حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12 ردمی Note 8T تا اواسط پاییز ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، ردمی

اواسط پاییز سال گذشته بود که ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با NFC و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد. تقریبا ۲ ماه پیش آپدیت MIUI 11 ردمی Note 8T به صورت جهانی ارایه شد. امشب اما خبر می رسد که آپدیت MIUI 12 ردمی Note 8T تا اواسط پاییز ارایه می شود.

آپدیت MIUI 12 ردمی Note 8T

طبق گفته شیائومی روسیه، ردمی Note 8T دریافت MIUI 12 را در این ماه آغاز می کند. این خبر از صفحه ردیاب بروزرسانی روسی زبان MIUI 12 این شرکت می آید که همچنین تاریخ انتشار پیش بینی شده به روزرسانی سیستم عامل شیائومی را برای Redmi Note 7 و Redmi Note 8 نشان می دهد. جالب است بدانید که ردمی Note 8T هنوز حتی اندروید ۱۰ را نیز دریافت نکرده و آپدیت قبلی روی Android 9.0 منتشر شد، بنابراین MIUI 12 می تواند یک بروزرسانی بزرگ برای دستگاه باشد.

آپدیت MIUI 12

آپدیت MIUI 12

در حال حاضر، همه چیز مشخص است که انتظار می رود در ماه جاری میلادی ارایه شود اما ظاهرا شیائومی از 20 اکتبر نسخه جدیدی از برنامه MIUI 12 را ارتقا داده است. این دستگاه ها شامل نسخه های جهانی Redmi 9 و Redmi Note 9 Pro هستند که قرار نیست با نام های هندی خود که قبلا MIUI 12 دریافت کرده اند اشتباه گرفته شده است.

در حالی که Redmi Note 8T ممکن است تا پایان ماه منتظر بماند تا MIUI 12 را دریافت کند، چندین گزارش در مورد ارتقا بیشتر گوشی های Redmi Note 7 Pro به جدیدترین سیستم عامل شیائومی وجود دارد. به روزرسانی آغازین MIUI 12 برای Redmi Note 7 Pro برای تعداد کمی کاربر ارایه شده بود، اما به نظر می رسد که این به روزرسانی اکنون دستگاه های بیشتری را مورد هدف قرار داده است، یعنی نه فقط کسانی که در برنامه بتا شیائومی شرکت کرده اند.

این به روزرسانی هنوز V12.0.1.0.QFHINXM نامیده می شود و اگر هنوز برای شما ارایه نشده است، باید در چند روز آینده به صورت یک نسخه 722 مگابایتی به صورت OTA برای شما ارایه شود.

شما ردمی Note 8T دارید؟ منتظر آپدیت MIUI 12 آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اواسط پاییز ، شیائومی خیلی افت کرده تو اپدیت دهی

Milad7

کسی اطلاع داره ، خبری از اندروید 10 برای نوت 8 شیا نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)