حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو نگاه نزدیک به ردمی ۷ (Redmi 7) را پیش از معرفی در کنار ردمی نوت ۷ پرو ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، شیائومی

اولین بار دو ماه پیش بود که نام شیائومی ردمی ۷ (Redmi 7) را شنیدیم. پس از معرفی ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی ۷ (Redmi 7) احتمالا با نمایشگر ۶.۳ اینچی HD ارایه شود. این بار اما اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده و می توانید ویدیو نگاه نزدیک به ردمی ۷ (Redmi 7) را پیش از معرفی در کنار ردمی نوت ۷ پرو ببینید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را با هم ببینیم.

خب ابتدا توصیه می کنم که یک موزیک دوست داشتی پخش کرده، صدای ویدیو را ببندید و از تماشای ردمی ۷ در کنار ردمی نوت ۷ لذت ببرید.

پیش از این و طبق اطلاعاتی که درباره ردمی ۷ لو رفته بود، شماره مدل این تلفن هوشمند M1810F6LE است و نمایشگری ۶.۲۶ اینچی با کیفیت +HD و با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد. علی‌رغم آن که اندازه نمایشگر نسل قبلی این دستگاه ۵.۴۵ اینچ بود، ردمی ۷ شباهت بیشتری به ردمی نوت ۷ دارد، چرا که هر دوی این دستگاه‌ها از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات TENAA، ابعاد این دستگاه ۱۵۸.۶ در ۷۶.۴ در ۸.۹ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم است. این موبایل در رنگ‌های سیاه، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری به بازار می‌آید.

مشخصات ردمی ۷

مشخصات ردمی ۷

همانطور که در تصویر بالا می بینید، چیپست اسنپدراگون ۶۳۲ که معماری ۱۴ نانومتری هم دارد می تواند یک انتخاب بسیار دوست داشتنی برای ردمی ۷ باشد.

علاوه بر این، ردمی ۷ با برخورداری از یک باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری در این زمینه هم از ردمی ۶ پیشی گرفته است. البته این عدد حداقل ظرفیت باتری ردمی ۷ را نشان می‌دهد، بنابراین شاید در محصول نهایی ردمی شاهد باتری بزرگ‌تری باشیم.

ردمی ۷

ردمی ۷

در گزارشات قبلی گفته شده بود که ردمی ۷ در مدل پایه ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی دارد، اما در کنار این مدل دو نسخه دیگر با ۳ و ۴ گیگ رم نیز به بازار می‌آید که هر دو ۶۴ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت.

با توجه به این که اطلاعات این دستگاه در TENAA ثبت شده، احتمالا زمان زیادی تا عرضه این محصول باقی نمانده است. با این حال اطلاعات دیگری درباره این گوشی در اختیار نداریم و نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند نیز مثل ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو بدنه شیشه‌ای خواهد داشت یا مثل نسل قبلی خود از پلاستیک ساخته شده است.

آلبوم تصاویر ردمی ۷

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ردمی ۷ دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

موتورلا اخیرا از این پردازنده اسنپدراگون 632 زیاد استفاده کرده و GSMARENNA یکی از این دستگاه ها Moto G7 Power رو بررسی کرد که اطلاعات خوبی از این چیپ میده: https://www.gsmarena.com/motorola_moto_g7_power-review-1889p4.php
پردازنده اسنپدراگون 632 معادل پردازنده اگزینوس 7904 هست که در M30 سامسونگ استفاده شده. Moto G7 Power با پردازنده 632 و با همین رزولوشن و صفحه نمایش که برای ردمی 7 لو رفته با باتری 5000 میلی امپری رکورد 147 ساعت رو در تست باتری gsmarena زده. با توجه به باتری 4000 میلی امپری لو رفته برای Redmi 7 طول عمر باتری معادل 120 ساعت برای این دستگاه انتظار میره.
رقیب این گوشی M10 سامسونگ خواهد بود 🙂

شیائومی باید ازین به بعد باتری 4000 روی پرچمدار Mi، باتری 5000 روی سری ردمی نوت و باتری 6000 رو سری Mi Max بذاره وگرنه از رقبا در زمینه باتری عقب میفته.
مدل معمولی ردمی پارسال باتری 3000 داشت اگر شیائومی در این مدل از باتری 4000 استفاده کنه به این معنیه که انها کاملا از اوضاع اگاه هستند و در گوشی های اینده ظرفیت باتری دستگاه ها رو ارتقا خواهند داد.

abolfazlbt

به شخصه mi play رو بیشتر دوس دارم اما هیف پردازندش مدیاتک هستش هر چند خودم ردمی نوت ۴ نسخه مدیاتک دارم الان سه سالی میشه مثه روز اول کار میکنه اما اپدیت هایی که شیائومی برا نسخه اسنپدراگون میده بیشتر و بهتر هستش در واقع بهتر ساپورت میشه نسخه های اسنپدراگون.ایشالله اگه نسخه اسنپش هم بیاد میخرمش

m.b

mi play مخصوص چین هست رفیق…

abolfazlbt

شما برو تو فروشگاه واو تو تبریز نسخه ۱۲۸ گیگشو موجود داره.اینترنتی هم فروش دارن

m.b

بله میدونم در ایران موجوده…
ولی وقتی گفته میشه مخصوص چینه، منظور این نیست که دیگه جای دیگه پیدا نمیشه…
منظور اینه که رام و پکش چینی هست و زبان فارسی هم پشتیبانی نمیکنه… 👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)