حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو کی ۱۰ پلاس (Lenovo K10 Plus) با دوربین سه گانه و اسنپدراگون ۶۳۲ به قیمت ۱۵۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | لنوو

لنوو موبایل های پایین رده جالبی می سازد اما شاید دلیل خاصی برای خرید آن ها به جای شیائومی یا ریلمی نباشد. به هر صورت این که امروز لنوو کی ۱۰ پلاس (Lenovo K10 Plus) با دوربین سه گانه و اسنپدراگون ۶۳۲ به قیمت ۱۵۵ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

لنوو کی ۱۰ پلاس

لنوو کی ۱۰ پلاس

لنوو کی ۱۰ پلاس

لنوو اوایل ماه جاری میلادی بود از گوشی K10 نوت خود پرده برداشت و حال به دنبال آن قصد دارد از یک گوشی دیگر این خانواده به نام لنوو K10‌ پلاس پرده برداری کند. ظاهرا این گوشی به یک نمایشگر 6.22 اینچی با نسبت 19:9 و وضوح اچ دی پلاس مجهز خواهد بود که یک بریدگی قطره‌ای شکل برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بالای آن قرار دارد.

روی قاب پشتی می‌تواند یک اسکنر اثر انگشت را در وسط دید،‌در حالی که یک ماژول دوربین سه‌گانه در سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. پیکربندی این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود.

زیر قاب، این گوشی اقتصادی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۲ کوالکام مجهز خواهد بود که 4 گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. در راس بخش نرم افزاری این گوشی، رابط کاربری ZUI 11 بر پایه‌ی اندروید ۹ قرار دارد و حافظه‌ی داخلی آن نیز به صورت پایه 64 گیگابایتی است. گرچه شما می‌توانید به لطف یک کارت حافظه‌ی میکرو اس دی، این فضا را به 2 ترابایت افزایش ببخشید.

در نهایت باید به حضور یک باتری غول پیکر 4050 میلی‌آمپر ساعتی برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی در زیر قابش اشاره کنیم. این باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید لنوو قرار است در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت 155 دلاری روانه‌ی بازار شود.

نظر شما چیست؟ لنوو کی ۱۰ پلاس را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

دوستان شما هم برای رفتن به سایت همسایه مشکل دارید یا فقط مشکل خودمه؟

android pie

با این قیمت صد درصد ردمی نوت 8 رو میخرم هرچند اینم بد نیست و خیلی از a20 بهتره با قیمت ارزونتر

MohammadFarhaadi

این با این مشخصات حتی پایینتر از نوت هفته.ولی مشکل از لنوو نیست و قیمتش عالیه.در اصل شیائومیه تو قیمتگذاری کولاک میکنه!

Milad7

قیمت مناسبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)