حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸ سی (Honor 8C) با اسنپدراگون 632 و قیمت 160 دلار معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر، برترین‌های ترنجی

آنر میان رده های زیادی دارد و حالا نوبت به یک میان رده جدید خوش قیمت است. امشب به عنوان چهارمین معرفی 19 مهرماه شاهد رونمایی از آنر ۸ سی (Honor 8C) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

با نمایشگر 6.26 اینچی دارای بریدگی نمایشگر و کم حاشیه آنر ۸ سی (Honor 8C) آغاز می کنیم. باید بگویم که متاسفانه رزلوشن HD+ برای این نمایشگر بزرگر در نظر گرفته شده است که خب با توجه به رده قیمتی خیلی هم قابل اعتراض نیست. نسبت نمایشگر به بدنه برابر 86.6٪ است.

چیپست آنر ۸ سی (Honor 8C) با توجه به رده قیمتی، یک انتخاب بسیار خوب است. اسنپدراگون 632 در قلب این میان رده جدید آنر می تپد که با معماری 14 نانومتری طراحی شده است. حافظه های رم و حافظه داخلی به ترتیب 3-32 یا 4-64 گیگابایت خواهد بود. قیمت آنر ۸ سی (Honor 8C) مدل 3-32 برابر 160 دلار و مدل 4-64 برابر 203 دلار خواهد بود که بسیار خوب است.

باتری 4000 میلی آمپری آنر ۸ سی نوید یک عمر باتری خوب را با توجه به پردازنده و رزلوشن نمایشگر می دهد. نکته قابل توجه دیگر درباره آنر ۸ سی این است که دو سیم کارت و مموری کارت به صورت همزمان (۳ شکاف) پشتیبانی می شود و این در بازارهای در حال توسعه اهمیت فراوان دارد. همچنین پشتیبانی از مکالمه با کیفیت VoLTE نیز وجود دارد.

آنر ۸ سی (Honor 8C) با سیستم عامل اندروید 8.1 و رابط کاربری EMUI 8.2 ارایه می شود. دوربین اصلی آنر ۸ سی (Honor 8C) یک دوربین دوگانه 13+2 مگاپیکسلی است که گشویدگی دیافراگم دوربین اصلی f/1.8 بوده و دوربین دوم صرفا عمق سنج است. دوربین سلفی یک 8 مگاپیکسلی با f/2.0 خواهد بود.

نظر شما درباره آنر ۸ سی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

ارزش خریدش خیلی بالاست اگه صفحش Full hd + بود ک عالی میشد

علی شیخ زاده

با توجه ب رزولوشن صفحه نمایش و چیپست و حجم باتری باید دوام خیلی خوبی داشته باشه
به نظرم یه همچین گوشی هایی مثل این پ اپو کی وان و شیاوومی ها این روزا به درد بازار هرج و مرج ایران میخورن

Pouya

اره خب ولی متاسفانه وان پلاس شیا اپو و.. ن لوازم جانبی راحت پیدا میشه اگرم خراب شه ادم دستش به هیچ جا بند نیس قطعاتش فک کنم اصلا نیس ولی در کل درست میگید ب خاطر قیمتش ب درد ایران میخورن

Mortazavi

خوبه ولی ارزش خرید شیائومی خیلی بیشتره

Soheil Rezayi

خوبه واقعا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)