حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۷۳۰ جی ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی، شایعات

پس از معرفی ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو حالا خبر می رسد که گوشی ردمی نوت 8T مراحل توسعه خود را طی می کند. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 730G است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۷۳۰ جی صحبت کنیم.

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

ماه گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی های سری ردمی نوت 8 بودیم. این محصولات شامل گوشی های ردمی نوت 8 و نوت 8 پرو می شوند که قدرت آن ها به ترتیب توسط چیپست اسنپدراگون 660 و مدیاتک هلیو G90T تامین می شود. حال بر اساس اطلاعات جدید، به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه عضو جدید این خانواده است.

به تازگی گزارشی از سوی یک افشاگر در فضای مجازی منتشر شده که از این دستگاه با نام ردمی نوت 8T یاد کرده است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 730G تامین می شود. انتظار می رود این محصول نسخه بروز شده ردمی نوت 8 پرو باشد، چرا که پردازنده اسنپدراگون 730G قدرت بیشتری در مقایسه با هلیو G90T در اختیار کاربران قرار می دهد. این چیپست کوالکام نسبت به نماینده مدیاتک فرکانس بالاتری دارد.

در حال حاضر تنها به پردازنده مورد استفاده در این اسمارت فون اشاره شده و اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. علاوه بر ردمی، شرکت Realme نیز قصد دارد از گوشی ریلمی XT 730G نیز در اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند. انتظار می رود شیائومی نیز در حال توسعه یک گوشی هوشمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 730G باشد.

این احتمال وجود دارد که گوشی شیائومی ردمی نوت 8T دارای مشخصات مشابه با ردمی نوت 8 پرو باشد و در همین راستا شاهد حضور دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی آن باشیم. در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۸ تی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohsenHiradian

کاش این بیاد عاشق پردازندشم

UnderTaker

به احتمال زیاد نسخه گلوبال نوت8پرو هست.

V800B

🤔با این همه دوربین سطح آدم از دوربین بالا میبره ناخودآگه ولی در عمل بعید بدونم ب پرچمدارن ۲ سال پیش هم برسه

android pie

همینو میخوام لطفا

afsoon

خب دیگه با این پردازنده باشه و قیمت رو ثابت یا ده بیست دلار افزایش بده فوق العاده ترین انتخاب میشه

The Destroyer

لعنتی شیائومی نمیذاره آدم نفس بکشه. خودم بعد این که poco خریدم mi 9t اومد که واقعا سر بود و هی به خودم میگفتم ای کاش وایمیستادم mi 9t میخریدم. چند وقت پیش هم میخواستم برای یکی از فامیلان mi a3 بخرم که redmi note 8 pro معرفی شد. یکیم رفت mi 9t خرید و الان احتمالا این گوشی میاد رو دستش. البته mi 9t پنل اولد داره که خیلی پوهن مثبتیه

Milad7

با در نظر گرفتن فاکتور قیمت ، عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)