حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۶.۲ با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ و سوراخ نمایشگر شایعه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

شش ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم اسنپدراگون 632، اسنپدراگون 439 و اسنپدراگون 429 هوش مصنوعی و دوربین دوگانه را به دستگاه های بیشتری می آورند. سه ماه پس از آن آنر ۸ سی (Honor 8C) با اسنپدراگون 632 و قیمت 160 دلار به عنوان اولین دستگاه با این چیپست رسما معرفی شد و حالا شایعه بعدی برای دستگاهی با این چیپست مربوط به دستگاهی از شرکتی به نام HMD است. امروز نوکیا ۶.۲ با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ و سوراخ نمایشگر شایعه شد. در ادامه باترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

HMD

HMD

دیشب بود که به عنوان اولین موبایل دارای سوراخ نمایشگر نوکیا، شایعه رندر نوکیا ۸.۱ پلاس با سوراخ نمایشگر منتشر شد. در ادامه آن امروز می شنویم که نوکیا ۶.۲ با چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ و سوراخ نمایشگر شایعه شد.

دیشب در حین نوشتم مطلب نوکیا ۸.۱ پلاس با خود فکر می کردم که پس چه زمانی قرار است نوکیا وارد دور سوم محصولات خود شود؟ در حقیقت منظور این است که نوکیا n و نوکیا n.1 را دیده ایم و کم کم وقت نوکیا n.2 است. نوکیا ۶.۲ دقیقا همان آغاز دوباره نوکیا است که از مدل نوکیا ۶ آغاز کرد و قرار است که نوکیا ۶.۲ یک میان رده جذاب با نمایشگر دارای سوراخ نمایشگر و چیپست مناسب اسنپدراگون ۶۳۲ است.

درباره تاریخ معرفی نوکیا ۶.۲ یا دیگر مشخصات آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما شنیده هایی درباره دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی با فناوری ضبط صدای ۳ بعدی OZO نوکیا و البته اندروید ۹ شنیده می شود. منتظر نوکیا ۶.۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BLACK

نوکیا برند نوآور و با کیفیتیه تو این دو سال هم پیشرفت فوق‌العاده ای داشته با وجود رقابتی که تو حوضه موبایل هست بازگشت اون امپراطوری قدیم نوکیا نزدیک به غیرممکنه ولی با اینحال نوکیا سال های خیلی خوبی پیش رو داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)