکه mix 4 در کار نیست…
بجاش در ماه اکتبر یک گوشی دیگه میاد…

The Destroyer

خب پس میخواد یه گوشی دیگه معرفی کنه. چون امروز تو gizchina نوشته بود قرار نیست میکس ۴ عرضه بشه اما چیزی هم در مورد جایگزینیش نگفته بود

m.b

والا منم نمیدونم اما میگن یه عضو از خانواده CC هست…
تا چند هفته دیگه روشن میشه ماجرا…

nima.1987

oled باشه خیلی عالیه 🤔

Milad7

زشته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)