حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام گوشی های 5G اوپو سال ۲۰۲۰ با قیمت زیر ۴۲۰ دلار ارایه خواهند شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو، شبکه 5G

اگر موبایل 5G می خواهید ولی قیمت هم برای شما مهم است احتمالا مسریتان به گوشی های 5G اوپو برسد. مدیر فروش این شرکت در کنفرانسی اعلام کرده که به منظور افزایش پوشش فناوری 5G آن‌ها می‌خواهند تمام گوشی‌های 5G اوپو را سال آینده با قیمتی کمتر از ۴۲۰ دلار عرضه کنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی های 5G اوپو

گوشی های 5G اوپو

گوشی های 5G اوپو

فناوری شبکه 5G بدون شک یکی از جذاب‌ترین اتفاقات آینده دنیا خواهد بود. گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند ابتدا در رنج قیمت ۱۰۰۰ دلار معرفی شدند، اما حالا رفته‌رفته این قیمت کاهش پیدا کرده و همین چند روز پیش شاهد معرفی شیائومی می ۹ پرو 5G به قیمت ۵۲۰ دلار بودیم.

اکنون در گزارش جدیدی به نقل از وبسایت MyDrivers، مدیر فروش اوپو اعلام کرده که این شرکت در آینده تمام محصولات 5G خود را با قیمتی کمتر از ۴۲۰ دلار عرضه خواهد کرد. او می‌گوید اوپو اکثر توان تیم تحقیق و توسعه و منابع خود را به تولید راهکارهای 5G مثل گیمینگ ابری، تماس‌های ویدیویی چند نفره و فضاهای ذخیره‌سازی ابری اختصاصی داده است.

قبلا هم در نمایشگاه MWC شانگهای، معاون ارشد چاینا موبایل اعلام کرده بود که آن‌ها به دنبال این هستند که قیمت گوشی‌های 5G را کاهش داده و آن را به بازه‌ای میان ۱۴۰ تا ۲۸۰ دلار برسانند.

درست مثل آغاز عصر 4G، انتظار داریم که در طول سال‌های آینده قیمت گوشی‌های 5G هم افت قابل توجه‌ای داشته باشد. این فناوری پرسرعت در نهایت با ارزان شدن تکنولوژی می‌تواند وارد دستگاه‌های میان‌رده و اقتصادی شود تا افراد بیشتری به آن دسترسی پیدا کنند.

شما به دنبال خرید گوشی 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقای عطا یی فکر کنم متن رو برعکس ترجمه کردین نگفته زیر ۴۲۰ دلار بلکه کفته بالای ۴۲۰ دلار
https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/oppo_will_offer_5g_on_all_phones_above_420_in_2020-amp-39382.php

android pie

سه چهار سال دیگه 5g به میانرده ها و پایین رده ها هم میرسه و بعد این فناوری همه گیر میشه

Milad7

uhgdi!

Milad7

عالیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)